Ημερομηνία Πέμ Μάιος 02, 2024 1:31 pm
Text Size
Αρχική Κοινότητας Γενική Συζήτηση Αερολογίες

Αερολογίες

300!!!! super

Άσχετα από πτήσεις αλλά σχετικά με εμάς.

Συντονιστής: Moderators

300!!!! super

Δημοσίευσηαπό tsikas » Παρ Μαρ 16, 2007 12:48 am

είδα την ταινία 300 και έπαθα πλάκα,φανταστική! όσοι θέλετε να πάρετε μιά γεύση του αρχαίου μεγαλείου μας να πάτε να την δείτε. βέβαια όταν θα βγείτε έξω στην νεοελληνική πραγματικότητα θα στενοχωρηθείτε γιατί θα δείτε ότι έχουνε αλλάξει εντελώς τα πράγματα. τώρα έχουμε 300 Εφιάλτες αδρά αμοιβόμενους 8) :wink:

tsikas
EN B
 
Δημοσ.: 37

Δημοσίευσηαπό norad » Παρ Μαρ 16, 2007 9:45 am

Την ειδα και γω χθες. Πολύ καλή!

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Re: 300!!!! super

Δημοσίευσηαπό tsouloufis » Παρ Μαρ 16, 2007 9:17 pm

Kοίτα να δεις τώρα τι έγινε, ένας Αμερικανός με έκανε να αισθανθώ (αν και είμαι περήφανος) απλά μου το θύμισε ότι είμαι ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ. Αυτό ομολογώ ότι δεν το περίμενα .
Γιαυτό το λόγω έχω είδη κατεβάσει από το internet όλα τα τραγούδια της ταινίας και την έχω ήδη και σε DVD.



ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ

Ω ξειν αγγέλοιν Λακεδαιμονίοις
ότι τείδε κείμεθα
τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι

Ω ξένε πες στους Λακεδαιμόνιους ότι βρισκόμαστε θαμμένοι εδώ υπακούοντας στους νόμους τους

tsouloufis
Competition
 
Δημοσ.: 1216

Δημοσίευσηαπό badder » Σάβ Μαρ 17, 2007 2:01 am

Για αμερικάνικη ταινία, καθαρά προερχόμενη από το Hollywood που εξυπηρετεί και κάποια πολιτική προπαγάνδα ελέω προστριβών Αμερικής - Περσίας, οφείλω να παραδεχτώ ότι εξεπλάγην από το πόσο κοντά έμεινε στα πραγματικά γεγονότα. Φυσικά υπήρχαν και τα φανταστικά στοιχεία αλλά η ροή της ιστορίας παραμένει σχεδόν ολόκληρη εντός πραγματικότητας.

Σε αυτό βοήθησε βέβαια και το ότι η ταινία μετέφερε πολύ πιστά το κομικ του Frank Miller. Ο Miller πριν ασχοληθεί με το κόμικ έκανε έρευνα πάνω στο θέμα και επισκέφθηκε τις Θερμοπύλες. Η εμφάνιση των σπαρτιατών είναι πιστή αντιγραφή του αγάλματος του Λεωνίδα.

Το πιο σημαντικό στη ταινία αυτή είναι ότι καταφέρνει (σε αντίθεση με πρόσφατες υπερπαραγωγές όπως Τροία και Μέγας Αλέξανδρος) να περάσει το Ελληνικό ιδεώδες, τα ιδανικά και την νοοτροπία των προγόνων μας. Υπάρχουν στιγμές στη ταινία που όσοι δίνουν σημασία στις αξίες αυτές θα νιώσουν κάπως ιδιαίτερα.

Υ.Γ.
Η ταινία τελειώνει σε ένα αρκετά γνώριμο τοπίο, που θυμίζει αρκετά το πραγματικό. Τον κάμπο των Πλαταιών στους πρόποδες του Κιθαιρώνα. Δυστυχώς νεφοκάλυψη 100% :)

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό norad » Σάβ Μαρ 17, 2007 11:45 am

Να κάνω τώρα εγώ ο χαζούλης μια ερώτηση: Οι Θερμοπύλες είναι άπό τα πιο φαρδιά σημεία του κόλπου του Μαλιακού. Πολύ πιο στενά είναι στα Καμένα Βούρλα. Τι δεν έχω καταλάβει;

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Re: 300!!!! super

Δημοσίευσηαπό arisk » Σάβ Μαρ 17, 2007 12:13 pm

Πιθανολογείτε από ιστορικούς ότι από την θάλασσα μέχρι εκεί που είναι σήμερα το μνημείο του Λεωνίδα, ήταν βάλτος με καλαμιές ή κάτι σαν τις αλυκές του Μεσολογγίου.

http://www.stoa.org/metis/cgi-bin/qtvr?site=thermopylae

Το στενό των θερμοπυλών

http://www.rassias.gr/SPARTA24.html

http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/maxes/thermopyles.htm

http://www.youtube.com/watch?v=0gfZnWVoqZ8

Τελευταία επεξεργασία απο arisk την Δευτ Μαρ 19, 2007 12:19 am, επεξεργάστηκε 3 φορές συνολικά.
Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.ppg.gr
youtube. ariskol
arisk
EN D
 
Δημοσ.: 125

Re: 300!!!! super

Δημοσίευσηαπό left76 » Κυρ Μαρ 18, 2007 12:12 pm

Και κάτι επίκαιρο...
Ο Εφιάλτης (Ι-5) παρακαλούσε να μπεί στο στρατό των Σπαρτιατών(δεν ξέρω αν πράγματι έγινε κάτι τέτοιο) ενώ στις μέρες μας πολλοί θα ήθελάν να είναι σαν τον εφιάλτη (ή τον παριστάναν) για να μην πάνε στο στρατο...
Άλλα περάσαν και χιλιάδες χρόνια από τοτε...

Το soundtrack είναι ανατριχιαστικό... όπως το τέλος πριν τη μάχη των Πλαταιών με τον Κιθαιρώνα στο βάθος...

left76
EN B
 
Δημοσ.: 56

Δημοσίευσηαπό adreas » Δευτ Μαρ 19, 2007 2:26 pm

Παιδιά δε θέλω να σας χαλάσω τα κέφια αλλά έτσι και πετύχω πουθενά το Miller έχω πολλά ράμματα για τη γούνα του.

Κατ΄αρχήν παλιά τον εκτιμούσα πολύ επειδή έφτιαξε το εξαιρετικό "Dark Knight Returns" το οποίο είχε βγει και στη Βαβέλ τοτε στα 80s. Fast forward στα 90s όπου o Stephen Pressfield γράφει το πραγματικά απίθανο "Gates of Fire" το οποίο μεταφράστηκε "Πύλες της Φωτιάς". Πραγματικό, αριστούργημα, με βαθιά μελέτη στην ιστορία, όπου έχει βάλει δικά του το λέει, αναφέρει τις πηγές του κλπ. Οι χαρακτήρες του αληθοφανείς και κυρίως καταφέρνει να σε κάνει να ανατριχιάζεις από συγκίνηση με ιστορικά και φιλοσοφικά σωστά πράματα χωρίς να βαριέσαι (γιατί αν σ' αρέσει ένα βαρετό βιβλίο στη σύγχρονη Ελλάδα μπορεί και να σου κολλήσει η ρετσινιά του κουλτουριάρη). Κι όλα αυτά από ένα βιβλιαράκι τόσο δα, χωρίς το μισό Hollywood από πίσω.


Oι Miller διάβασε το "Hot Gates" του William Golding. O Golding πήγε στο Β παγκόσμιο πόλεμο, φρικάρησε κι έγραψε μεταξύ άλλων το κλασσικό "Lord of the Flies" μεταφρασμένο στα ελληνικά "Άρχοντας των μυγών". Γενικά ασχολείται με σκοτεινές πτυχές της ανθρωπότητας. Στο "Hot Gates" ο Golding κάνει ένα οδοιπορικό στις Θερμοπύλες (και μας τη λέει και για τη ρετσίνα που του φαίνεται απαίσια και εδώ που τα λέμε συμφωνώ μαζι του) και φιλοσοφεί πάνω στο τι σήμαινε για το δυτικό κόσμο η θυσία των 300 (και 700 Θεσπιαίων και ένα κάρο άλλων). Αυτά τα λιτά και λακωνικά φιλοσοφήματα του Golding, τα παίρνει ο Miller, τους βάζει πούδρα, κραγιόν, makeup και glitter, παίρνει μια ντουντούκα και βγαίνει ουρλιάζοντας στους δρόμους να μας δείξει τι άντρακλες ήταν οι (λευκοί) σπαρτιάτες και τι σκατόφατσες, σκέτα Ορκς οι γυφτοπέρσες και το σιχαμερό συνάφι τους. Παναγίτσα μου, ο Τόλκιν τουλάχιστον είχε την αξιοπρέπεια να γράφει fantasy. Ο Miller δεν κάνει ρόμπα μόνο τους Πέρσες αλλά και τους Σπαρτιάτες. Με το να τους δείχνει τόσο εξωφρενικά ρετουσαρισμένους και καρτουνιάρηδες πηδάει άνευ σιέλου το μεγαλείο της πραγματικής πλευράς των πραγμάτων. Εκεί που ο Pressfield μπαίνει με κατάνυξη και μεγάλη προσοχή, ο Miller μπαίνει με μια ντουντούκα και βεγγαλικά ως νταβατζής. Οι 300 δε χρειάζονται τίποτα από αυτά. Μετά από την πιο σημαντική μάχη της Ελλάδας και όχι μόνο, το μόνο που άφησαν πίσω ήταν η γνωστή επιγραφή του Σιμωνίδη. Αν μπορούσανε να δούνε τις σαχλοπαπαριές του Miller δεν ξέρω αν θα γελάγανε ή θα κλαίγανε.

Όσο για την ιστορικότητα του Miller, δεν είμαι 3δεσμίτης αλλά δεν είμαι και βλάκας. Η Σπάρτη δε νομίζω να έχασε αιώνες τελειοποιώντας τη φάλαγγα οπλιτών για να στείλει 300 πολεμιστές να πολεμήσουνε μόνο με ασπίδα, κράνος και μαγιώ. Οι 300 δε μείνανε μόνοι στο τέλος κλπ βάζω στοίχημα ότι όποιος διαβάσει πέντε δέκα σελίδες Ηρόδοτο (πράμα που αν έκανε ο Miller σίγουρα δεν τον άφησε να του χαλάσει τη σούπα) θα βρει τα μύρια όσα εκεί μέσα. Απλά ο άνθρωπος βασίστηκε στο γεγονός ότι οι Αμερικάνοι είναι απίστευτοι βλάκες και στο ότι όλοι εμείς οι δυτικοί που γαμιόμαστε ολημερίς να τους αντιγράψουμε 300 φορές πιο βλάκες και έσπασε τα ταμεία με ένα λάγνο comic - video clip. Μαγκιά του άμα λάχει.

adreas
Competition
 
Δημοσ.: 569

Δημοσίευσηαπό norad » Δευτ Μαρ 19, 2007 3:23 pm

adreas\";p=\"8273 έγραψε:Οι 300 δε χρειάζονται τίποτα από αυτά.


Ούτε η ταινία, ούτε το comic γράφτηκαν/γυρίστηκαν για τους 300.

Ενεπνεύσθησαν από τους 300, και γράφτηκαν για να ψυχαγωγήσουν τον μέσο θεατή / αναγνώστη του 21ου αιώνα.

Υπό αυτό το πρίσμα τα καταφέρνει μια χαρά.

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό badder » Δευτ Μαρ 19, 2007 5:36 pm

Και συνεχίζω από τον Άλεξ...

Ούτε είναι πιστή μεταφορά του Ηρόδοτου, ούτε του Διόδωρου του Σικελιώτη. Αλλά τηρουμένων των αναλογιών (Χόλυγουντ, Αμερικάνοι, προπαγάνδα) μεταφέρει τα γεγονότα κοντά στην ιστορική τους πραγματικότητα.

Η εμφάνιση των πρωταγωνιστών και μη δεν μας απασχολεί εδώ και δεν νομίζω ότι κάποιος από όσους έγραψαν εδώ κρίνει ή βασίζεται στο πως εμφανίζει ο Μίλερ τους Σπαρτιάτες ή τους Πέρσες. Σίγουρα και δεν ήταν έτσι. Αλλά όταν φτιάχνεις ένα κόμικ η εμφάνιση είναι το πρώτο πράγμα που μεταφέρεις υποκειμενικά. Η εμφάνιση των Σπαρτιατών βασίστηκε στο άγαλμα του Λεωνίδα.

Τα σημεία στα οποία διαφέρει το κόμικ και κατ'επέκταση η ταινία από τις άλλες χαζοαμερικανιές που έχουμε δει κατα καιρούς είναι η σχετικά καλή ιστορική μεταφορά και σε πολλά σημεία η μεταφορά του αρχαιοελληνικού ιδεώδους.

Υπάρχουν κάποιες ανακρίβειες αλλά πρόκειται βασικά για μεταφορά γεγονότων των περσικών πολέμων από άλλες χρονικές στιγμές στη περίοδο της μάχης των Θερμοπυλών (π.χ. η καταστροφή μέρους του περσικού στόλου).

Ακριβής είναι ο Μίλερ σε πολλά πράγματα. Αναφέρω μερικά:

1. Τα Κάρνεια εμπόδισαν τους Σπαρτιάτες να στείλουν περισσότερους στρατιώτες
2. Το Φωκικό τείχος όντως ανακατασκευάστηκε
3. Τα στενά είχαν όντως πλάτος 12 μέτρα
4. Η σειρά των συγκρούσεων είναι πολύ ακριβής με τους Αθάνατους να κάνουν τη δεύτερη μεγάλη επίθεση και να αποκρούονται
5. Τα ρητά όπως "θα πολεμήσουμε στη σκιά", "Μολών Λαβέ", "γη και ύδωρ", "Ω ξείν, αγγέλοις.." κ.α. είναι ιστορικά σωστά
6. Οι πρέσβεις της Περσίας όντως ερίχθησαν σε πηγάδι από τους Σπαρτιάτες και σε βάραθρο από τους Αθηναίους όταν ζήτησαν γή και ύδωρ. Απλά αυτό έγινε 10 χρόνια νωρίτερα πρίν τη μάχη του Μαραθώνα.
7. Ο στόλος των Περσών καταστράφηκε μερικώς (400 πολεμικά και 2000 βοηθητικά πλοία χάθηκαν) στα παράλια της Μαγνησίας αλλά αυτό έγινε μετά τη μάχη των Θερμοπυλών.
8. Οι Φωκείς ήταν υπεύθυνοι για τη φύλαξη του ορεινού περάσματος αλλά ετράπησαν σε φυγή μόλις είδαν τους Αθάνατους να επιτίθενται υπό τις οδηγίες του Εφιάλτη.
9. Ο τρόπος που μάχονταν οι Σπαρτιάτες ήταν όντως η φάλαγγα και η τεχνική της αρχικής υποχώρησης και αντεπίθεσης. Οι Σπαρτιάτες είχαν εφεύρει πολλές τεχνικές μάχης με γρήγορη κίνηση, ένα αρχαίο Blitzkrieg.
10. Ο Δαρείος καρατόμησε στρατηγούς του μετά τις πρώτες αποτυχίες.
11. και βασικότερο ίσως. Ο τρόπος που αντιμετώπιζαν οι Σπαρτιάτες τον πόλεμο και τον θάνατο. Η προτετοιμασία τους και η εκπαίδευση τους. Η ταινία είναι πολύ κοντά σε όσα καταγράφονται ιστορικά.

Επαναλαμβάνω υπήρχαν και πολλές ανακρίβειες (η σχέση του Εφιάλτη με τη Σπάρτη π.χ.) αλλά παραμένει πολύ κοντά στην ιστορική αλήθεια.

Και το ότι αυτά καλύφθηκαν από το πέπλο του Χολυγουντ και στολίστηκαν για να διασκεδάσουν το μέσο θεατή (και στη πλειοψηφία, ανιστόρητο), δεν αλλάζει τη καταγραφή των γεγονότων ούτε τη παρουσίαση αξιών, ανδρείας και ήθους, άσχετα με το αν η προβολή τους έγινε για άλλους σκοπούς από αυτούς που θα θέλαμε εμείς. Το καλλιτεχνικό και αισθητικό αποτέλεσμα είναι μια άλλη εντελώς υποκειμενική ιστορία.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: 300!!!! super

Δημοσίευσηαπό arisk » Τρί Μαρ 20, 2007 12:53 am

Σωστός ο adreas
Αυτή η ταινία δεν γυρίστηκε για να αναδείξει το μεγαλείο των Σπαρτιατών ούτε για τις εισπράξεις.
Είναι μια προπαγάνδα για να προετοιμάσει την εικόνα που θα έχουν τα επόμενα χρόνια τα αμερικανάκια και ο στρατός τους για τους Ιρανούς.

Οι Πέρσες - Ιρανοί ούτε απρόσωποι ήταν ούτε ζομπι, ήταν και είναι λαός με πολύ μεγάλο πολιτισμό και κουλτούρα.

Η δικαιολογία; έλα μωρέ εργο τέχνης ειναι δεν ειναι ιστορικό ντοκιμαντέρ.
Ακόμα και απο τους Ελληνες τις ιστορικές διαφορές ελάχιστοι τις ξέρουν ή θα τις ψάξουν, οι υπόλοιποι θα φάνε ότι σερβίρει το κατάστημα.

Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.ppg.gr
youtube. ariskol
arisk
EN D
 
Δημοσ.: 125

SPARTANS!!! PREPARE FOR BULLSHIT!!!!!!

Δημοσίευσηαπό adreas » Τρί Μαρ 20, 2007 2:55 am

Ζητώ συγνώμη από το φόρουμ. Όταν έγραψα το πρώτο μου post δεν είχα δει την ταινεία αλλά είχα μόνο διαβάσει το κόμικ. Τώρα πήγα και την είδα και μπορώ να έχω μια πιο σφαιρική άποψη. Αγαπητό φόρουμ, (η καθαρά υποκειμενική, γραφική και πολύ φοβάμαι κουλτουριάρικη μου άποψη είναι ότι) η ταινεία αυτή είναι μια ασύληπτη μαλακία.

Ναι, έχει κάποια ιστορικά στοιχεία. Ναι είναι "inspired by". Τρομάρα τους, πίσω από ένα "inspired by" λένε ό,τι παπαριά χωράει ο νους του ανθρώπου. Με ένα "inspired by" ένα αμερικάνικο υποβρύχιο έκλεψε ένα αποκωδικοποιητή Enigma πριν καν οι Αμερικάνοι μπούνε στον πόλεμο. Το Βιετνάμ το έχουνε κερδίσει τόσες φορές που μόνο κάτι γραφικοί που κοιτάνε τους χάρτες και ξέρουνε κατά που πέφτει η Ασία νομίζουνε ότι είναι ανεξάρτητη χώρα.

Τώρα ας αρχίσω να ξεφορτώνω αυτά τα ελάχιστα που θυμάμαι γιατί δε με βλέπω να κοιμάμαι, μου χει ανέβει η πίεση.

- ο Εφιάλτης ΔΕΝ ήτανε γιος του Gollum και του Allien. Ούτε πειραματόζωο από πυρηνικό πρόγραμμα της Τεχεράνης.

- όσο και να αιμομικτούσαν οι έφοροι, δε νομίζω να τα καταφέρνανε τόσο καλά όσο η ευρωπαική αριστοκρατεία. Και όμως αν και αυτή η κοινωνική τάξη έχει παράγει κρετίνους απίστευτου βεληνεκούς, δεν κατάφεραν να έχουνε τις φάτσες των εφόρων.

- Ο Ξέρξης κουβάλησε εκατοντάδες χιλιάδες κόσμο. Ένας μη παραμορφωμένος δεν υπήρχε ανάμεσά τους? Μέχρι και οι γκόμενες του Ξέρξη ήτανε τσερνομπιλικές. Αυτό δεν ήτανε στρατός, ήτανε οι άνεργοι μεταλλαγμένοι που κάνανε τα μοντέλα στο Quake και το Half Life.

- Ο δήμιος που έκοβε τα κεφάλια δε θα είχε επιζήσει τα cool προσθετικά πριονοτσέκουρα που είχε αντί για χέρια σε μια εποχή πριν τα αντιβιοτικά.

- Όποιος καταφέρει με ένα κοντό σπαθάκι των 4-5 κιλών να κόψει πόδι στο μπούτι με μια χαμηλή σπαθιά είναι ο superman.

- O Λεωνάιντας φτύνει τον Εφιάλτη επειδή και καλά δε μπορεί να πολεμήσει μέσα στη φάλαγγα. Όταν τους την πέφτουν οι Αθάνατοι μόνο φάλαγγα δε σχηματίζουνε αλλά το παίζουνε gladiators. Με τέτοιες τακτικές οι 300 δε είχανε κρατήσει 300 δευτερόλεπτα (αν δεν κάνω λάθος οι Αθάνατοι ήτανε γύρω 10000). Με μια 50αριά καλούς τοξότες σ΄αυτή τη φάση θα σου έκανα τους 300 50 σε 10 λεπτά.

- Την πρώτη φορά που τρώνε βέλη σηκώνουνε τις ασπίδες και δεν ανοίγει ρουθούνι. Στο τέλος που πάλι τρώνε βέλη ξαφνικά το ξεχνάνε το κόλπο και τους αλλάζουνε τα πετρέλαια. Οι καλύτεροι πολεμιστές της αρχαίας ελλάδας πάσχουν από τρομερή αμνησία.

- Ποιό όργανο ακριβώς από το ρινόκερο χτύπησε ο πιτσιρικάς με το κοντάρι και τον έριξε ξάπλα σε 30 μέτρα? Κοντάρι καρφωμένο στην πλάτη και αρκετά επιφανειακά για να το βγάλει με το ένα χέρι.

- Οι ελέφαντες πρέπει να ζυγίσανε όσο ένας παχύσαρκος βροντόσαυρος και να είχανε διαστάσεις αεροπλανοφόρου. Έχει δει ποτέ του ελέφαντα ο Snyder?

Και φυσικά, ασ μην πούμε τίποτα για το timing του έργου. Όλως αιφνιδίως, με το Ιράκ τίγκα στο φαντάρο της μοντέρνας Ρώμης και το Ιράν να παίζει επιδεικτικά το πυρηνικό τσουτσούνι του σκάει μια ταινεία που μας λέει στα μούτρα με τη φωνή της βασίλισσας: κύριοι ξυπνάτε, είμαστε σε πόλεμο και το μόνο που στέκετε ανάμεσα σε law and order, freedom και ότι άλλη μαλακία νομίζουνε οι φίλοι μας απο κει μεριά ότι ανακαλύψανε είναι μια χούφτα ηρωικοί, όμορφοι, αρενωποί, λευκοί άντρακλες (a few good men). Oh my god Chandler Bing, ma gia toso malakes mas pernane pia?

Και αρτιστικά, ας δούμε το Gladiator άμα λάχει κι αυτό "inspired by" ήτανε, από τη Ρώμη. Και έκανε πολύ πιο αναίσχυντες παραλλαγές στην ιστορία. Αλλά πήρε μόνο τον αέρα της Ρώμης σα background και έστησε μια ιστορία παραμύθι, δε στηρίχτηκε σε κάποιο γεγονός. Γκρίνιαξα και κει αλλά ας πάει στα κομμάτια, θα μπορούσε να έχει γίνει κάτι κάπως έτσι. Οι σκηνές ήτανε πολυ πιο ρεαλιστικές από όλες της απόψεις και οι χαρακτήρες είχαν κάποια ψυχολογία που θύμιζε ανθρώπινα όντα. Το 300 θα μπορούσε μόνο να στηριχτεί απλά και μόνο στα εφέ και τα ζουμιά αλλα και κει τα έκανε σκατά. Να την πέφτουνε οι οπλίτες τροχάδην στους κακούς με μουσική ντισκουτέκ απο πίσω, έλεος, μόνο κάνα strobe έλειπε και μπορεί και να έσκαγε ο John Travolta με το Michael Jackson να κάνουνε κάνα χορευτικό ανάμεσα στα κρέατα. Να σας πω κι ένα μυστικό. Τραβάτε ψάχτε στο νετ, στα torrents, στις Gnutelles και όπου αλλού θέλετε για "Katja Kassin", "Alisha Klass", "extremefineart" είναι καλά keywords για αρχή και όσοι δεν τα ξέρετε θα με ευγνωμονείτε. Οι κοπελιές είναι όμορφες, τα κάνουν όλα και δε μας παραχαράσσουν τη μνήμη, ίσα ίσα ένα παρεξηγημένο λειτούργημα εκτελούν. Κρέατα πολύ καλής ποιότητας, πάνω στο κόκκαλο χωρίς κοντάρια και σπαθιά (well, ίσως μερικά "κοντάρια" of sorts) και η ψυχολογία που αναδεύουνε είναι ανάλογη των 300 αλλά σαφώς πιο ικανοποιητική. Make love not war όπως θα έλεγαν οι hippies και ο Αριστοφάνης.

Αγαπητό φόρουμ. Σε ευχαριστώ που μου κράτησες συντροφιά αυτές τις μοναχικές και ταραγμένες ώρες. Πάω να να καπνίσω πίπα διαβάζοντας Μπρεχτ (και καλά, πάω να δω την Katja Kassin).

adreas
Competition
 
Δημοσ.: 569

Δημοσίευσηαπό norad » Τρί Μαρ 20, 2007 11:02 am

Ανδρέα δεν έχεις ακούσει ποτέ την έννοια του αλληγορικού; Μήπως περιμένεις κάθε Χριστούγεννα με ένα μπωλ μπισκοτάκια τον Αη-Βασίλη να κατέβει από την καμινάδα;

Μήπως επίσης έχεις ακούσει την έννοια "ποιητική αδεία" ;

Δεν πιστεύω πραγματικά να θεωρείς ότι σκοπός των δημιουργών ήταν να μας πείσουν ότι οι ελέφαντες εκείνη την εποχή ήταν βροντόσαυροι, ή ότι ο Εφιάλτης ήταν golum. Είπαμε - η ταινία είναι πιστή μεταφορά του comic, που με την σειρά του είναι απλώς βασισμένο στην πραγματικά εμπνευσμένη ιστορία του Λεωνίδα και των 300 του.

BTW ετοιμάζουν το επόμενο: http://www.manauthority.com/showthread. ... 68#post168

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό badder » Τρί Μαρ 20, 2007 12:51 pm

Μην τα επαναλαμβάνουμε... Τα θετικά σχόλια για την ταινία δεν είχαν να κάνουν ούτε με την εμφάνιση των συμμετεχόντων σε αυτή ούτε για τη πιστή μεταφορά της ιστορίας του Ηρόδοτου. Αν το κρίναμε ως ντοκυμαντερ ναι θα έλεγα όσα λέει ο Ανδρέας και ακόμα περισσότερα. Αλλά δεν είναι ντοκυμαντέρ. Είναι μια ταινία και όχι μόνο.. είναι πιστή μεταφορά ενός κόμικ... ακόμα μεγαλύτερη η ποιητική αδεία. Απλά κινείται αρκετά σωστά σε ιστορικά επίπεδα... για ταινία.

Αν πάμε πίσω στην αρχαιότητα γινόταν κάτι παρόμοιο... Τότε δεν είχαμε ταινίες αλλά ποιητές / ραψωδούς. Οι ποιητές αυτοί έπαιρναν μια πραγματική ιστορία και την στόλιζαν, την έκαναν πιο επική και μετά την παρουσίαζαν στο κοινό με κάποιες υπερβολές. Το αποτέλεσμα ήταν μια ωραία ιστορία που πατούσε σε πραγματικά ιστορικά γεγονότα αλλά με αισθητικές αλλαγές προς τέρψην του κοινού. Σε αυτές τις αλλαγές βασίστηκε η Ιλιάδα και η Οδύσσεια. Και από αυτές τις αλλαγές πολλών αιώνων προήλθε και η Ελληνική Μυθολογία. Δεν ήταν λίγες δε οι φορές που οι πολιτικές παρεμβάσεις ή ανάγκες επηρέαζαν το αποτέλεσμα.

Δεν είναι καινούρια επιστήμη αυτό που κάνει το Χόλυγουντ. Είναι μια παλιά τέχνη που επαναλαμβάνεται και προσαρμόζεται στους καιρούς. Το πως περιέγραφαν οι Έλληνες ποιητές τους βάρβαρους (βάρβαρος = ο ομιλών βαρ βαρ, ακατανόητα, ο αλλοδαπός και όχι ο κτηνώδης απολίτιστος) εχθρούς, δεν διέφερε και πολύ από το πως παρουσίασε η ταινία κάποιους από τους Πέρσες και τα θηρία τους. Η αναφορά σε τέρατα από τους ποιητές μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι ήταν σαφώς πιο δημιουργική από την ταινία.

Παρόλαυτα η ταινία με όλες τις ανακρίβειες και τις υπερβολές της (σε δευτερευούσης σημασίας γεγονότα και αισθητική) μένει μέσα στην ιστορική εξέλιξη. Στη πρώτη μάχη η φάλαγγα λειτούργησε όπως έπρεπε, με τους αθάνατους όμως έπρεπε να προβληθεί και η ατομική ικανότητα, και σίγουρα δεν ήταν αυτή η πραγματική τακτική.... Επίσης σχεδόν ποτέ οι στρατοί δεν χρησιμοποιούσαν τους τοξότες όταν είχαν δικούς τους στρατιώτες (ειδικά τους Αθάνατους) στο πεδίο της μάχης. Πάντα πρίν την επίθεση ή για να καλύψουν υποχώρηση.

Βέβαια για συνέχεια της ταινίας έχουν πληθώρα επιλογών. Οι περσικοί πόλεμοι κράτησαν πολλά χρόνια και έχουμε τη μάχη του Μαραθώνα, τη Ναυμαχία της Σαλαμίνας, τη μάχη των Πλαταιών, τη Ναυμαχία του Αρτεμισίου και άλλες δευτερούσης σημασίας συγκρούσεις.

Αν έχουν σκοπό να κάνουν μια ακομά ταινία μόνο ίσως να διαλέξουν την ιστορική συνέχεια της πρώτης... Ναυμαχία Σαλαμίνας και Μάχη Πλαταιών μαζί. Αν το πάνε σε τριλογία είτε μπορούν χωρίσουν το προηγούμενο είτε να παρεμβάλουν τον Μαραθώνα (με κάποιον αναχρονισμό). Οι Θερμοπύλες και οι Πλαταιές ανέδειξαν την δεινή πολεμική ικανότητα των Σπαρτιατών. Ο Μαραθώνας και η Σαλαμίνα ανέδειξαν την ανώτερη στρατηγική ευφυία των Αθηναίων.

Τελευταία επεξεργασία απο badder την Τρί Μαρ 20, 2007 12:58 pm, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό adreas » Τρί Μαρ 20, 2007 12:56 pm

Τον αι-Βασίλη τον περιμένω ακόμα αλλά επειδή έχω βαρεθεί να με στήνει τον περιμένω πλέον με δίκανο.

Έχω ακούσει για αλληγορία, ποιητική αδεία κλπ και εχω δει και ταινείες που τα χρησιμοποιούν αρκετά καλά. Απλά το 300 κατά τη γνώμη μου δεν το έκανε ούτε για πλάκα. Το ότι είναι πιστή αντιγραφή (και επέκταση προς τη χειρότερη κατεύθυνση - το κόμικ ας πούμε δεν είχε ρινόκερο ούτε έδειχνε τους Αθάνατους σαν Ούρουκ-Χάι) ενός επιεικώς απαράδεκτου κόμικ δε μου λέεί τίποτα, ας διαλέγανε καλύτερο κομικατζή, όπως τον Allan Moore.

adreas
Competition
 
Δημοσ.: 569

Re: 300!!!! super

Δημοσίευσηαπό ian » Τρί Μαρ 20, 2007 1:27 pm

Μλα μπλα μπλα... δεν σας εχω ακουσει να λετε τα ιδια οταν παιζεται στους κινηματογραφους π.χ ο κωδικας νταβιντσι, οταν καποιοι κατηγορουν αυτα τα ειδους εργα (θρησκευτικου περιεχομενου) οτι ειναι ανακριβη και δεν βασιζονται στα αληθινα γεγονοτα τοτε κατι κουλτουριαρηδες υπερασπιζονται με μανια τις ποιητικες αδειες και την τεχνη του κινηματογραφου να ερμηνευει με ματια διαφορετικη αυτη της πραγματικης.
Τοτε ολα ειναι δικαιολογημενα.. τωρα ολα κρυβουν κατι αλλο και ολα οδηγουν σε αμερικανικα συμφεροντα προπαγανδας.
Και ενταξει να εισαι απογονος Περσης να γκρινιαξεις αλλα τωρα εσενα φιλε αντρεα τι σε πειραζει που ο νεοελληνας παει και ξεδινει για δυο ωρες σε μια αιθουσα κινηματογραφου και αισθανεται και λιγο υπερηφανος; θα αλαζε τιποτα δηλαδη αν ο εφιαλτης ηταν πιο κυριλε, οι γκομενες του ξερξη ηταν θεογκομενες και οι ελεφαντες ειχαν το σωστο μεγεθος; εχεις δει πραγματικη μαχη σωμα με σωμα εκεινης της εποχης; ουτε εγω αλλα αυτα που εδειξε δεν φτουρανε στη μανια και βαρβαροτητα των πραγματικων μαχων...


Το Παρα5 ειναι ψυχολογικό αθλημα
ian
Competition
 
Δημοσ.: 210

Δημοσίευσηαπό badder » Τρί Μαρ 20, 2007 1:46 pm

Να ανοίξουμε ένα άλλο thread για τον Κώδικα και τα εκκλησιαστικα???? και εκεί έχει πολύ ψωμί....:)

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό adreas » Τρί Μαρ 20, 2007 2:25 pm

Τον Da Vinci δεν τον είδα. Γκρινιάζω:

α) επειδή υπάρχουν έργα που έχουν κάνει πολύ καλύτερη δουλειά σε αναπαραστάσεις μαχών με ρεαλισμό και εφέ (ιστορικά πχ Gladiator, μοντέρνα όλα τα καινούρια της μόδας με το Β' Παγκόσμιο).

β) επειδή υπάρχουν πολύ καλύτερες πηγές να αντιγραφούν από την πατάτα του Miller πχ Stephen Pressfield o οποίος είχε πουλήσει τα δικαιώματα για ταινεία στην εταιρεία παραγωγής του George Clooney αλλά δε βιαστήκανε και τους πρόλαβε ο βλάκας ο Snyder. Θα περίμενα απείρως καλύτερη δουλειά από τους Pressfield - Clooney παρά απο τους Miller - Snyder. Τώρα πολύ πιθανό να βουλιάξει και να μη βγει ποτέ το πρώτο και θα είναι πάρα μα πάρα πολύ κρίμα. Όποιος αμφιβάλει ας συγκρίνει τις Πύλες της Φωτιάς με το 300.

γ) το ότι δεν είμαι Πέρσης δε σημαίνει ότι δε μπορώ να αφρίζω όταν βλέπω τέτοιες χοντράδες κατά ενός λαού που έχτισε γαμώ τους πολιτισμούς για την εποχή. Και στο φινάλε το χρωστάμε στον Ξέρξη (και στο μπαμπά του) ότι ήτανε τόσο τέλεια παπάρας που μας βοήθησε να μπούμε στην ιστορία με τόσο θεαματικό τρόπο. It takes two to tango και οι αυτοκρατωρικοί ήτανε ο καλύτερος παρτενέρ για τους δικούς μας. Μας άρεσε τόσο πολύ που πήγαμε και σπίτι τους και τους κάτσαμε και στο σβέρκο.

adreas
Competition
 
Δημοσ.: 569

Re: 300!!!! super

Δημοσίευσηαπό arisk » Τρί Μαρ 20, 2007 4:23 pm

Σωστός ο adreas

Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.ppg.gr
youtube. ariskol
arisk
EN D
 
Δημοσ.: 125

Δημοσίευσηαπό norad » Τρί Μαρ 20, 2007 6:09 pm

adreas\";p=\"8282 έγραψε:Τον αι-Βασίλη τον περιμένω ακόμα αλλά επειδή έχω βαρεθεί να με στήνει τον περιμένω πλέον με δίκανο.


:D :)

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Re: 300!!!! super

Δημοσίευσηαπό tsouloufis » Τρί Μαρ 20, 2007 8:00 pm

Απ’οτι κατάλαβα φίλε Αντρέα χωρίς παρεξήγηση μάλλον προτιμάς να βλέπεις bob ο σφουγγαράκις παρά ελληνική ιστορία έστω και με παρατυπίες με σάλτσα, κρέατα, τέρατα, και γκόμενες τσερνομπιλικες..

tsouloufis
Competition
 
Δημοσ.: 1216

Δημοσίευσηαπό badder » Τρί Μαρ 20, 2007 9:01 pm

Η οπτική του καθενός για το θέμα είναι διαφορετική και καθαρά υποκειμενική. Δεν είναι δυνατον να το βλέπουμε όλοι με τον ίδιο τρόπο και δεν πρέπει άλλωστε. Σεβαστή η διαφορετικότητα σκέψης και αντίληψης. Εδώ απλά παραθέτουμε τις σκέψεις μας για πολιτισμένο διάλογο και πολυ απολαμβάνω τις αιτιολογήσεις του Αντρέα που μου δίνουν τη βάση για απάντηση :).

Άλλο όμως υποκειμενικότητα και άλλο δογματισμός.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: 300!!!! super

Δημοσίευσηαπό adreas » Τετ Μαρ 21, 2007 1:15 am

Σιγά μη σε παρεξηγήσω Τσουλουφάκο μου, απο αυτούς είμαι?

Δεν έχω δει Μπομπ σφουγαράκι (δε βλέπω TV) αλλά κατεβάζω από το interδίκτυο καρτουνάκια. Είμαι μέγας fan του South Park και Simpsons καθώς και (σε μη καρτουνιάρικα) Black Adder, Monty Pythons, Red Dwarf που έχω πολύ πράμα. Αν θες να σου κάψω κάνα DVD πες μου αλλά θα πρέπει να ψάξεις στο νέτι για υπότιτλους και είναι μανίκι.

Δε θα με χάλαγε να έβλεπα ελληνική ιστορία στο σινεμά. Αλλά θα έβαζα κάποια στανταρντς ποιότητας. Οι 300 δε μου τα καταφέρανε σ' αυτόν τον τομέα. Άλλα έργα το κάνανε πιο καλά όπως π.χ. το Flags of Our Fathers που μου έκανε μεγάλη εντύπωση δεδομένης της φασιστίζουσας ιδεολογίας του Clint Eastwood. Το 300 δε μου είπε κάτι που δεν ήξερα κι από το Γυμνάσιο και το κρέας το κατάφεραν κι άλλα έργα όπως το Saving Private Ryan.

Τεσπάν, αναρωτιόμουνα γιατί με ενόχλησε τόσο πολύ το 300 και μήπως είμαι άδικος με το Miller. Σκέφτηκα λοιπόν να το συγκρίνω με ένα άλλο κλασσικό, τον Κόναν το γάιδαρο, που κι αυτό βασιζότανε στην απλή συνταγή της εφετζίδικης σφαγής. Τολμώ να πω ότι μετά απο τόσα και τόσα χρόνια, ο governorator της Καλιφόρνιας τα κατάφερε καλύτερα να μου αρέσει. Το Κόναν ήταν καθαρά fantasy, δεν πήγε να μας πουλήσει καμιά ιδεολογία με το κουτάλι όπως ο αφηγητής των 300 και για προιστορικό έργο τα εφέ του δεν ήταν καθόλου άσκημα. Ο Miller πάει να περάσει κάτι το γλοιώδες μέσα από ένα κομμάτι της ιστορίας μας που πιστεύω ότι δε θα έπρεπε να ακουμπάει με τα βρωμόχερά του.


Ας προσπαθήσω να πιάσω το θέμα αλλιώς. Τι μας λέει ο Miller ότι μας λέει ο Λεωνάιντας? Αυτά που μας πιπιλάνε τ' αυτιά στο σχολείο για τα οποία πολέμησαν οι πρόγονοί μας. Επί τροχάδην:

Exhibit A:
- Άθλιος Πέρσης: Μην είσαι μαλάκας ρε Λεωνάιντας, έλα με το μέρος μου και θα την περάσουμε φίνα.
- Λεωνάιντας: Ναι μεν δεν έχεις άδικο αλλά μολών και τσίμπα τ' α.... μου.

Exhibit B:
- Μαθητές Σωκράτη: Ρε δάσκαλε, μην είσαι μαλάκας. Έχουμε πληρώσει το φίλακα, τα σκυλιά είναι δεμένα, έχουμε άλογο με μαξιλαράκι στη σέλλα για τις αιμορροίδες σου, κάντηνε και δε θα το πάρει κανείς πρέφα.
- Σωκράτης: δεν πειράζει ρε παίδες, πού να πηγαίνω γυρίζοντας σε ξένους τόπους, ένα στρογγυλό λιθάρι. Το θάνατο τον προτιμώ· Ποιος πάει για το καλύτερο ο Θεός το ξέρει. Μολών και τσίμπα τ' α... μου.


Exhinit C:
- Άθλιος Τούρκος: Γινεσαι Τούρκος Διάκο μου την πίστη σου νά αλλάξεις ...
- Αθανάσιος Διάκος: Άντε και σεις κι η πίστη σας μουρτάτες να χαθείτε, μολών και τσίμπα τ' α.... μου.


Exhibit D:
- Κόπανος Άγγλος με πεταχτές δοντάρες: Re Makriyannis, min eisai pos to lene, wanker. Katevainei laos, tha sas kopsoune fetes gia plaka.
- Long John: Κοίτα να δεις, εμείς οι Έλληνες μια ζωή λίγοι είμαστε αλλά ... μολών και τσίμπα και συ τ' α.... μου.


Exhibit E (Καζαντζάκης, Καπετάν Μιχάλης - Ελευθερία και Θάνατος):
- Έλληνες και Τούρκοι της Κρήτης: Ρε καπετάν Μιχάλη, μη μας τα σπας. Κατέβα απ' το βουνό να τελειώνουμε.
- Ελευθερία και θάνατος ρε κόπανοι, μολών και τσίμπα τ' α... μου.


Exhibit F (Καζαντζάκης, Τελευταίος Πειρασμός):
- Το σύμπαν: Ρε Ιησού. Τράβηξες τα μύρια όσα, άραξε, το κέρδισες με την αξία σου.
- Ιησούς: Ναι έχεις δίκιο.
- Ιούδας: Ρε μαλάκα, εσύ δε μου τα είχες κάνει τσουρέκια να σε καρφώσω, τράβα στο πόστο σου γρήγορα.
- Ιησούς: Καλά ρε μη φωνάζεις, έχεις δίκιο, λοιπόν, sorry σύμπαν αλλά μολών και συ και τσίμπα τα.

Exhibit G:
- Κάτι Γερμαναράδες: Ρε βλαμμένα στο Ρούπελ, η κυβέρνηση σας την έκανε, τι καθόσαστε εκεί μέσα και μας πρήζετε και μας άνευ λόγου και αιτίας?
- Τσίμπα τ' α...., ώπα σοβαρά? Κάτσε λίγο να σφαχτούμε κάνα δυο μερούλες ακόμα και το ξανασυζητάμε το θέμα.


Από τa ανωτέρω 7 exhibits (5 υπαρκτά και 2 "inspired by"), μόνο ο Μακρυγιάννης την έβγαλε ζωντανός και μερικοί Ρουπελικοί, οπότε η τακτική "μολών και τσίμπα" σίγουρα χωράει βελτιώσεις, αλλά τονίζει ένα κεντρικό ηρωικό μοτίβο που μας ταίζουνε από μικρά. Ότι πρέπει να κάνουμε αυτό που ξέρουμε ότι είναι σωστό και δεν παέι να κουρεύονται οι συνέπειες. Οι κύριοι αυτοί δεν έβαλαν νερό στο κρασί τους, δε σήκωσαν μύγα στο σπαθί τους και υπέφεραν πολύ γι αυτό. Όπως μας ενημερώνει και ο Miller δια στόματος της βασιλίσσης στο 300 "freedom isn't free at all".


Και ερωτώ κυρίες και κύριοι, εμείς, που δε μας ζητάει κανείς να σφαχτούμε, δηλητηριαστούμε, σουβλιστούμε, πυροβοληθούμε ή σταυρωθούμε, γιατί πρέπει να βάλουμε νερό στο κρασί μας και να αρεστούμε σε κάτι που είναι συμβιβασμός, όταν θεωρητικά είμαστε κατά των συμβιβασμών? Όταν το μόνο που θα θέλαμε θα ήταν όχι μια μάχη που θα αφήσει ιστορία αλλά απλά μια γαμωταινεία που δε θα διακομωδεί με την τσαπατσουλιά της μια από τις λίγες καλές ιστορίες που έχουμε να δείξουμε στον κόσμο (επειδή έχουμε και πάρα πάρα πολλες θλιβερά σκάρτες αλλά αυτές κάνουμε ότι δεν τις βλέπουμε). Όταν υπάρχουν και σοβαροί σκηνοθέτες και σεναριογράφοι και ηθοποιοί και σχεδόν έτοιμα σενάρια που μπορούν να κάνουν το 300 να ψάχνει να χωθεί στη φούστα της μαμά του.


Και πριν κλείσω, ένα διαμάντι του προσφιλούς τοις πάσοι Frank Miller από συνέντευξη. Για να μην έχουμε αυταπάτες δηλαδής γιατί ξαφνικά έγιναν τις μόδας οι Θερμοπύλες με το φίλο μας το Frank (πολύ μεγάλο για να το μεταφράσω, όποιος θέλει ελληνικά να πάει http://babelfish.altavista.com/):

NPR: […] Frank, what’s the state of the union?

FM: Well, I don’t really find myself worrying about the state of the union as I do the state of the home-front. It seems to me quite obvious that our country and the entire Western World is up against an existential foe that knows exactly what it wants … and we’re behaving like a collapsing empire. Mighty cultures are almost never conquered, they crumble from within. And frankly, I think that a lot of Americans are acting like spoiled brats because of everything that isn’t working out perfectly every time.

NPR: Um, and when you say we don’t know what we want, what’s the cause of that do you think?

FM: Well, I think part of that is how we’re educated. We’re constantly told all cultures are equal, and every belief system is as good as the next. And generally that America was to be known for its flaws rather than its virtues. When you think about what Americans accomplished, building these amazing cities, and all the good its done in the world, it’s kind of disheartening to hear so much hatred of America, not just from abroad, but internally.

NPR: A lot of people would say what America has done abroad has led to the doubts and even the hatred of its own citizens.

FM: Well, okay, then let’s finally talk about the enemy. For some reason, nobody seems to be talking about who we’re up against, and the sixth century barbarism that they actually represent. These people saw people’s heads off. They enslave women, they genitally mutilate their daughters, they do not behave by any cultural norms that are sensible to us. I’m speaking into a microphone that never could have been a product of their culture, and I’m living in a city where three thousand of my neighbors were killed by thieves of airplanes they never could have built.

NPR: As you look at people around you, though, why do you think they’re so, as you would put it, self-absorbed, even whiny?

FM: Well, I’d say it’s for the same reason the Athenians and Romans were. We’ve got it a little good right now. Where I would fault President Bush the most, was that in the wake of 9/11, he motivated our military, but he didn’t call the nation into a state of war. He didn’t explain that this would take a communal effort against a common foe. So we’ve been kind of fighting a war on the side, and sitting off like a bunch of Romans complaining about it. Also, I think that George Bush has an uncanny knack of being someone people hate. I thought Clinton inspired more hatred than any President I had ever seen, but I’ve never seen anything like Bush-hatred. It’s completely mad.

NPR: And as you talk to people in the streets, the people you meet at work, socially, how do you explain this to them?

FM: Mainly in historical terms, mainly saying that the country that fought Okinawa and Iwo Jima is now spilling precious blood, but so little by comparison, it’s almost ridiculous. And the stakes are as high as they were then. Mostly I hear people say, ‘Why did we attack Iraq?’ for instance. Well, we’re taking on an idea. Nobody questions why after Pearl Harbor we attacked Nazi Germany. It was because we were taking on a form of global fascism, we’re doing the same thing now.

NPR: Well, they did declare war on us, but…

FM: Well, so did Iraq.

adreas
Competition
 
Δημοσ.: 569

Δημοσίευσηαπό Μπάμπης Κ. » Τετ Μαρ 21, 2007 11:40 am

Καλημέρα! Θα συμφωνήσω με τον adreas σ'αυτά που γράφει. Η ταινία θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερη, χωρίς να χάσει το καρτουνίστικο χαρακτήρα της. Μικρή ένσταση μόνο στο "φασιστίζουσα ιδεολογία του Κλίντ Ίστγουντ". Απ'ότι έχει πάρει το αφτί μου, υποστήριξε δημόσια το δικαίωμα να εκφράζει κάποιος την αντίρρησή του κ να "μάχεται" εναντίον του πολέμου στο Ιράκ (Βλέπε Σό Πέν). Αυτό δεν αποτελεί φασιστίζουσα ιδεολογία. Εκτός αν υπάρχει κάτι που δεν ξέρω. Πολύ καλό κ το "Γράμματα από το Ίβο Τζίμα"!
Μπάμπης.

Μπάμπης Κ.
EN B
 
Δημοσ.: 45

Re: 300!!!! super

Δημοσίευσηαπό tsikas » Τετ Μαρ 21, 2007 11:24 pm

Ασφαλώς να υποθέσω antreas ότι είσαι υπέρ του νέου βιβλίου της ιστορίας της 6ης δημοτικού. :shock: έχω άδικο? :oops:

tsikas
EN B
 
Δημοσ.: 37

Επόμενο

Επιστροφή στην Αερολογίες

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 39 επισκέπτες