Οση γραφειοκρατία και να υπάρχει έκδοση πορίσματος 2 χρόνια μετά το ατύχημα θεωρείται επιεικώς "δημοσιουπαλληλικι" με την ΚΑΚΗ εννοια του όρου. Ταυτόχρονα με αυτό το πόρισμα βγήκαν και τα πορίσματα του 2011. Δηλαδή τι? περίμεναν να μαζευτουν 3-4 μαζί για να ξεθάψουν την γραφομηχανή και να πιάσουν δουλειά?
Οσο αφορά την επιτροπή μάλλον μόνο ένας γνωρίζει απο παραπέντε και ορίζεται ως τεχνικός σύμβουλος. Οι υπόλοιποι το τσίμπισαν το μεροκάματο και σήμερα.
Και.....
Ευκαιρία δοθήσεις κοίταξα κάπως πίο προσεκτικά τους κανονισμούς και ότι είναι δημοσιοποιημένο στο διαδύκτιο. Ομολογώ ότι όσο διάβαζα τόσο απορούσα για ότι θεωρώ δεδόμενα και για ότι έχω διαδαχτεί........
Για να δούμε απορίες...
Απο ΦΕΚ 309/2006 Απόφαση αρ.Δ/Δ2/7259/2071 link:
http://eap.elao.gr/index.php?option=com ... Itemid=1071. Κεφάλαιο B - Παράγραφοι Γ1, Γ2, Γ3 περί προτεραιοτήτων:
Κάθε άτομο που χειρίζεται αλεξιπτωτο πλαγιάς θα αποφεύγει και θα παραχωρεί προτεραιότητα σε όλα τα αεροσκάφη.... αλλά και...... αλεξίπτωτα πλαγιάς έχουν προτεραιότητα έναντι υπερ ελαφρών σκαφών με κινητήρα.....
Δηλαδή,
αν προλάβουμε να δούμε κανένα μιράζ ή airbus Α-300 ή απάτσι να έρχονται καταπάνω μας οφείλουμε να πλακωθούμε στα σπιράλ (και σίγα μην προλάβουμε) ή αν δούμε ψεκαστικό δεν τρέχει κάστανο..... δεν καταλαβαίνω... τι εννοεί ο ποιητής?
2. Κεφάλαιο Α, παράγραφος Δ2... Για την εκπαιδευση χειριστών αλεξ.πλαγιάς εκδίδεται ανεξάρτητως κανονισμός εκπαιδευσης από το φορέα της σχολής, που υπόκεινται στην εγκρισης της ΥΠΑ.
Αυτός υπάρχει, διαθέσιμος στη σελίδα της ΕΛΑΟ, οπότε τι μας λέει τώρα η επιτροπή διερεύνισης ατυχημάτων ότι "η ΥΠΑ πρέπει να εξετάσει την αναθεώρησή του ώστε να ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΘΟΥΝ τα μέτρα που προσδιορίζουν και ελέγχουν τις διαδικασίες εκπαίδευσης"
Υπάρχει και είναι θεσμοθετημένα από ΕΛΑΟ, φορέας που έχει εγκρίνει η ΥΠΑ. Εκανε 2 χρόνια για να πεί αυτό? τι εννοεί και εδώ ο ποιητής?
3. Κεφάλαιο Γ (πτήση με επιβάτη) παράγραφος β. Σε διθέσιο όταν ο 1 είναι χειριστής και ο 2ος δεν είναι ούτε χειριστής ούτε μαθητευόμενος χειριστής τότε η πτήση χαρακτηρίζεται πτήση εθισμού και γίνεται ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ οικονομική επιβάρυνση για τον μη πιλότο...... ουπς.... τι εννοεί ο ποιητής? Σε ποιά χώρα ζω?
Και άλλες απορίες......... πολλές και τρελλές. Προφανώς η ΥΠΑ έχει δωσει στο φορέα ΕΛΑΟ όλες τις δικαιοδοσίες και διαδικασίες που αφορούν το αλεξίπτωτο πλαγιάς, όπως το δικαίωμα να εκδίδει το κανονισμό εκπαίδευσης, να πιστοποιεί τις σχολές που μπορουν να εκπαιδεύσουν, τα μέρη που μπορούν να γίνουν πτήσεις.
ΟΚ, ας πάμε στη ιστοσελίδα της ΕΛΑΟ να δούμε τι λένε εκει. Κλικ στο Σημεία πτήσεων και μας πετάει εδω:
http://eap.elao.gr/index.php?option=com ... Itemid=121Στα επίσημα σημεία πτήσεως της ΕΛΑΟ διακρίνω την Αυλώνα, την Αγια Μαρίνα, το αεροδρόμιο Τατοϊου. Μπορώ λοιπόν να πετάω στην Αυλώνα και να κάνω επίγεια μέσα στο αεροδρόμιο Τατοίου? τι εννοεί ο ποιητής?