Ημερομηνία Πέμ Μάιος 02, 2024 5:20 am
Text Size

Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα

Που πας βρε Εύα ?

Περιγράψτε ένα συμβάν που σας έτυχε στη πτήση (ή στο έδαφος) να το αναλύσουμε.

Συντονιστής: Moderators

Δημοσίευσηαπό norad » Τετ Φεβ 21, 2007 4:06 pm

SporTime έγραψε:Ο άτυχος αθλητής προπονούνταν στη Νέα Νότια Ουαλία όταν παρασύρθηκε από ανεμοστρόβιλο


Προσοχή στους ανεμοστρόβιλους !

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό yannis » Τετ Φεβ 21, 2007 7:50 pm

εγω παλι νομιζω οτι ειναι πανω απο 14 το full stall.Κατσε να φτιαξει λιγο ο καιρος και στην επομενη πτηση θα παρω αγκαλια την πτερυγα μου και θα σα πω....;)
οσο για τους ανεμοστροβιλους,εχω τη ακουσει οτι αν κανεις spiral με αντιθετη φορα απο του ανεμοστροβιλου,αποδυναμονεται και σβηνει:)
μαλον πρεπει να πεταξω συντομα...δεν νιωθω καλά;)

http://www.cretanparagliding.gr

After all,its all about having fun!
yannis
Competition
 
Δημοσ.: 233

Δημοσίευσηαπό patrapente » Σάβ Φεβ 24, 2007 4:42 pm

Παιδιά το περιστατικό με την Έυα μου το είπε χτές (23/02/07) ένας φίλος εκτός παραπέντε και τρελλάθηκα!! δεν ήξερα τι να πιστέψω απο αυτά που άκουγα...
Σήμερα που μπήκα στο forum έμαθα περισσότερες λεπτομέριες και πείστηκα για του λόγου το αληθές
Παρακολούθησα μια ενδιαφέρουσα συζήτηση και ανάλυση για το θέμα από όλους τους φίλους(γνωστούς καί άγνωστους)!!!

Ελπίζω να μήν εξαντλήθηκε εκεί ολη η τύχη της Εύας(10 λόττο συνεχόμενα!!!!!) και να τη συναντήσουμε κάπου κάπως κάποτε και να μας τα πεί από κοντά...
Μή σας κουράζω άλλο, ευχαριστώ, παραμένω σε ακρόαση...

:lol: Billy
patrapente
EN A
 
Δημοσ.: 4

Δημοσίευσηαπό nemeton » Δευτ Φεβ 26, 2007 11:20 am

Me foll stall den kanis tipota se tetia periptosi.
to mono pou mpori na se sosi einai ena megelo klisimo tis pterigas travontas ton ena apo tou A imantes, kai kratontas ton gera.. (kamia fora kai me to dio xeria , xanis pano apo 30 kathotos.
Alla i Eua den akoloutise kanenan apo tous kanones. dikotis to lathos

Life is too smell to complian..
Enjoy every moment of life
www.icaro-wings.com

Kelly
nemeton
Competition
 
Δημοσ.: 262

Δημοσίευσηαπό kswift » Δευτ Φεβ 26, 2007 1:03 pm

Γειά σου Kelly. Ερώτηση: με το κλείσιμο ουσιαστικά κάνεις spiral?

kswift
Competition
 
Δημοσ.: 316

Δημοσίευσηαπό nemeton » Δευτ Φεβ 26, 2007 2:27 pm

Nai.. Travontas ton ena apo tous A imantes katevaseton oso to dinaton pros ta kato, prepi na ton kratisis oso pio dinata mporis poles forae kai me ta dio xeria., Giati i pteriga apo tin piesi theli na anixi apo moni tis . To spiral einai poli grigoro (iparxi periptosi na dis asterakia apo tin taxitita )

Min xexnas se ena foll stall i misi pteriga meni apo panousou, se ena tetiou idous spiral, i pteriga esxete sto plai kai mpeni se treli kathodo

Kelly

Life is too smell to complian..
Enjoy every moment of life
www.icaro-wings.com

Kelly
nemeton
Competition
 
Δημοσ.: 262

Δημοσίευσηαπό adreas » Δευτ Φεβ 26, 2007 4:18 pm

De mou les Kelly (i opoios allos), ehei kaneis dokimasei karafull stall, i.e. aplonoume ta heria epano, arpazoume tis ardanes ton frenon terma theou oso pio psila ftanoume, tis kanoume kana dyo svoures kai katevazoume terma kato. Fysika den to eho dokimasei en ptisi, alla se epigeia me poly dynato aera oles oi tehnikes tou styl A, B, C, D, symmetrika i asymmetra, moni ardani klp de lene mia kata ti gnomi mou se shesi me to na travixeis frena toso poly oste na ftasei i vedalia sto raoulo. To pani deihnei to mikrotero dynato profil kai an boreis na to kratiseis etsi se ptisi eheis to kalo oti de tha fas 200 G spiral. To zori ypotheto tha einai sto an kai pos tha to vgaleis.

adreas
Competition
 
Δημοσ.: 569

Δημοσίευσηαπό nemeton » Δευτ Φεβ 26, 2007 7:08 pm

Na sou po Antrea . den grafo kati pou den to exo dokimasi. Kai oxi sta epigia ..alla stin praxi.. se kathe ptisi mou xriazete na kano merikes fores 3 me 4 foll stall . oso kai gia ta spiral pou grafo kai auto to exo dokimasi .pos bgenis ,ase ton imanta kai rixe to some stin alli pleura me to antitheto freno,kai ti stigmi pou to alexiptoto epanerxete krata kai ta duo frena sou(giati to alexiptoto perni ipervoliki taxitita kai anodo , kai tros megalo mprostini) i kanis ena dinamiko foll stall, an to empistevese kalitera

Life is too smell to complian..
Enjoy every moment of life
www.icaro-wings.com

Kelly
nemeton
Competition
 
Δημοσ.: 262

Δημοσίευσηαπό adreas » Δευτ Φεβ 26, 2007 8:49 pm

Malista, i idea tou karafull stall ehei vgei apo to kafeneio (to "Exis" sygekrimena) kai anarotiomouna an to eihe dokimasei kaneis stin praxi. Pados to aplo full stall to ehoune hrisimopoiisei gia (argi) kathodo o Drury kai o Sylvester sta Imalaia (kapou homeno sto www.bobdrury.com) kai to kalo tou einai oti boreis na to kratas gia ora horis na tros tis trelles epitahynseis tou spiral.

adreas
Competition
 
Δημοσ.: 569

Δημοσίευσηαπό yannis » Τρί Φεβ 27, 2007 12:18 pm

και εγω οταν ειπα για full stall αυτο εννοουσα.να τραβηξεις φρενα μεχρι να ερθει ο κομπος στα ραουλα.Αν μπορεσεις να πετυχεις μια καθοδο γυρω στα -15m/s νομιζω οτι ειναι πολυ καλα.Θα ειχε πολυ ενδιαφερων να μπορουσαμε να δουμε το διαγραμα απο το vario της Ευας για να δουμε τις διακυμανσεις στα ανοδοκαθοδικα.Να δουμε ποσο κρατουσε αυτο το +20m/s.Ηταν συνεχομενο η για καποια δευτερολεπτα?Θα βοηθουσε πολυ νομιζω σε ολα αυτα που λεμε.

http://www.cretanparagliding.gr

After all,its all about having fun!
yannis
Competition
 
Δημοσ.: 233

Δημοσίευσηαπό badder » Τρί Φεβ 27, 2007 1:57 pm

Το τρόπο που αναφέρει η Κέλλυ τον έχω ακούσει ξανά από πιλότους της Αυστριακής εθνικής ομάδας.

Το-10 ή το -15 είναι αριθμοί που ισχύουν σε κανονικές συνθήκες και όχι όταν σε ρουφάει το κτήνος. Ακόμα και το full stall δεν βοηθάει σε αυτή τη περίπτωση διότι υπάρχει τεράστια αντίσταση από την πτέρυγα στο ανοδικό ρεύμα.

Στο τρόπο που αναφέρει η Κέλλυ 2 είναι τα βασικά στοιχεία που βοηθούν.
1. Πολύ δυνατό σπιραλ με μεγάλη απώλεια ύψους ανα δευτερόλεπτο
2. Μείωση της επιφάνειας της πτέρυγας και λόγω τραβήγματος/κλεισίματος (ουσιαστικά πιάνεις την μια άκρη της πτέρυγας και τη κρατάς) αλλά και λόγω τοποθέτησης της πτέρυγας στο σπιραλ. Έτσι έχει πολύ μικρότερη αντίσταση στο ανοδικό.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Που πας βρε Εύα ?

Δημοσίευσηαπό max » Τρί Φεβ 27, 2007 2:52 pm

ospou na diavaso ola ta arthra zalistika apo ta pola spiral vre filarakia

max
EN B
 
Δημοσ.: 39

Δημοσίευσηαπό badder » Τρί Φεβ 27, 2007 3:01 pm

να μην πας στη Manila τότε...

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό yannis » Τρί Φεβ 27, 2007 3:12 pm

Νομιζω οτι το θεμα εχει αναλυθει παρα πολυ.Σιγουρα βεβαια δεν εχει εξαντληθει,και ειναι δυσκολο θεματα ασφαλειας να εξαντληθουν.Αυτο που ειμαι σιγουρος οτι πρεπει να κρατησουμε ολοι ειναι οτι αν βρεθεις σε μια παρομοια κατασταση,θεωρητικα υπαρχουν πολλα που μπορεις να κανεις,αλλα πρακτικα ισως και να μην πιασει τιποτα.Και να πιασει,σιγουρα χρειαζετε και πολυ τυχη για να βγεις αλοβητος.

http://www.cretanparagliding.gr

After all,its all about having fun!
yannis
Competition
 
Δημοσ.: 233

Δημοσίευσηαπό guru » Τρί Φεβ 27, 2007 9:09 pm

Παιδιά προσοχή: αυτό το θέμα όπως και πολλά παρόμοια (εφεδρικό, υπήνεμα κλπ) δεν έχει μαγική συνταγή επίλυσης και θέλει συζήτηση όπου θα αναλύεται η κάθε πρόταση για τα υπέρ και τα κατά της.

Αυτό που προτείνει η Κέλυ, μπορεί να δίνει τον ανώτατο βαθμό καθόδου που πρέπει να εξεταστεί και ως προς ένα εξίσου μεγάλο βαθμό ανόδου που δίνει η καταιγίδα, αλλά έχει δύο σοβαρά μειονεκτήματα:
1. Αν σε συνθήκες ηρεμίας βλέπεις αστεράκια, τότε μέσα στην καταιγίδα και σε μεγάλο υψόμετρο πόση ώρα θα αντέξεις να το κάνεις?
2. Μπορεί να διατηρηθεί η μανούβρα μέσα στις ισχυρές αναταράξεις της καταιγίδας?

Η γνώμη μου είναι ότι το νο 1 είναι πολύ σοβαρό επειδή κινδυνεύουμε να μας εγκαταλείψουν οι δυνάμεις μας (και να είμαστε στο ίδιο σημείο που ξεκινήσαμε).

Βέβαια όπως είπα και στην αρχή, όλα αυτά δεν πρέπει να τα παίρνουμε σαν δεδομένα αλλά να το συζητούμε εκτενέστερα και τέλος να αναλαμβάνουμε προσωπικά την ευθύνη για την μέθοδο που επιλέξαμε.

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό max » Τετ Φεβ 28, 2007 12:45 pm

badder\";p=\"8097 έγραψε:να μην πας στη Manila τότε...


xaxaxaxaxa,,siga min pao sti manila ama thelo ta kano kai edo kategides exei pantou!!!!!

max
EN B
 
Δημοσ.: 39

Re: Που πας βρε Εύα ?

Δημοσίευσηαπό georgex » Πέμ Μαρ 01, 2007 2:16 pm

Στο full stall η κάθοδος μπορεί να είναι μόνο -8m/s. Κάτι τέτοιο θυμάμαι από τα SIV που κάναμε.

georgex
Competition
 
Δημοσ.: 620

Re: Που πας βρε Εύα ?

Δημοσίευσηαπό antouan » Δευτ Μαρ 26, 2007 10:51 pm


antouan
Competition
 
Δημοσ.: 210

Δημοσίευσηαπό nemeton » Τετ Μαρ 28, 2007 8:50 pm


Life is too smell to complian..
Enjoy every moment of life
www.icaro-wings.com

Kelly
nemeton
Competition
 
Δημοσ.: 262

Re: Που πας βρε Εύα ?

Δημοσίευσηαπό kirkos » Παρ Μάιος 25, 2007 9:23 am

ισως μια καλη ιδεα (λεμε τωρα) ειναι να μπορεσεις να κοψεις τις αρντανες

Δεν ξερω ομως αν την στιγμη που θα τραβηξεις εφεδρικο τι ακριβως θα γινει

Η οριακη ταχυτητα του ανθρωπινου σωματος ειναι απο 280 εως 360 χλμ/ωρα

αντεχει το εφεδρικο τετοιες πιεσεις???

Βεβαια το να το ανοιξεις πιο νωρις δεν εχει νοημα γιατι παλι θα ανεβαινεις

kirkos
EN A
 
Δημοσ.: 6

Re: Που πας βρε Εύα ?

Δημοσίευσηαπό george29041 » Παρ Μάιος 25, 2007 10:09 am

Μια καλυτερη ιδεα ειναι να μην πετας με καταιγιδες Πανο, αλλα ας σκεφτουμε να κοψουμε τις αρντανες ΑΝ ΠΟΤΕ ΜΑΣ ΤΥΧΕΙ :!: και γιατι να τις κοψουμε ολες :?: ΄ξεκιναμε απο τους D :oops: και αν ενεβαινουμε ακομα κοβουμε και τους C :lol: ΠΑΛΙ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΜΕ...ΕΕΕΕ πανε οι Β :cry: ΩΡΑΙΑ απολυτα ψυχραιμοι στο χαμο που γινετε :twisted: δε μασαμε ΘΕΛΟΥΜΕ να ζησουμε.
Τωρα με το 1/3 και λιγοτερο της πτερυγας ,αν υπαρχει ακομα και δεν εχει δυαληθει απο τις πιεσεις (καθε φορα που κοβουμε μεταφερουμε το βαρος στους εναπομηναντες ιμαντες) πρωτα ο θεος θα κατεβαινουμε με καποιο βαθμο καθοδου που θα μας επιτρεψει να ανοιξουμε εφεδρικο χωρις να κρεπαρει :lol: :lol: :lol:
Και στον υπνο σου να το δεις αυτο το σεναριο θα χεστ**ς :lol: :lol: :lol:

george29041
Competition
 
Δημοσ.: 376

Δημοσίευσηαπό nemeton » Παρ Μάιος 25, 2007 1:37 pm

paidia edo akougete to teleuteo kairo oti i eva eftast mono sta 6000m .. Kai oti sta 9000 m eftase mono o deuteros pilotos ,pou einai Nekros...

prin kairo evriskes tin poria tou Gps stin Dhv (.ton 9000m) .alla tin bgalane logo pou aniki ston nekro kai oxi stin Eva..

An alithevi den xero

Kelly

Life is too smell to complian..
Enjoy every moment of life
www.icaro-wings.com

Kelly
nemeton
Competition
 
Δημοσ.: 262

Re: Που πας βρε Εύα ?

Δημοσίευσηαπό george29041 » Παρ Μάιος 25, 2007 2:03 pm

Αυτο ακουγετε λογικο και γινετε ποιο ευκολα πιστευτο, αν σκεφτουμε τη θερμοκρασια στα 10000 μετρα περιπου που κατεγραψε το GPS θα ειναι κατω απο -40 και ο βρεγμενος πιλοτος πεθανε απο υποθερμια σε λιγα μονο λεπτα.

george29041
Competition
 
Δημοσ.: 376

Προηγούμενη

Επιστροφή στην Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 19 επισκέπτες