Ημερομηνία Κυρ Ιουν 23, 2024 4:48 am
Text Size
Αρχική Κοινότητας Γενική Συζήτηση Συζητήσεις

Συζητήσεις

Έρευνα για τα ατυχήματα αλεξιπτώτου πλαγιάς στην Ελλάδα

Θέματα γενικού ενδιαφέροντος που αφορούν τον χώρο του αλεξιπτώτου πλαγιάς.

Συντονιστής: Moderators

Έρευνα για τα ατυχήματα αλεξιπτώτου πλαγιάς στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό norad » Τρί Μάιος 10, 2005 6:52 pm

Εδώ και χρόνια συζητάμε για την υλοποίηση έρευνας για τα ατυχήματα με παραπέντε στην Ελλάδα, αλλά δυστυχώς δεν έχει γίνει κάτι. Θα μπορούσε είτε να γίνει κατα τα πρότυπα αντίστοιχων ερευνών άλλων χωρών (DHV-Γερμανια, FFVL-Γαλλία κλπ) είτε μια κάποια μεθοδολογία που θα προκύψει στην πορεία.

Είναι προφανές πως θα επωφεληθούμε όλοι από την ανάλυση των συμπερασμάτων μιας τέτοιας έρευνας.

Το πρώτο βήμα είναι να καταλήξουμε στην μεθοδολογία υλοποίησης της έρευνας. Μερικά πρώτα βήματα θα μπορούσαν να είναι τα εξής:

1. Δημιουργία βάσης δεδομένων για την καταγραφή κάθε συμβάντος
2. Προσδιορισμός κανόνων καταχώρησης συμβάντων
3. Καταχώρηση παλαιών συμβάντων για να υπάρχει κάποιο ιστορικό με την έναρξη της έρευνας.

Μέχρι να οριστικοποιήσουμε τα πεδία και την πληροφορία που θα καταχωρείται στην βάση, θα πρότεινα να καταγράψουμε εδώ όσα ατυχήματα θυμάται ο καθένας, και αφού διασταυρωθούν από 2 τουλάχιστον άτομα τα δεδομένα του ατυχήματος να αρχίσει να χτίζεται μια knowledge base που θα αποτελέσει την αρχική πληροφορία της βάσης.

Τελευταία επεξεργασία απο norad την Τετ Μάιος 11, 2005 12:00 pm, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό guru » Τρί Μάιος 10, 2005 10:41 pm

Βάλε κανένα link στα Αγγλικά για να πάρουμε καμιά ιδέα.

Παλιά υπήρχε και επιτροπή ατυχημάτων του κλάδου, και όλο και κάποιο αρχείο θα έχει ξεμείνει.

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό adreas » Τετ Μάιος 11, 2005 3:53 am

Είναι εύκολο να μπει μια φόρμα αναφοράς ατυχημάτων στο sky? Πάντως, χτύπα ξύλο, όλο γκρινιάζουμε περί κωλοχανείου αλλά δε νομίζω να έχουμε και πολλά ατυχήματα στην Ελλάδα. Βέβαια είμαστε και μια χούφτα κόσμος.

adreas
Competition
 
Δημοσ.: 569

Δημοσίευσηαπό tsoukasvaggelis » Τετ Μάιος 11, 2005 10:17 am

Η καταγραφή με τη λογική της στατιστικής νομίζω ότι δεν είναι εφικτή ή και χρήσιμη, καθώς δεν πρόκειται ούτε να γίνει κάποια πλήρης καταγραφή για διάφορους λόγους που μπορώ να φανταστώ, ούτε όμως και κάποιος θα κάνει κάτι (προσωπική εκτίμηση).

Αυτό που νομίζω ότι είναι εφικτό να γίνει είναι ο καθένας από εμάς να περιγράψει για τον εαυτό του τα λάθη που έκανε και τον οδήγησαν σε κάποιο συγκεκριμένο ατύχημά του, γιατί αυτός μπορεί να ξέρει καλύτερα. Το να περιγράψεις το ατύχημα κάποιου άλλου με υποκειμενικό τρόπο μπορεί να δημιουργήσει όχι ακριβείς και όχι αληθείς καταστάσεις και παρεξηγήσεις.

Ο σκοπός όμως πρέπει να είναι να καταγραφούν συγκεκριμένα συμβάντα που έχουν ένα εκπαιδευτικό μήνυμα για όποιον τα διαβάζει.

Προτείνω λοιπόν να δημιουργηθεί μια νέα κατηγορία μέσα στο φόρουμ, στην οποία να μπορεί κάποιος να καταγράψει την εκτίμηση του για ένα ατύχημα στο οποίο συμμετείχε, τι λάθος έκανε και έτσι να σταματήσει η ιστορία να επαναλαμβάνεται.

Καλημέρα
Βαγγέλης

tsoukasvaggelis
Competition
 
Δημοσ.: 458

Δημοσίευσηαπό norad » Τετ Μάιος 11, 2005 10:17 am

Δυστυχώς γίνονται πολλά ατυχήματα που δεν τα μαθαίνουμε ποτέ, γιατι τα αποσιωπούν οι τοπικές κοινότητες και οι εκπαιδευτές των πιλότων που χτυπάνε. Ένας άλλος λόγος είναι ότι πολλοί πιλότοι που εμπλέκονται σε ατυχήματα δεν τα αναφέρουν για ασφαλιστικούς λόγους, και λογικό είναι φίλοι και συναθλητές τους να αποσιωπούν το γεγονός για να μην έχει πρόβλημα ο πιλότος με την ασφαλιστική του.

Μόνο μέσα στους τελευταίους 2 μήνες έχουν γίνει 7-8 ατυχήματα στην Ελλάδα, και οι περισσότεροι δεν τα γνωρίζουμε.

Όσο όμως μένουμε στο σκοτάδι, τόσο χάνουμε την ευκαιρία να μαθοαίνουμε όλοι από τα λάθη των άλλων.

Τελευταία επεξεργασία απο norad την Τετ Μάιος 11, 2005 11:04 am, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό georgex » Τετ Μάιος 11, 2005 10:34 am

Συμφωνώ με τον Βαγγέλη ότι αν ο καθένας περιγράψει κάποια δικά του ατυχήματα ή απλώς και λάθη που παραλίγο να οδηγήσουν σε ατύχημα, αυτό και μόνο θα είναι μεγάλη βοήθεια για τους υπόλοιπους. Ειδικά για νέους πιλότους.

georgex
Competition
 
Δημοσ.: 620

Δημοσίευσηαπό guru » Τετ Μάιος 11, 2005 10:36 am

Νομίζω ότι πέρα από την απολύτως απαραίτητη περιγραφή του πιλότου και κάποιου μάρτυρα, είναι πολύ χρήσιμο να ακολουθεί και κάποια τεχνική ανάλυση από εκπαιδευτή.

Από την δικιά μου εμπειρία, δεν υπάρχουν «τερατάκια» στον αέρα, και οι καταστάσεις δημιουργούνται από πολύ συγκεκριμένους παράγοντες, που εύκολα μπορούν να αναλυθούν.

Προσωπικά έχω προκαλέσει ένα κάρο συμβάντα από λάθη μου (ο όρος ατύχημα είναι δόκιμος όταν υπάρχει τραυματισμός), που θα μπορούσα να τα αναλύσω αν βρούμε κάποια φόρμα. Καλό είναι να δούμε κάποιο παράδειγμα από άλλες χώρες.

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό orck » Τετ Μάιος 11, 2005 10:58 am

επειδη σε βλεπω πολυ ορεξατο θα ηθελα να γραψεις τετοια κειμενα
κακο δεν κανει


guru έγραψε:Από την δικιά μου εμπειρία, δεν υπάρχουν «τερατάκια» στον αέρα, και οι καταστάσεις δημιουργούνται από πολύ συγκεκριμένους παράγοντες, που εύκολα μπορούν να αναλυθούν.

orck
Competition
 
Δημοσ.: 447

Δημοσίευσηαπό norad » Τετ Μάιος 11, 2005 11:43 am

TsoukasVaggelis έγραψε:Αυτό που νομίζω ότι είναι εφικτό να γίνει είναι ο καθένας από εμάς να περιγράψει για τον εαυτό του τα λάθη που έκανε και τον οδήγησαν σε κάποιο συγκεκριμένο ατύχημά του, γιατί αυτός μπορεί να ξέρει καλύτερα. Το να περιγράψεις το ατύχημα κάποιου άλλου με υποκειμενικό τρόπο μπορεί να δημιουργήσει όχι ακριβείς και όχι αληθείς καταστάσεις και παρεξηγήσεις.

Ο σκοπός όμως πρέπει να είναι να καταγραφούν συγκεκριμένα συμβάντα που έχουν ένα εκπαιδευτικό μήνυμα για όποιον τα διαβάζει.

Προτείνω λοιπόν να δημιουργηθεί μια νέα κατηγορία μέσα στο φόρουμ, στην οποία να μπορεί κάποιος να καταγράψει την εκτίμηση του για ένα ατύχημα στο οποίο συμμετείχε, τι λάθος έκανε και έτσι να σταματήσει η ιστορία να επαναλαμβάνεται.


Βαγγέλη ίσως να έχεις δίκιο. Έχω ήδη ετοιμάσει νέα κατηγορία "Συμβάντα εν πτήση" για να γράφουμε όλα όσα περιγράφεις παραπάνω.

http://www.sky.gr/modules.php?name=Foru ... forum&f=18

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό andread » Τετ Μάιος 11, 2005 11:55 am

guru έγραψε:Από την δικιά μου εμπειρία, δεν υπάρχουν «τερατάκια» στον αέρα,


Αστειεύεσαι βεβαια !!!! Όλοι το ξέρουμε οτι υπάρχουν τερατάκια στον αέρα και καλά θα κάνεις να ανασκευάσεις πριν θυμώσουν για τα καλα

Ο φίλος Παύλος ο κομμωτής μαλιστα κατάφερε να φωτογραφίσει κάποια

ιδου:
[ img ]

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό norad » Τετ Μάιος 11, 2005 12:11 pm

guru έγραψε:Βάλε κανένα link στα Αγγλικά για να πάρουμε καμιά ιδέα.

Παλιά υπήρχε και επιτροπή ατυχημάτων του κλάδου, και όλο και κάποιο αρχείο θα έχει ξεμείνει.


Γαλλία:
http://www.ffvl.fr/FFVL/Commission_secu ... Not_logged

Καναδάς:
http://www.hpac.ca/safety/statistics/st ... #fatalties

ΗΠΑ
http://www.ushga.org/safety.asp

Taiwan
http://www.wingstaiwan.com/safety.php

flyaboveall.com
http://www.flyaboveall.com/accidents.htm

BigAirParagliding
http://www.bigairparagliding.com/accidentslist.cfm

Peter Reagan Paragliding Safety Articles
http://home.comcast.net/~stipakb/PGsafe ... ticles.htm

Advice and Links to Paragliding Safety Information
http://home.comcast.net/~stipakb/pgsafety.html

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό norad » Τετ Μάιος 11, 2005 12:32 pm

Πρότυπο ετήσιων ερευνων συμβάντων και ατυχημάτων (ΗΠΑ). Αν καταφέρουμε να φτιάξουμε κάτι τέτοιο έχουμε πετύχει τον σκοπό μας.

2004: http://www.ushga.org/safety/PG2004AccidentSummary.pdf
2003: http://www.ushga.org/safety/PG2003AccidentSummary.pdf
2002: http://www.ushga.org/safety/PG2002AccidentSummary.pdf
2001: http://www.ushga.org/safety/PG2001AccidentSummary.pdf
2000: http://www.ushga.org/safety/PG2000AccidentSummary.pdf

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό norad » Τετ Μάιος 11, 2005 12:42 pm

Υπόδειγμα φόρμας υποβολής συμβάντος

http://www.uhgpga.org/Default.aspx?tabid=86

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό tsoukasvaggelis » Τετ Μάιος 11, 2005 1:57 pm

Συμφωνώ ότι υπάρχουν κάποιου είδους τερατάκια στον ουρανό.
Εγώ προσωπικά τα έχω διαβαθμίσει σε 3 κατηγορίες ανάλογα με τις κρυψώνες που βρίσκονται:
1. Ο πολύ μαύρος Αράπης
2. Ο πολύ άσχημος Αράπης
3. Ο πολύ κακός Αράπης

Υπάρχουν και συνδυασμοί, αλλά το θέμα τότε καταντάει υπερβολικά ακατάλληλο.

Εκτός όμως από τα τερατάκια, υπάρχουν και τα κανονάκια που έχει ο καθένας ανάλογα με το πόσο τυχερός ή ανθεκτικός είναι στην πλαστική κρούση, που δεν πρέπει να εξαντλούνται γρήγορα αν μας ενδιαφέρουν και οι επόμενες δυσκολότερες πίστες, γιατί αυτό που κάνουμε είναι πολύ ωραίο παιχνίδι αλλά όταν χάσεις το τελευταίο κανονάκι δεν βγαίνει το μήνυμα «please insert coin 10,9,8,7,6…κλπ».

Πολλοί από εμάς που προερχόμαστε από μια ενδιαφέρουσα εποχή όπου δαπανήσαμε κάποια κανονάκια λόγω άγνοιας, έλλειψης γενικότερης εμπειρίας, έλλειψης φόβου, ανάγκης να δείξουμε ότι είμαστε καλύτεροι, υπερεκτίμησης των ικανοτήτων μας και άλλα κομπλεξικά, έχουμε καταλάβει ότι είναι κρίμα κάποια λάθη να επαναλαμβάνονται από ανθρώπους που θέλουν να δοκιμάσουν περισσότερα πράγματα και που ένα λάθος μπορεί να τους κάνει πίσω. Και ας κάνουν τα διπλάσια από εμάς στο μισό χρόνο. Δεν είναι κακό να σε ξεπερνούν οι νεότεροι, αντίθετα σου δίνουν κίνητρο για να βελτιωθείς κι άλλο.

Ας κάτσει λοιπόν ο καθένας να πει μια εμπειρία που είχε για την οποία έχει κάνει την αυτοκριτική του και έχει εντοπίσει εκείνα τα σημεία λάθους που θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί. Γιατί καλύτερος πιλότος δεν γίνεσαι όταν μετά την πτήση σου αναφέρεις (κυρίως για να το ακούσεις ο ίδιος) «τι ωραία που πέταξα σήμερα και τι γαμάτoς γάτος που είμαι», αλλά ακόμη και αν έχεις κάνει την πτήση της ζωής σου, την ώρα που κάθεσαι και πίνεις τις δροσερές σου μπύρες με τους υπόλοιπους που σε εκθειάζουν, κάτσε σιωπηλός και σκέψου τι λάθη έκανες σήμερα. Έτσι θα μπορέσεις να κάνεις κάθε φορά κάτι που θα σε εξελίσσει και που δεν θα κινδυνεύεις από αυτό και την επόμενη.

Όλοι μας έχουμε στην άκρη του μυαλού μας μια παπαριά που κάποτε κάναμε, ας την καταχωρήσουμε με χιούμορ και ας φτιάξουμε στο τέλος τον Οδηγό Αποφυγής Μαλακίας του Εξελισσόμενου Τρελαμένου Παραπεντίστα με τις 10 βασικές εντολές ασφάλειας που πρέπει όλοι να υπενθυμίζουμε στον εαυτό μας.

Άντε με έπιασε η πάρλα πάλι, τι μου κάνεις ρε Αλεξ με τις ωραίες ιδέες σου…
Βαγγέλης

tsoukasvaggelis
Competition
 
Δημοσ.: 458

Δημοσίευσηαπό freedom » Τετ Μάιος 11, 2005 3:05 pm

Γεια σας παιδιά
Είμαι ένας νέος πιλότος και σκεφτόμουν πολύ σοβαρά με τον λίγο ελεύθερο χρόνο που μου απομένει πλέον , να ασχοληθώ με το αλεξίπτωτο πλαγίας, μπαίνοντας στο ιντερνετ για να βρω πληροφορίες έπεσα κατά λάθος πάνω στο φόρουμ σας και δυστυχώς αποφάσισα να μην εισέλθω σε αυτό το χώρο γιατί μετά απ όσα είδα και απ όσα διάβασα με την στοιχειώδη λογική που διαθέτω διακρίνω ότι δεν υπάρχει καμία σοβαρότητα και υπευθυνότητα . Και εγώ σαν αδαής….. φοβάμαι….. για την ασφάλεια μου… με τόσα που γίνονται.

Με τιμή
Διονύσης Βλασσόπουλος

freedom
Competition
 
Δημοσ.: 295

Δημοσίευσηαπό norad » Τετ Μάιος 11, 2005 3:20 pm

Σε χαιρετίζουμε αγαπητέ νέε πιλότε.

Μπορείς και συ να εισέλθεις στον πανέμορφο κόσμο της πτήσης και να ικανοποιήσεις το όνειρο σου να πετάξεις σαν πουλί - οποιοσδήποτε έχει λίγο -ως πολύ- ελεύθερο χρόνο μπορεί.

Να ξέρεις ότι το αλεξίπτωτο πλαγιάς είναι ένα άθλημα που χρειάζεται πολύ προσοχή και αφοσίωση στους κανόνες του για να μπορείς να απολαμβάνεις την μαγεία της ελεύθερης πτήσης με την μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια.

Το πόσο επικίνδυνο ή ακίνδυνο είναι το παραπέντε εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από σένα. Αν πετάς στο σωστό μέρος, με τις κατάλληλες γνώσεις, τον κατάλληλο εξοπλισμό και τον κατάλληλο καιρό, περιορίζεις στο ελάχιστο τις πιθανότητες να χτυπήσεις.

Στα πλαίσια της βελτίωσης του δεύτερου παράγοντα "κατάλληλες γνώσεις", εμείς οι λίγο πιο παλιοί και κάποιοι ακόμα πιο παλιοί πιλότοι σκεφτήκαμε, για την ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ασφάλεια, να καταγράψουμε διάφορες περιπτώσεις που μπορεί κάτι να πάει στραβά, να το αναλύσουμε, να δούμε τι λάθη έκανε ο πιλότος, να τα απομονώσουμε και να τα καταγράψουμε, και να φροντίσουμε να μην τα επαναλάβουμε.

Σε καλοσορίζουμε στον υπέροχο κόσμο της πτήσης και σου ευχόμαστε να βρεις στην ελέυθερη πτήση την εκλπήρωση των ονείρων σου.

Τελευταία επεξεργασία απο norad την Τετ Μάιος 11, 2005 3:27 pm, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό georgex » Τετ Μάιος 11, 2005 3:22 pm

Freedom έγραψε:Γεια σας παιδιά
Είμαι ένας νέος πιλότος και σκεφτόμουν πολύ σοβαρά με τον λίγο ελεύθερο χρόνο που μου απομένει πλέον , να ασχοληθώ με το αλεξίπτωτο πλαγίας, μπαίνοντας στο ιντερνετ για να βρω πληροφορίες έπεσα κατά λάθος πάνω στο φόρουμ σας και δυστυχώς αποφάσισα να μην εισέλθω σε αυτό το χώρο γιατί μετά απ όσα είδα και απ όσα διάβασα με την στοιχειώδη λογική που διαθέτω διακρίνω ότι δεν υπάρχει καμία σοβαρότητα και υπευθυνότητα . Και εγώ σαν αδαής….. φοβάμαι….. για την ασφάλεια μου… με τόσα που γίνονται.

Με τιμή
Διονύσης Βλασσόπουλος


Πιστεύω ότι
α) η διάθεση μεταφοράς εμπειριών από τους παλιούς,
β) η σοβαρή αντιμετώπιση ατυχημάτων ή παρολίγο ατυχημάτων με την ανάλυσή τους και την εύρεση των αιτιών
κάθε άλλο παρά θα απομάκρυνε υποψήφιους πιλότους

Άλλωστε στο θέμα της εκπαίδευσης, χάρη σε εσένα και σε άλλους σοβαρούς εκπαιδευτές, η ασφάλεια είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο, και οποιοσδήποτε υποψήφιος θα το μάθει αυτό συζητώντας εδώ μέσα.

georgex
Competition
 
Δημοσ.: 620

Δημοσίευσηαπό adreas » Τετ Μάιος 11, 2005 3:24 pm

Γειά και χαρά νέε πιλότε Διονύση.

Κρίμα που αποφάσισες να μην εισέλθεις στο χώρο μας. Είναι αλήθεια ότι είναι πολύ happening χώρος, με πολλά ευτράπελα, δυστράπελα (τι πάει να πει αυτό) και γενικό χαβαλέ. Το μόνο σίγουρο είναι ότι όσοι μπήκαν και κάθησαν δεν το έχουν μετανοιώσει. Από την άλλη, εάν δε θέλεις, δικό σου θέμα, υπάρχουν ένα κάρο τρόποι να περάσεις το χρόνο σου. Όσο για σοβαρότητα και υπευθυνότητα, θα βρεις όση θα κουβαλήσεις εσύ μαζί σου. Αν σαν σχετικά ώριμος πολίτης μιας σχετικά ανεπτυγμένης χώρας (γκούχου γκούχου) δεν είσαι σε θέση να πειθαρχήσεις τον εαυτό σου, μην περιμένεις να σε στρώσει ο χώρος. Υπάρχουν κάμποσες σχολές και παρά τις συνεχείς γκρίνιες, καμιά απ' όσο ξέρω δε σκοτώνει υπερβολικά νούμερα μαθητών το χρόνο. Είμαι σίγουρος ότι τα μηχανάκια σκοτώνουν πολύ πιο μεγάλα ποσοστά. Εάν θέλεις περισσότερες πληροφορίες βρες το συνονόματό σου Βλασόπουλο (σου μοιάζει και φατσικός απ' ότι βλέπω απ' τη φωτό) να σου εξηγήσει εκτενώς γιατί αφιέρωσε τη ζωή του.

Με τμή (περί τα 200 ευρά συζητίσημη)

Αντρέας Γαζής

adreas
Competition
 
Δημοσ.: 569

Δημοσίευσηαπό georgex » Τετ Μάιος 11, 2005 3:27 pm

Στο θέμα μας, για την συζήτηση περί "συμβάντων", στην νέα ενότητα βάζουμε και εμπειρίες που δεν χρειάζονται απαραίτητα ανάλυση? Απλώς για αποφυγή παρόμοιων λαθών...

georgex
Competition
 
Δημοσ.: 620

!

Δημοσίευσηαπό ex_hustler » Τετ Μάιος 11, 2005 3:35 pm

Φοβάμαι νέε πιλότε freedom αν δεις συγκεντρωτικά μαζεμένα στοιχεία ατυχημάτων των οποίων η αξιολόγηση είναι αμφίβολη και υποκειμενική θα τρομάξεις. Ίσως δε κάνεις καν το κόπο να ανέβεις μια-δυο Κυριακές στο βουνό να δεις τι γίνεται και τι είναι αυτό το πραγμα, το πανί που κρεμιέσαι και πηδάς από τα βουνά (όπως λέει μια αδαής φίλη).

Οπότε νέε πιλότε freedom μήπως εξαρχής να πάρεις αεροπλανάκι, βαρκούλα και αμαξάκι τηλεκατευθυνόμενο (όλα βενζινοκίνητα με μηχανή) για τις μέρες που φυσάει,για τις μέρες που δε φυσάει, για τις μέρες που ετοιμάζεται να βρέξει, έχει κρύο, έχει ζέστη???

Ααα ξέχασα να πω για όταν έχει πολύ κρύο και χιόνια και δε μπορείς να πάς να πετάξεις με το αεροπλανάκι ή το αμαξάκι έχει και μπάλα στη tv και άλλα πολλά τηλεθεάματα γεμάτα πλούσιο εκπαιδευτικό περιεχόμενο και άπειρο ενδιαφέρον.


Έτσι να μη σε πιάνει βαρεμάρα και δεν έχεις τι να κάνεις το υπόλοιπο της "κατευθυνόμενης" ζωής σου.

ex_hustler
EN B
 
Δημοσ.: 67

Δημοσίευσηαπό guru » Τετ Μάιος 11, 2005 3:43 pm

Ωχ!!! Με την ατάκα του dealer προέβλεπα να πέφτει μούγκα, αλλά από ότι φαίνεται οι παίδες μπορούν να σκεφτούν και να γράψουν γρηγορότερα από εμένα …

Η αλήθεια είναι ότι και εγώ είχα αρχίσει να προβληματίζομαι μην την πατήσει κανείς και θεωρήσει ότι διαβάζοντας όλα αυτά είναι πια ασφαλείς…

Μου φαίνεται ότι σε κάθε post θα πρέπει να βάλουμε την προειδοποίηση:

ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ:
ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΜΠΟΥΡΔΟΥΚΛΩΜΑ ΧΡΗΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΔΕΝ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΦΥΛΑΣΣΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΑΣ.


Υπερίσχυσε όμως αυτό που ακολουθώ και σε παρόμοιες καταστάσεις στις σχολές αρχαρίων.

Εδώ οι άνθρωποι δεν ξέρουν να αφήσουν το έδαφος από τα πόδια τους, θα τους λέω για μετεωρολογίες, δυναμική πτήσης κλπ και θα τους κάνω το κεφάλι καζάνι?
Τι θα μπορέσουν να συγκρατήσουν? Θα καταλάβουν τι είναι σημαντικό για το επίπεδο που βρίσκετε ο καθένας τους?

Παρόλα αυτά συνεχίζω, ελπίζοντας να καταλάβουν ότι τα πράγματα είναι αρκετά πολύπλοκα και να μην ξεψαρώνουν αλλά να ψάχνονται συνεχώς. Από την άλλη διαβάζουν και άτομα που δεν έχουν την τύχη να γίνονται σχολές Β’ επιπέδου ή να συζητούν με έμπειρους πιλότους της περιοχής τους.

Όσοι ενδιαφέρονται να ψαχτούν παραπάνω, ας προσπαθήσουν να οργανωθούν για σχολή Β’ επιπέδου και XC, ώστε να έχουν 100% του χρόνου του εκπαιδευτή τους και να τους λύσει την πρώτη, δεύτερη και εκατοστή απορία τους.

Από την άλλη καλό είναι να συνεχίσει κάποια ευρύτερη πληροφόρηση για να καταλάβει ο κόσμος ότι δεν υπάρχουν «τερατάκια», «γαρδουμποειδής τύρβοι» και «αράπιδες» οι οποίοι αποφασίζουν να μας τσαλακώσουν μαζί με τα αλεξίπτωτά μας, αλλά ανεμοβαθμίδες, stall, θερμικά και καθοδικά τα οποία έχουν πολύ συγκεκριμένη αντιμετώπιση, την οποία μόνο ένας σε επίπεδο εκπαιδευτή σε συνδυασμό με καλή βιβλιογραφία μπορεί να καλύψει.

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό tsoukasvaggelis » Τετ Μάιος 11, 2005 4:05 pm

Νομίζω ότι είναι καλύτερα για έναν που ψάχνεται να ξεκινήσει ή να βελτιώσει το επίπεδό του, το να έρχεται σε επαφή και με τους κινδύνους που μπορεί αυτό να έχει, από μια καλοπροαίρετη παρέα που με απλό τρόπο θα συζητά για πιθανά λάθη που έχουν να κάνουν με γνώση ή σύνεση, και όχι από τις τραγικές ειδήσεις στα κανάλια των ασχέτων.

Είναι σημαντικός βέβαια και ο τρόπος με τον οποίο όλοι μας θα συζητάμε τα συμβάντα για να μην τρομάζει ο κόσμος, αυτό είναι σίγουρο.

Επιμένω πάντως ότι το θέμα μας δεν πρέπει να είναι να συζητάμε όλα τα ατυχήματα και να βγάζουμε στατιστικά, που μεταφράζεται σε πιθανότητα να πάθω ατύχημα, αλλά μέσα από συγκεκριμένα case reports, να βγαίνει μια γνώση που αφενός μεν να καλλιεργεί τη σύνεση αφετέρου δε να βελτιώνει και τη γνώση γιατί ο περισσότερος κόσμος δεν διαβάζει βιβλία αλλά νομίζει ή ακούει για να μάθει.

Πολύ καλό παράδειγμα είναι το θέμα με την ανεμοβαθμίδα. Δεν νομίζω ότι κάποιος θα τρομάξει αν διαβάσει αυτό το θέμα, αλλά αντίθετα και θα μάθει και θα σεβαστεί περισσότερο το περιβάλλον που πετάμε μέσα απο την ωρίμανση της γνώσης του.

Αντίθετα, το να έρχονται νέοι άνθρωποι με πλήρη απώλεια της αίσθησης του πιθανού κινδύνου αν είναι ανεγκέφαλοι και επιπόλαιοι και θεωρούν ότι η ζωή είναι φτηνή και δεν απαιτείται σεβασμός, γρήγορα θα κάνουν τη ζημιά τους στο χώρο και γρήγορα θα φύγουν.Εμείς όμως θέλουμε αυτοί που έρχονται να μείνουν και για να γίνει αυτό πρέπει να τους βοηθάμε να εξελίσονται.

Ο χώρος για να αναπτύσσεται σίγουρα χρειάζεται νέους ανθρώπους , είναι απαραίτητο όμως όλοι μας να βοηθήσουμε με θετικό τρόπο να οδηγήσουμε τα πράγματα σε κατεύθυνση προς την γνώση«=»ασφάλεια.

tsoukasvaggelis
Competition
 
Δημοσ.: 458


Επιστροφή στην Συζητήσεις

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 33 επισκέπτες

cron