Ημερομηνία Κυρ Ιουν 23, 2024 4:51 am
Text Size
Αρχική Κοινότητας Γενική Συζήτηση Συζητήσεις

Συζητήσεις

Το βάριο μου χάλασε ?

Θέματα γενικού ενδιαφέροντος που αφορούν τον χώρο του αλεξιπτώτου πλαγιάς.

Συντονιστής: Moderators

Το βάριο μου χάλασε ?

Δημοσίευσηαπό andread » Τετ Νοέμ 23, 2005 8:39 pm

Νέος σχετικά πιλότος με ρώτησε αν το βάριο του χάλασε επειδή έδειχνε στην απογειώση 120μ πιο κάτω απο το "σωστό"

Τι να του πω?

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό nemeton » Τετ Νοέμ 23, 2005 11:23 pm

Na rithmisi sosta kai na to midenisi apo ti Thalassa

Life is too smell to complian..
Enjoy every moment of life
www.icaro-wings.com

Kelly
nemeton
Competition
 
Δημοσ.: 262

Δημοσίευσηαπό sot » Τετ Νοέμ 23, 2005 11:48 pm

και να το ξαναρυθμίσει και πάλι από την αρχή, γιατί με κάθε αλλαγή της βαρομετρικής πίεσης που οφείλεται στην αλλαγή καιρικών συνθηκών για το ίδιο σημείο θα δείχνει πάλι διαφορετικό υψόμετρο.
Μόνο με gps μπορείς να μάθεις το πραγματικό ύψος. το vario δείχνει ύψος υπολογίζοντας την βαρομετρική πίεση η οποία φυσικά δεν είναι ίδια για όλες τις ημέρες.
Το vario δεν χάλασε :lol:
Μπορείς βέβαια να του πεις πως χάλασε και να το πάρεις σε καλή τιμή :wink:

sot
EN D
 
Δημοσ.: 165

Δημοσίευσηαπό andread » Πέμ Νοέμ 24, 2005 11:13 am

Nemeton έγραψε:Na rithmisi sosta kai na to midenisi apo ti Thalassa


Άλλο η σωστή ρύθμιση και άλλο ο μηδενισμός ?
Ποιά η διαφορά ?
Ο μηδενισμός πρεπει να γίνει στα 0μ ?
Δεν μπορεί να γίνει 500ιασμός στα 500?

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό guru » Πέμ Νοέμ 24, 2005 12:02 pm

Πρώτα από όλα εξηγείστε στον άνθρωπο ότι το υψόμετρο δουλεύει με την βαρομετρική πίεση η οποία αλλάζει ανά ώρα και ανά περιοχή.

Δεύτερον, η καλύτερη ρύθμιση είναι στην απογείωση (500σιασμός) εφόσον ξέρουμε το ύψος της από θάλασσα. Έτσι θα έχουμε σωστή ένδειξη για την περιοχή που μας ενδιαφέρει.

Τρίτον, αν θέλουμε να είμαστε πολύ σωστοί, κάθε 1-2 χρόνια θα πρέπει να ρυθμίζουμε το QNH (πίεση στο ύψος της θάλασσας). Ρυθμίζουμε το γνωστό υψόμετρο όπως νο2, και μπαίνουμε σε μενού όπου ρυθμίζουμε το QNH σύμφωνα με το τοπικό αεροδρόμιο.

Αλλά μην είμαστε και τόσο ψείρες. Εγώ πετάω τα τελευταία χρόνια με καμιά 100στή μέτρα απόκλιση. Έχουν χαλάσει τα κουμπάκια του flytec (σάπισε ο παλιός).

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό andread » Πέμ Νοέμ 24, 2005 12:16 pm

guru έγραψε:Εγώ πετάω τα τελευταία χρόνια με καμιά 100στή μέτρα απόκλιση.


Ααα, και το δικό σου χάλασε ε ? :roll:


Τα 120μ απόκλιση μπορούν να μας πουν κάτι για τις υπάρχουσες ατμοσφαιρικές συνθήκες σε σχέση ίσως με την προηγούμενη μας πτήση ?

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό GUS » Πέμ Νοέμ 24, 2005 2:47 pm

Κύριε, κύριε! Να πω;

Ρύθμιση για σωστή ένδειξη πίεσης (καλιμπράρισμα): στο ύψος του κοντινού αεροδρομίου βάζουμε την πίεση εκείνης της ώρας από το internet. Π.χ. 1016. Επειδή δεν το βλέπω ποτέ από το βάριο, δεν το ρυθμίζω ποτέ.

Ρύθμιση για σωστή ένδειξη υψομέτρου: πριν από κάθε πτήση βάζουμε το βάριο να δείχνει το σωστό ύψος απογείωσης. Έτσι όταν ακούσουμε π.χ. ότι στα 1500 μ. έχει αναταράξεις στα 1500 μ. το βάριο μας να δείχνει 1500 μ. και όχι 1380 μ. ή 1620 μ.

Πολύ μπακαλίστικα, το βάριο μας μετράει πόσο αέρα (μόρια) έχει από πάνω του, επειδή τώρα κάθε μέρα η πίεση αλλάζει θα μας δείχνει διαφορετικά μέτρα, σε διαφορετικές μέρες, στην ίδια απογείωση.

Περίπου κάθε 10 μ. ύψος αλλάζει η πίεση κατά 1 μονάδα. Π.χ. αν στη θάλασσα έχουμε 1015, στα 50 μ. θα έχουμε 1010.

Τα 120 μ. λάθους προς τα κάτω, σημαίνουν ότι από την τελευταία φορά που βάλαμε στην απογείωση, το ύψος της απογείωσης, η πίεση αυξήθηκε κατά 12 μονάδες περίπου.

Γενικά αν όταν ανοίγουμε το βάριο μας δείχνει περισσότερα μέτρα μπορούμε να περιμένουμε λιγότερες αναταράξεις από την προηγούμενη μας πτήση στο ίδιο μέρος και με λιγότερα μέτρα περισσότερες. Αυτό ισχύει ή όχι και γιατί;

GUS
EN B
 
Δημοσ.: 104

Δημοσίευσηαπό guru » Πέμ Νοέμ 24, 2005 3:00 pm

Κύριε κύριε κυυυυύριε!!! Να πω ?
Εγώ? Εμένα εννοείτε? Ευχαριστώ….

Το καλυμπράρισμα με την πίεση δεν είναι μόνο για να βλέπουμε τα εκτοπασκάλ (πσσς διαβασμένος ο τύπος…) αλλά γιατί η αλλαγή της πίεσης δεν είναι γραμμική με το ύψος, οπότε υπάρχουν μικροαποκλίσεις (άλλη διαφορά πίεσης έχουμε από 0 στα 1,000μ και άλλη από 1,000 στα 2,000). Τα 1-2 χρόνια χρειάζονται λόγο «γήρανσης» του σένσορα στο vario.

Αύξηση πίεσης: καθοδικές μάζες, μικρότερες ταχύτητες ανέμου, καλυτέρευση του καιρού. Μείωση πίεσης: ανοδικές μάζες, μεγαλύτερες ταχύτητες ανέμου, χειροτέρευση του καιρού, σε γενικές γραμμές.

Σχέση με αναταράξεις στην ίδια περιοχή: Χμ χμ χμμμμ. Μάλλον οι υπόλοιποι παράγοντες παίζουν ρόλο (διεύθυνση + ταχύτητα ανέμου, ηλιοφάνεια και διαφορά θερμοκρασίας καθ’ ύψος για θερμικά). Δεν είμαι σίγουρος αν αυτό ρωτήσατε, αλλά δεν πειράζει, βάλτε μου κακό βαθμό.

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό guru » Πέμ Νοέμ 24, 2005 3:21 pm

andread έγραψε:Τα 120μ απόκλιση μπορούν να μας πουν κάτι για τις υπάρχουσες ατμοσφαιρικές συνθήκες σε σχέση ίσως με την προηγούμενη μας πτήση ?

Ναι, έχουμε να πετάξουμε από πέρυσι…

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό andread » Πέμ Νοέμ 24, 2005 3:23 pm

GUS έγραψε:Ρύθμιση για σωστή ένδειξη πίεσης (καλιμπράρισμα): στο ύψος του κοντινού αεροδρομίου βάζουμε την πίεση εκείνης της ώρας από το internet. Π.χ. 1016. Επειδή δεν το βλέπω ποτέ από το βάριο, δεν το ρυθμίζω ποτέ.


Η ρύθμιση πίεσης στο ύψος του αεροδρόμιου είναι η QFE (Q Field Elevetion).
Αυτό που έχουν σαν ρύθμιση τα βάριο μας νομίζω είναι το QNH ( ρύθμιση πίεσης στο ύψος της θάλασσας)

Αρκεί μόνο το ύψος της απογείωσης ?

Γενικά αν όταν ανοίγουμε το βάριο μας δείχνει περισσότερα μέτρα μπορούμε να περιμένουμε λιγότερες αναταράξεις από την προηγούμενη μας πτήση στο ίδιο μέρος και με λιγότερα μέτρα περισσότερες. Αυτό ισχύει ή όχι και γιατί;


Μάλλον το αντίστροφο ήθελες να ρωτήσεις ε ?
Αν όταν ανοίγουμε το βάριο μας δείχνει περισσότερα μέτρα (->πιο χαμηλή πίεση απο την τελευταία φορά) μπορούμε να περιμένουμε περισσότερες αναταράξεις από την προηγούμενη μας πτήση στο ίδιο μέρος και με λιγότερα μέτρα (πιο υψηλή) λιγότερες ?

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό GUS » Πέμ Νοέμ 24, 2005 3:46 pm

Καλά το ρώτησα.

Αν πάρουμε μία μπάλα, τη βάλουμε 50 cm κάτω από την επιφάνια μίας πισίνας και την αφήσουμε θα τιναχτεί προς τα πάνω. Αν τη βυθίσουμε στα 5 μ. και την αφήσουμε θα εκτοξευτεί βίαια σα ρουκέτα.

Δεν είναι ακριβώς έτσι στον αέρα με τα θερμικά και τις πιέσεις, αλλά το παραπάνω με βοηθάει να φανταστώ γιατί τις ημέρες με υψηλότερες πιέσεις τα θερμικά έχουν μεγαλύτερη τάση να μας κάνουν φραπέ.

Μια θερμότερη μάζα αέρα σε μία μέρα υψηλότερων πιέσεων έχει να σπρώξει περισσότερα μόρια αέρα να κάνουν στην άκρη για να ανέβει. Θα καταφέρουν να ανέβουν νευρικά οι δυνατότερες φούσκες και θα έχουν κοφτερές άκρες.

GUS
EN B
 
Δημοσ.: 104

Δημοσίευσηαπό andread » Πέμ Νοέμ 24, 2005 3:54 pm

Αρα υψηλές πιεσεις -> κούνημα στα θερμικά
χαμηλές -> λιγότερο ε?

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό sot » Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:30 pm

Μανώλη εντυπωσιακό το πόσο μπορεί να αναλυθεί ένα θέμα όταν δεν κάνει ο καιρός για πτήση!
Πάντως μην βομβαρδίσεις τον νέο με όλες τις πληροφορίες γιατί δεν θα ξανακάνει ερώτηση! :roll:

sot
EN D
 
Δημοσ.: 165

Δημοσίευσηαπό tsoukasvaggelis » Πέμ Νοέμ 24, 2005 5:53 pm

Να πω; να πω;

Δεν ξέρω τι λέτε,
εγώ έχω ξηλώσει ένα υψόμετρο από το «καναρίνι» και το έχω δίπλα στο ξυπνητήρι μου.
Οπως είναι γνωστό, το σπίτι μου έχει συγκεκριμένο υψόμετρο (προς το παρόν). Ανοίγοντας τα μάτια, βλέπω πρώτα το ρολόι (συνήθως έχω αργήσει).Αμέσως μετά κοιτάζω το υψόμετρο...λέει περισσότερο ή λιγότερο από εχθές;

Ανάλογα με το ύψος που δείχνει, καταλαβαίνω πόσο έχει μειωθεί ή αυξηθεί η βαρομετρική πίεση, και καταλαβαίνω στο περίπου τι συμβαίνει έξω από το παράθυρο στον ουρανό...έρχεται χαμηλό;...έχουμε υψηλό;... Ανάλογα σκέφτομαι πόσο καλή ανεμοπορικά είναι η μέρα, από πού θα φυσάει, αν ο καιρός θα χαλάσει ή θα βελτιωθεί κλπ.

πχ όταν κάποιο πρωί το σπίτι μου ανέβηκε 2-3 ορόφους στην πολυκατοικία, σκέφτομαι οτι η βαρομετρική πίεση μάλλον έπεσε, άρα υπάρχει χαμηλό,άρα μάλλον θα έχει νοτιάδες, κι μάλλον η υγρασία είναι λίγο αυξημένη , αρα τα θερμικά σήμερα θα είναι λίγο πιο αδύναμα.

Με το παράδειγμα αυτό, λέω, ότι δεν είναι τόσο σημαντικό να ξέρεις τελικά το ύψος της απογείωσης, ή το μέγιστο ύψος που έφτασες, ή απλά, οτι δεν΄έγινε και τίποτε αν υπάρχει αυτή η απόκλιση. Σημασία έχει να αξιοποιείς αυτήν την πληροφορία και όχι απλά να τη γνωρίζεις.

Βαγγέλης Τσούκας

tsoukasvaggelis
Competition
 
Δημοσ.: 458

Δημοσίευσηαπό guru » Πέμ Νοέμ 24, 2005 6:59 pm

Τι είπε ο μεγάλος van-tsouk...[ img ]

Εμ βέβαια, ανεβαίνει το υψόμετρο άρα πέφτει η πίεση άρα είτε μας προσπερνά το υψηλό, είτε μας φτάνει το χαμηλό άρα: Νοτιάδες (προϋποθέτοντας κίνηση συστημάτων από Δυτικά->Ανατολικά. Το αντίστροφο? Άρα Βοριάδες.
[ img ]

Πρόσεξε μόνο μη γίνει κανένας σεισμός και νομίζεις ότι θα έχει Βοριάδες...[ img ]

(Το [ img ] και αυτό το post).

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό GUS » Πέμ Νοέμ 24, 2005 6:59 pm

andread έγραψε:Αρα υψηλές πιεσεις -> κούνημα στα θερμικά
χαμηλές -> λιγότερο ε?

Σε πολύ γενικές γραμμές, ναι.

sot έγραψε:Μανώλη εντυπωσιακό το πόσο μπορεί να αναλυθεί ένα θέμα όταν δεν κάνει ο καιρός για πτήση!
Πάντως μην βομβαρδίσεις τον νέο με όλες τις πληροφορίες γιατί δεν θα ξανακάνει ερώτηση! :roll:

Συμφωνώ αλλά μάλλον δεν υπάρχει ούτε νέος (ποιος είναι αυτός ο νέος; ) ούτε προβληματικό βάριο. Πολύ καλό θέμα αλλά θα μπορούσε να τεθεί χωρίς trolling. Συγνώμη αν κάνω λάθος.

GUS
EN B
 
Δημοσ.: 104

Δημοσίευσηαπό orck » Πέμ Νοέμ 24, 2005 7:01 pm

Βαγελη θα μπορουσες να πεις πως θα μπορουσε ενας νεος πιλοτος να αξιοποιησει τετοιου ειδους πληροφοριες;

TsoukasVaggelis έγραψε:Με το παράδειγμα αυτό, λέω, ότι δεν είναι τόσο σημαντικό να ξέρεις τελικά το ύψος της απογείωσης, ή το μέγιστο ύψος που έφτασες, ή απλά, οτι δεν΄έγινε και τίποτε αν υπάρχει αυτή η απόκλιση. Σημασία έχει να αξιοποιείς αυτήν την πληροφορία και όχι απλά να τη γνωρίζεις.
Βαγγέλης Τσούκας

orck
Competition
 
Δημοσ.: 447

Δημοσίευσηαπό guru » Πέμ Νοέμ 24, 2005 7:17 pm

Νομίζω ότι η πληροφορία από το υψόμετρο δεν είναι τόσο σημαντική για έναν νέο πιλότο πέρα από την ικανοποίηση σε στυλ έφτασα σε τάδε ύψος, απογειώθηκα από τα τάδε μέτρα.

Πιο προχωρημένη πτήση όμως: καλύτερη άνοδος μεταξύ χ και ψ μέτρων, μικρή αναστροφή και δυσκολία στα ζ μέτρα, αλλά αν το περάσεις φτάνεις στα α μέτρα. Απέχω από το σημείο που θέλω να πάω (top landing, landing, turnpoint, goal) κ μέτρα και έχω διαφορά ύψους υ μέτρα άρα θέλω λόγο κατολίσθησης 1προς λ άρα έφυγα ή περιμένω να κερδίσω ύψος. Στα χ μέτρα φυσά ψ άνεμος κλπ.

Άρα μπορείς με το υψόμετρο να μάθεις την αλφάβητο...

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό jim » Πέμ Νοέμ 24, 2005 7:36 pm

GUS έγραψε:Καλά το ρώτησα.

Αν πάρουμε μία μπάλα, τη βάλουμε 50 cm κάτω από την επιφάνια μίας πισίνας και την αφήσουμε θα τιναχτεί προς τα πάνω. Αν τη βυθίσουμε στα 5 μ. και την αφήσουμε θα εκτοξευτεί βίαια σα ρουκέτα.



Δεν θα μπορούσε να ισχύει το παρακάτω;

Ψηλή πίεση = Στενότερα θερμικά = Βίαιες αναταράξεις

jim
EN A
 
Δημοσ.: 29

Δημοσίευσηαπό guru » Πέμ Νοέμ 24, 2005 8:02 pm

Εγώ ρε παιδιά από την άλλη πιστεύω ότι Χαμηλές πιέσεις = Συννεφιά = λιγότερη ηλιοφάνεια = μικρότερες διαφορές θερμοκρασίας στο έδαφος και πιο ήπια θερμικά και καθοδικά.

Αυτός είναι ο κυριότερος παράγοντας.

Σε παραπάνω ανάλυση : ναι ένα ανοδικό σε υψηλές πιέσεις, παραμερίζει μεγαλύτερη μάζα αέρα. Αντίθετα όμως έχει και το ίδιο μεγαλύτερη μάζα που επιβραδύνει την άνοδό του λόγο αδράνειας. Επίσης το πόση μάζα μετακινείτε έχει σχέση με την διάμετρο και την ταχύτητα. Υπάρχουν άπειρες αναλύσεις που μπορούμε να κάνουμε αλλά οι διαφορές είναι ελάχιστες σε σχέση με το Νο1 που είναι το πόσο ήλιος πέφτει σε μία επιφάνεια.

Το παράδειγμα με την μπάλα δεν μου αρέσει. Ίσα ίσα που όσο πιο βαθιά πηγαίνεις μειώνετε η πλευστότητα, και σε κάποιο σημείο αντί να πάει προς τα επάνω πηγαίνει προς τα κάτω (αρνητική πλευστότητα). Αυτό το ξέρει οποιοσδήποτε ασχολείται με καταδύσεις.

Από την άλλη είναι φοβερές οι παρομοιώσεις του φίλου GUS και ας μην έχουν πάντα σαν βάση την φυσική.

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό GUS » Παρ Νοέμ 25, 2005 1:46 am

Εγώ προσπαθώ να κάνω αυτό που μου έχει πει ο μέντοράς μου ο Δασκαλάκης, στα ανοδικά, το σημαντικότερο είναι να καταφέρεις να χτυπάει το βάριο όσο γρηγορότερα γίνεται.

Αν μείνει το φτερό σου ανοιχτό και το βρακί σου καθαρό, είναι μία ακόμα επιτυχία.

GUS
EN B
 
Δημοσ.: 104

Δημοσίευσηαπό orck » Παρ Νοέμ 25, 2005 9:24 am

Οκ ας κανω την ερωτηση αλλιως
πως θα μπορουσε ενας εμπειρος πιλοτος να αξιποιησει τετοιες πληροφοριες

βασικα δεν καταλαβαινω ΚΑΘΟΛΟΥ το σκεπτικο του Βαγγελη

guru έγραψε:Νομίζω ότι η πληροφορία από το υψόμετρο δεν είναι τόσο σημαντική για έναν νέο πιλότο πέρα από την ικανοποίηση σε στυλ έφτασα σε τάδε ύψος, απογειώθηκα από τα τάδε μέτρα.

orck
Competition
 
Δημοσ.: 447

Δημοσίευσηαπό sot » Παρ Νοέμ 25, 2005 11:16 am

Λέγοντας νέος, εννοούμε κάποιον που έχει πολύ βασικά πράγματα ακόμη να μάθει τα οποία έχουν προτεραιότητα σε σχέση με αυτό το θέμα που συζητάμε τώρα.
Ο vantsuk πιστεύω πάντως πως ήταν αρκετά ξεκάθαρος με το πoια συμπεράσματα μπορεί να βγάλει κανείς βλέποντας την ένδειξη ύψους από ένα vario (δηλ. την μεταβολή της βαρ. πίεσης).

sot
EN D
 
Δημοσ.: 165

Δημοσίευσηαπό andread » Παρ Νοέμ 25, 2005 11:18 am

Να συνοψίσω το θέμα ως τώρα μαζί με κάποιες απορίες:

1. Τα βάριο μας ειναι απλώς μετρητές της βαρομετρικής πίεσης. Μετράνε οτι τώρα πχ στο συγκεκριμένο σημείο έχει 1000 hPa (mbar). Μετά απο αυτό το βάριο μας, βγάζει το κομπουτεράκι του και λέει : έχω ρυθμιστεί στο επίπεδο της θάλασσας να έχω 1013 hPa και ξέρω (πχ) ότι ανα 10 μ η πίεση κατεβαίνει 1 hPha . Έχω διαφορά 1013-1000=13hPha αρα είμαι 130 μ πιο ψηλά απο την θάλασσα. "Αφεντικο:... στα 130μ είμαστε" .

Σεναριο Α: είμαστε όντως στα 130μ . Δίνουμε στο βάριο καραμελίτσα.
Σεναριο Β: είμαστε στα 230μ. Βγάζουμε τον βούρδουλα και μαστιγώνουμε το βάριο μας. Μετά του εξηγούμε (το ρυθμίζουμε) ότι είμαστε στα 230μ. Αυτό βγάζει το κομπουτεράκι του και αρχίζει:
"αφου είμαστε στα 230μ και έχουμε πίεση 1013 hPa 230 μέτρα πίο κάτω θα έχουμε 230/10= 23 hPa περισότερη πίεση. Άρα σήμερα η πίεση στο επίπεδο της θάλασας είναι 1000 + 23 = 1023 hPa" Κράταει την πίεση αυτή και μετά με αυτή κάνει τους υπολογισμούς του

2. Πρέπει να καλιμπράρουμε το βάριο μας και με άλλο τρόπο εκτός απο αυτό ? η ένδειξη πίεσης (QNH ? ) που έχουν τα brauniger στο νο1 στις ρυθμίσεις τους τι έξτρα σκοπό εξυπηρετεί ?

3. Η πρακτική σημασία μιας χαμηλότερης ή υψηλότερης απο χτές πίεσης: Υψηλές πιεσεις -> καλοκαιρια, πιο δυνατές αναταράξεις στα θερμικά. Χαμηλές λιγότερη ηλιοφάνεια, πιο αδύναμα θερμικά.

4. Ερώτηση: είναι πιο σημαντική η απόλυτη μέτρηση της πίεσης (πχ 1020) ή το πόσο πιο χαμηλη είναι σε σχέση με τις γειτονικές περιοχές και το πόσο πυκνές είναι οι ισοβαρείς γραμμές πίεσης στον χάρτη ?
Ένα 1020 συνήθως θεωρήται υψηλό , αλλά αν είναι στην μέση απο κάμποσους 1030 μιλάμε για χαμηλό ε?

5. Επίσης ερώτηση: είναι πίο σημαντικό η παρούσα κατάσταση (απολυτη ή σχετική πίεση βλ ερωτηση 4) ή η τάση που έχει η πίεση. Οι μεταβολές απο χαμηλα σε υψηλα και αντιστρόφως (πιο πολυ) δεν είναι οι πιό ενδιαφέρουσες πτητικα ?

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό sot » Παρ Νοέμ 25, 2005 11:39 am

Πιστεύω πως και από τις δύο καταστάσεις μπορούμε καταλάβουμε κάποια πράγματα.
Το εάν όμως οι ισοβαρείς καμπύλες βρίσκονται πολύ κοντά μεταξύ τους ή όχι, καθορίζει το εάν θα μας επιτρέψει να πετάξουμε :D
ή όχι :(
(κοντινές ισοβαρείς καμπύλες = ισχυροί άνεμοι)

sot
EN D
 
Δημοσ.: 165

Επόμενο

Επιστροφή στην Συζητήσεις

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 28 επισκέπτες

cron