Ημερομηνία Κυρ Μάιος 12, 2024 5:47 am
Text Size

Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα

Που πας βρε Εύα ?

Περιγράψτε ένα συμβάν που σας έτυχε στη πτήση (ή στο έδαφος) να το αναλύσουμε.

Συντονιστής: Moderators

Που πας βρε Εύα ?

Δημοσίευσηαπό loxagos » Παρ Φεβ 16, 2007 12:20 pm

http://www.smh.com.au/news/national/dea ... 21626.html


Και της τα είχα πει… να πεις πως δεν της τα είχα πει… :?

Αποστόλη ? Slav ? καμία παρατήρηση ?

:shock: dimitrios@rt
Για τίποτα μην είσαι σίγουρος!!!
loxagos
Competition
 
Δημοσ.: 527

Re: Που πας βρε Εύα ?

Δημοσίευσηαπό badder » Παρ Φεβ 16, 2007 12:31 pm

Και ανάλυση του θέματος http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?t=10608

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό badder » Παρ Φεβ 16, 2007 12:40 pm

Και μια ενδιαφέρουσα περιγραφή. http://flygirl.co.za/content/view/108/29/

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό andread » Παρ Φεβ 16, 2007 1:50 pm

Αν τελικά επιβεβαιωθει οτι ανέβηκε στα 10.000 μετρα είναι πραγματικά απίστευτο το οτι επιβίωσε. Πέρα από κάθε φαντασία !!!

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό norad » Παρ Φεβ 16, 2007 3:35 pm

Λένε ότι την έσωσε το γεγονός ότι λιποθύμισε μετά τα 6000μ για 50 λεπτά. Στο διάστημα αυτό μειώθηκαν καρδιακοί παλμοί και μεταβολισμός (φανταστείτε κάτι σαν χειμερία νάρκη) και έτσι δεν πάγωσαν τα ζωτικά της όργανα. Την γλύτωσε με μερικά κρυοπαγήματα (και μάλλον δεν θα χάσει ούτε τα αυτιά της που είχαν παγώσει σχεδόν στο σημείο να πέσουν)

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό badder » Παρ Φεβ 16, 2007 4:51 pm

Ας περιμένουμε να δούμε τι έγινε γιατί συχνά αρκετά από αυτά που διαβάζουμε δεν είναι εντελώς ακριβή. Κάποια στιγμή ακούστηκε και ότι την χτύπησε κεραυνός.

Και μια καινούρια αναφορά http://www.thewest.com.au/default.aspx? ... ntID=21564

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Που πας βρε Εύα ?

Δημοσίευσηαπό antouan » Παρ Φεβ 16, 2007 5:01 pm

Μιλάμε για τρομακτική κωλοφ..ία το να επιβιώσεις σε τέτοιες συνθήκες!!!Μακάρι τα τραύματα της να παραμείνουν μόνο εξωτερικά,και να μην έχει προβλήματα σε σχέση με την όραση της,με την ακοή της,κλπ...

Βέβαια το άλλο που με τρέλανε τελείως ήταν οι τρομακτικές πιέσεις που δέχτηκε η πτέρυγα (+20m/s, -30m/s) η υγρασία και εν συνεχεία το πάγωμα στις αρτάνες!!!!!!Και παρόλα αυτά συνέχισε στο τέλος να πετάει σωστά!!!!Τρελά πράγματα που λέει και ο Εικε!!

antouan
Competition
 
Δημοσ.: 210

Re: Που πας βρε Εύα ?

Δημοσίευσηαπό badder » Παρ Φεβ 16, 2007 5:13 pm

Μιλάμε γιά ταχύτητες 72-108km/h σε ανοδικοκαθοδικά, :shock:
Καλά αυτοί οι διωργανωτές τι έκαναν?

badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό badder » Παρ Φεβ 16, 2007 6:33 pm

Το περιστατικό έγινε σε ημέρα προπόνησης. Ο επίσημος αγώνας ξεκινάει σε μερικές μέρες. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο διοργανωτής ενημερώνει το κόσμο και κάνει τις απαραίτητες συστάσεις.

Ο Godfrey Weness που διοργανώνει τον αγώνα είπε ότι αυτό ακριβώς έκανε και ενημέρωσε το κόσμο για τον καιρό. Οι πιλότοι ήταν πλεόν υπεύθυνοι για το αν θα πετάξουν ή όχι. Κάποιοι δεν πέταξαν.

Ακόμα και αν ήταν αγωνιστική ημέρα ο διοργανωτής θα μπορούσε μόνο να ακυρώσει την αγωνιστική, αλλά οι πιλότοι θα μπορούσαν να πετάξουν ανεξάτρητα εκτός αγώνα. Αυτό το βλέπουμε συχνά σε αγώνες που προληπτικά ακυρώνεται μια μέρα και μετά ο καιρός φτιάχνει (ή δεν χαλάει ποτέ) και οι πιλότοι μετάνε.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Που πας βρε Εύα ?

Δημοσίευσηαπό george29041 » Παρ Φεβ 16, 2007 8:14 pm

Αυτο που κανει εντυπωση ειναι το πως τοσο εμπειροι πιλοτοι βλεπωντας ενα Cb κοντα τους αποφασισαν να το ρισκαρουν

george29041
Competition
 
Δημοσ.: 376

Re: Που πας βρε Εύα ?

Δημοσίευσηαπό guru » Σάβ Φεβ 17, 2007 3:00 pm

loxagos\";p=\"8016 έγραψε:Και της τα είχα πει… να πεις πως δεν της τα είχα πει… :?

Αποστόλη ? Slav ? καμία παρατήρηση ?


Τι να πω, φοβερό συμβάν αλλά η γνώμη μου είναι γνωστή:

Τρομακτικό πράγμα οι καταιγίδες, όλοι φωνάζουν ακόμη και τα ΜΜΕ, αλλά πιο επικίνδυνο είναι να χάσεις τον έλεγχο της πτέρυγάς σου από ανατάραξη και να καρφώσεις μετά από ορισμένα δευτερόλεπτα. Τουλάχιστο τις καταιγίδες τις βλέπεις και σου δίνουν και καμιά ώρα περιθώριο να το παλέψεις.

Αναλύοντας το συμβάν:
  1. Ένα στοιχείο που λείπει είναι γιατί συνέχισαν να πετάνε. Μήπως οι καταιγίδες δεν ήταν ορατές σε όλη τους την έκταση (παρόλο που αρκετοί αναφέρουν το αντίθετο).
  2. Μου φαίνεται περίεργο που ενώ η Εύα αναφέρει ότι προσπάθησε να πάει γύρω από την καταιγίδα, το σύννεφο την ρούφηξε μέσα. Μήπως ρισκάρισε παραπάνω από ότι παραδέχεται?
  3. Το ότι λιποθύμησε, και είχε τα υπόλοιπα μπερδέματα δεν μου φαίνεται περίεργο. Σε +20 ανοδικό να προσπαθείς να κάνεις σπειροειδή και μάλιστα σε μεγάλο υψόμετρο? Εξαντλείσαι σε χρόνο dt. Παλιότερα είχα αναφέρει ότι η μέθοδος που προτείνω είναι να διατηρείς δυνάμεις και να προσπαθείς να ξεφύγεις οριζόντια είτε κόντρα είτε από το πλάι. Προϋπόθεση βέβαια είναι να είσαι ήδη κάπου στην άκρη και όχι να έχεις πετάξει στο κέντρο της.
    Διάβασα μια παρομοίωση στο paragliding forum (Jerome Daoust) που νομίζω ότι απεικονίζει πολύ καλά το παραπάνω.
    Σε ελεύθερη μετάφραση:
    "Το να κάνεις σπειροειδή σε τόσο δυνατό ανοδικό, είναι σαν να προσπαθήσεις να κολυμπήσεις κόντρα στο ποτάμι. Καλύτερα να πας προς το πλάι."
  4. Το ότι την γλίτωσε είναι απίστευτο.


Σαν γενικό συμπέρασμα, πρέπει να έκανε μεγάλη πατάτα...

Όσο για την απορία του GEORGE29041, σχετικά με το πως ένας τόσο έμπειρος πιλότος κλπ, εμένα μου έχει κάνει εντύπωση στα παγκόσμια το πόσοι καμικάζι υπάρχουν.

Κοίταγα την λίστα των πιλότων και κρίμα που δεν υπάρχει η Ελλάδα ενώ υπάρχουν τόσες υποτίθεται πιο φτωχές χώρες. Τελικά δεν θα πάει κανείς έστω και με δικά του χρήματα?

guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό andread » Κυρ Φεβ 18, 2007 11:33 am

badder\";p=\"8024 έγραψε:Το περιστατικό έγινε σε ημέρα προπόνησης. Ο επίσημος αγώνας ξεκινάει σε μερικές μέρες. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο διοργανωτής ενημερώνει το κόσμο και κάνει τις απαραίτητες συστάσεις.


Γιάννη η πτήση ήταν στα πλαίσια του Manilla XC-Open 2007 (FAI CAT-2 event), ενα νέο είδος αγώνα όπου οι πιλότοι αποφασίζουν ο καθένας που θα πετάξει. Οπως είπες ο διοργανωτής τους είχε προειδοποιήσει.

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Re: Που πας βρε Εύα ?

Δημοσίευσηαπό norad » Τρί Φεβ 20, 2007 12:17 pm

Μήπως δεν είδαν την καταγίδα; :shock: :shock:

[ img ]

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Re: Που πας βρε Εύα ?

Δημοσίευσηαπό ian » Τρί Φεβ 20, 2007 2:49 pm

Θα γινω λιγο λακωνικος αλλα νομιζω οτι πλεων το ρεκορ υψους 8850μ που αθελα της κατεκτησε η εν λογο κυρια....δυσκολα, μα πολυ δυσκολα θα ξεπεραστει!!!


Το Παρα5 ειναι ψυχολογικό αθλημα
ian
Competition
 
Δημοσ.: 210

Δημοσίευσηαπό badder » Τρί Φεβ 20, 2007 3:04 pm

9946 ASL... και ναι ας ελπίσουμε να μην καταριφθεί.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό andread » Τρί Φεβ 20, 2007 3:40 pm

Συμφωνα με τελευταία νέα ο κινέζος πέθανε απο ....
κεραυνό !!! Το μέγιστο ύψος του δεν ξεπέρασε τις 6000 μ

Κατι που έρχεται σε αντίθεση με τα όσα είχα ακούσει ως τώρα οτι δεν μπορεί να σε χτυπήσει κεραυνός εν πτήση.

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Re: Που πας βρε Εύα ?

Δημοσίευσηαπό yannis » Τρί Φεβ 20, 2007 11:23 pm

Σχετικα με τους τροπους με τους οποιους θα μπορουσε να σταματησει την ανοδο και κατ επεκταση το τελικο ρουφηγμα μεσα στον πυρηνα του νεφους,δεν εχουμε αναφερθει στο full stall.Εχουμε δει οτι οι πιλοτοι ακροβατικων την εχουν σαν μανουβρα ρουτινας πλεον.Γιατι δεν το δοκιμασε αυτο η πιλοτος?Εκτος αν υπαρχει καποιος λογος ο οποιος μου διαφευγει και δεν επιτρεπει full stall στο ρουφηγμα.Ακομα σκεφτομαι οτι μηπως δεν ειναι τοσο εξεικιωμενοι οι πιλοτοι αποστασεων με τετοιου ειδους μανουβρες?Αν και δυσκολο μου φενετε σε αυτο το επιπεδο να μην εχουν το full stall για ψωμοτυρι,αλλα λεω μηπως...

yannis
Competition
 
Δημοσ.: 233

Δημοσίευσηαπό norad » Τρί Φεβ 20, 2007 11:32 pm

Το full stall έχει βαθμό καθόδου περίπου -10 με -14. Όπως καταλαβαίνεις σε δυνατά ρουφήγματα καταιγίδας ( > +15) δεν αρκεί.

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό norad » Τρί Φεβ 20, 2007 11:34 pm

andread\";p=\"8031 έγραψε:Το μέγιστο ύψος του δεν ξεπέρασε τις 6000 μ


Για την ακρίβεια το MLR του σταμάτησε να καταγράφει μετά τα 6500μ (σταμάτησαν να λειτουργούν οι μπαταρίες του) οπότε δεν ξέρουν σε τι ύψος έφτασε.

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό yannis » Τρί Φεβ 20, 2007 11:37 pm

μονο τοσο ε?οποτε μαλον ειναι λιγο ανωφελο να προσπαθεις να δεις πως θα ξεφυγεις απο ενα cb.Αυτο που μενει ειναι...οταν η καταιγιδα ερχεται,οι πιλοτοι φευγουν.:)

http://www.cretanparagliding.gr

After all,its all about having fun!
yannis
Competition
 
Δημοσ.: 233

Re: Που πας βρε Εύα ?

Δημοσίευσηαπό max » Τετ Φεβ 21, 2007 12:10 am

orea sinefakia pote tha petaksoume kai emis eki?????

max
EN B
 
Δημοσ.: 39

Re: Που πας βρε Εύα ?

Δημοσίευσηαπό cumulus » Τετ Φεβ 21, 2007 12:37 am


Ο καλυτερος πιλοτος ειναι αυτος με το μεγαλυτερο χαμογελο μετα την πτηση ! :lol:

http://www.youtube.com/profile?user=manoskyriakakis

http://www.o2paragliding.gr/
cumulus
Competition
 
Δημοσ.: 213

Re: Που πας βρε Εύα ?

Δημοσίευσηαπό antouan » Τετ Φεβ 21, 2007 12:51 am

Αλεξ νομίζω ότι η κάθοδος σε full stall είναι περίπου -8μ/δ ή -10μ/δ. Για -14μ/δ μου φαίνεται δύσκολο. Πιθανόν να κάνω λάθος.

Για θυμηθείτε τη παρακάτω ιστοριούλα
http://www.xcmag.com/Spinner/read/article.cfm?id=464

antouan
Competition
 
Δημοσ.: 210

Δημοσίευσηαπό badder » Τετ Φεβ 21, 2007 11:18 am

Καλώς τα δεχθήκαμε και στην Ελλάδα http://www.sportime.gr/articles_inside. ... e_id=42332

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Που πας βρε Εύα ?

Δημοσίευσηαπό norad » Τετ Φεβ 21, 2007 4:00 pm

antouan\";p=\"8044 έγραψε:Αλεξ νομίζω ότι η κάθοδος σε full stall είναι περίπου -8μ/δ ή -10μ/δ. Για -14μ/δ μου φαίνεται δύσκολο. Πιθανόν να κάνω λάθος.

Για θυμηθείτε τη παρακάτω ιστοριούλα
http://www.xcmag.com/Spinner/read/article.cfm?id=464


Αντουάν μπορεί να έχεις δίκιο, θυμόμουν ότι είναι λίγο παραπάνω από B-Line (-8)

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Επόμενο

Επιστροφή στην Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες