Ημερομηνία Κυρ Νοέμ 10, 2024 10:44 pm
Text Size

Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα

Ενεργή πτήση (Active Flying)

Περιγράψτε ένα συμβάν που σας έτυχε στη πτήση (ή στο έδαφος) να το αναλύσουμε.

Συντονιστής: Moderators

Δημοσίευσηαπό norad » Δευτ Μάιος 30, 2005 2:38 pm

Παίδες κείμενα από άλλα sites μην τα κάνετε copy+paste εδώ - να βάζετε ta links στα sites αυτά - ιδίως αν είναι ξένα sites.

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό MIK » Δευτ Μάιος 30, 2005 2:50 pm

OK (κακέ άνθρωπε)

Απλά θεώρησα ότι όπως διαβάζεις καλό είναι να τα βλέπεις σερί :roll:

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Δημοσίευσηαπό guru » Δευτ Μάιος 30, 2005 2:52 pm

loxagos έγραψε: ευτυχώς ο guru δεν μιλάει στον ασύρματο όπως γράφει :?

Λοχαγέ συμφωνώ, προσπαθώ να αναλύσω με κείμενο κάτι που χρειάζεται πίνακα και συζήτηση, και μάλλον δεν βγαίνει αποτέλεσμα.

Και επειδή από ότι φαίνεται τα post του MIK και τα δικά μου δεν διαβάζονται, συνοψίζω:

Ενεργή πτήση (active flying):
Προσπαθήστε όσο γίνεται να μην κουνιέται το αλεξίπτωτό σας μπρος/πίσω/δεξιά/αριστερά, ενώ ταυτόχρονα να διατηρείτε όσο γίνεται την ενέργεια της πτέρυγας (με τα λιγότερα φρένα).

Η εξάσκηση κάνει την διαφορά.

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό MIK » Δευτ Μάιος 30, 2005 3:02 pm

guru έγραψε:Και επειδή από ότι φαίνεται τα post του MIK και τα δικά μου δεν διαβάζονται, συνοψίζω:
.....έγραψε το πρώτο πράγμα που του ήρθε στο μυαλό


Ναι καλά μας έπεισες: Πες ότι τα αρθράκια τα εξηγούν καλά και βαριέσαι να μεταφράζεις...

Ο Συλλογος "ψάρακων" (καμιά δεκαριά) που έχω την τιμή να εκπροσωπώ έχει θέσει απορίες που πρέπει να απαντήσεις

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Δημοσίευσηαπό andread » Δευτ Μάιος 30, 2005 3:38 pm

guru έγραψε:Ενεργή πτήση (active flying):
Προσπαθήστε όσο γίνεται να μην κουνιέται το αλεξίπτωτό σας μπρος/πίσω/δεξιά/αριστερά, ενώ ταυτόχρονα να διατηρείτε όσο γίνεται την ενέργεια της πτέρυγας (με τα λιγότερα φρένα).

Η εξάσκηση κάνει την διαφορά.


Και επειδή η εξάσκηση στο αέρα καλή είναι αλλά είναι καλύτερα να είμαστε ήδη προετοιμασμένοι, η εξάσκηση στο επίγειο κοντρόλ είναι πολύ καλύτερη. Λίγα πράγματα θα σου κρύψει μια πτέρυγα για την συμπεριφορά της κατα το κοντρολ.

Αρχίστε με τα παρακάτω σε σταθερό αερα 15 χιλ.:

1. Reverse: να μείνει η πτέρυγα πάνω μας τουλάχιστον 15 λεπτά χωρίς να πέσει ούτε μια φόρα. Χρησημοποιήστε όλα τα μέσα, και μετακίνηση του σώματος.

2. Reverse: να μένει η πτέρυγα πάνω μας τουλάχιστον 5 λεπτά ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΚΙΝΗΤΗ. Χρησημοποιήστε όλα τα μέσα, και μετακίνηση του σώματος.

3. Reverse: να μείνει η πτέρυγα πάνω μας τουλάχιστον 10 λεπτά χωρίς να πέσει ούτε μια φόρα. Απαγορεύεται η μετακίνηση του σώματος. Παραλαγή είναι να ξαπλώσετε με την πλάτη στο έδαφος ώστε να αποκλειστεί η μετακίνηση.

4. Reverse: να μείνει η πτέρυγα πάνω μας τουλάχιστον 10 λεπτά χωρίς να πέσει ούτε μια φόρα. Απαγορεύεται η μετακίνηση του σώματος. Τα χέρια μακρυά απο τα φρένα, να ασχολούνται με κάτι άλλο (πχ πλέξιμο) και να πιάνουν τα φρένα ΜΟΝΟ όταν χρειάζεται.

5. Reverse: να μείνει η πτέρυγα πάνω μας τουλάχιστον 2-3 λεπτά με κλειστά μάτια. Απαιτήται να έχετε λίγη πίεση στα φρένα για να καταλαβαίνετε τι γίνεται εκτος και αν "η δυναμη είναι μαζί σας"

6-10. Τα ιδια απο 1-5 γυρισμένοι κανονικά.

11-20 Τα ίδια με θερμικές συνθήκες (ΠΡΟΣΟΧΗ: χρήση των πίσω ιμάντων για αποφυγή απότομων σηκωμάτων. Καλύτερα να είναι και κάποιος πιο έμπειρος μαζί ειδικά στο 6-10. )

Παραλαγές πανω σ΄αυτά υπάρχουν πολλές, βοηθάνε πολύ στο να καταλάβει κανείς τις κινήσεις του πανιού πριν καν αρχίσουν.

Α επίσης θα βελτιωθούν δραματικά και οι απογειώσεις σας.

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό badder » Δευτ Μάιος 30, 2005 3:50 pm

Πολύ ενδιαφέρον αυτό που αναφέρεις Μανώλη. Τα επιγεία είναι πολύ σημαντικά για να καταλάβει κάποιος την συμπεριφορά της πτέρυγας του.

Αυτό που προτείνω σε όλους όσους θέλουν να έχουν πλήρη έλεγχο της πτέρυγας στην απογείωση, και όχι να φεύγουν στο περίπου και αν η "δύναμη" είναι μαζί τους, είναι να ξοδεύουν μισή με μια ωρίτσα στο έδαφος κάθε φορά που ο αέρας στην απογείωση είναι λίγο πιο δυνατός από όσο πρέπει. Αφού ούτως ή άλλως θα περιμένουν ας αξιοποιήσουν το χρόνο τους. Και μετά την προσγέιωση εαν ο αέρας είναι κατάλληλος.

Αρκετοί πιλότοι που ξέρω μπορεί να πετάνε καλά αλλά δεν κάνουν ούτε μια ώρα επίγεια το χρόνο.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό norad » Δευτ Μάιος 30, 2005 4:31 pm

Ισως να μην είναι τυχαίο ότι οι 3 καλύτεροι ground contollers στο Ελλάντα (Σμύρης, Αμαξάς, Τσουλούφης) δεν έχουν χτυπήσει ποτέ με παραπέντε...

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό guru » Δευτ Μάιος 30, 2005 4:38 pm

Όπως το ότι κάποιοι άλλοι ανοίγουν κρατήρες…

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Προηγούμενη

Επιστροφή στην Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες