guru έγραψε:Ενεργή πτήση (active flying):
Προσπαθήστε όσο γίνεται να μην κουνιέται το αλεξίπτωτό σας μπρος/πίσω/δεξιά/αριστερά, ενώ ταυτόχρονα να διατηρείτε όσο γίνεται την ενέργεια της πτέρυγας (με τα λιγότερα φρένα).
Η εξάσκηση κάνει την διαφορά.
Και επειδή η εξάσκηση στο αέρα καλή είναι αλλά είναι καλύτερα να είμαστε ήδη προετοιμασμένοι, η εξάσκηση στο επίγειο κοντρόλ είναι πολύ καλύτερη. Λίγα πράγματα θα σου κρύψει μια πτέρυγα για την συμπεριφορά της κατα το κοντρολ.
Αρχίστε με τα παρακάτω σε σταθερό αερα 15 χιλ.:
1. Reverse: να μείνει η πτέρυγα πάνω μας τουλάχιστον 15 λεπτά χωρίς να πέσει ούτε μια φόρα. Χρησημοποιήστε όλα τα μέσα, και μετακίνηση του σώματος.
2. Reverse: να μένει η πτέρυγα πάνω μας τουλάχιστον 5 λεπτά ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΚΙΝΗΤΗ. Χρησημοποιήστε όλα τα μέσα, και μετακίνηση του σώματος.
3. Reverse: να μείνει η πτέρυγα πάνω μας τουλάχιστον 10 λεπτά χωρίς να πέσει ούτε μια φόρα. Απαγορεύεται η μετακίνηση του σώματος. Παραλαγή είναι να ξαπλώσετε με την πλάτη στο έδαφος ώστε να αποκλειστεί η μετακίνηση.
4. Reverse: να μείνει η πτέρυγα πάνω μας τουλάχιστον 10 λεπτά χωρίς να πέσει ούτε μια φόρα. Απαγορεύεται η μετακίνηση του σώματος. Τα χέρια μακρυά απο τα φρένα, να ασχολούνται με κάτι άλλο (πχ πλέξιμο) και να πιάνουν τα φρένα ΜΟΝΟ όταν χρειάζεται.
5. Reverse: να μείνει η πτέρυγα πάνω μας τουλάχιστον 2-3 λεπτά με κλειστά μάτια. Απαιτήται να έχετε λίγη πίεση στα φρένα για να καταλαβαίνετε τι γίνεται εκτος και αν "η δυναμη είναι μαζί σας"
6-10. Τα ιδια απο 1-5 γυρισμένοι κανονικά.
11-20 Τα ίδια με θερμικές συνθήκες (ΠΡΟΣΟΧΗ: χρήση των πίσω ιμάντων για αποφυγή απότομων σηκωμάτων. Καλύτερα να είναι και κάποιος πιο έμπειρος μαζί ειδικά στο 6-10. )
Παραλαγές πανω σ΄αυτά υπάρχουν πολλές, βοηθάνε πολύ στο να καταλάβει κανείς τις κινήσεις του πανιού πριν καν αρχίσουν.
Α επίσης θα βελτιωθούν δραματικά και οι απογειώσεις σας.