Ημερομηνία Τετ Μάιος 29, 2024 6:10 am
Text Size
Αρχική Κοινότητας Γενική Συζήτηση Συζητήσεις

Συζητήσεις

Reverse landing

Θέματα γενικού ενδιαφέροντος που αφορούν τον χώρο του αλεξιπτώτου πλαγιάς.

Συντονιστής: Moderators

Reverse landing

Δημοσίευσηαπό BARBATUS » Τρί Νοέμ 27, 2012 11:01 am

Εχω μια απορία και θα ήθελα να μου τη λύσετε.

Εχω δει αρκετά βίντεο οπού κατά τη διάρκεια της πτήσης αυξάνετε δραματικά η ένταση
του ανέμου με αποτέλεσμα το παραπέντε αντί να πηγαίνει μπροστά πάει πίσω και τελικά
ο πιλότος προσγειώνετε με την όπισθεν με όλα τα επακόλουθα που ξέρουμε, κλασικό παράδειγμα:

Κι ερωτώ δεν θα είναι προτιμότερο στα 10-15 μέτρα ύψος να σταυρώσει τους ιμάντες σε σχήμα Χ δηλαδή να κάνει half twist
όπως έχουμε συνηθίσει και στο reverse start έτσι ώστε να κινείτε με τη φορά του παραπέντε και να προσγειωθεί έτσι;;;;

Αν αυτό είναι εφικτό τότε γιατί τόσοι πιλότοι και έμπυροι μάλιστα δεν το κάνουν; ή γιατι
αυτή η τεχνική δεν αναφέρετε πουθενά;;

BARBATUS
EN A
 
Δημοσ.: 34

Re: Reverse landing

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Τρί Νοέμ 27, 2012 11:44 am

:Θα σου προτεινα να ξεχασεις αυτον τον τροπο προσγειωσης σε κατασταση αναγκης...απλα ξεχνα τον.ειναι πολυ λιγοι αυτοι που μπορουν να το κανουν σωστα εστω και για πλακα ποσο μαλον σε κατασταση αναγκης.....και κατι αλλο ο σωστος πιλοτος δεν φτανει σε αυτη την θεση φροντιζει απο πριν για τις συνθηκες..... :!:

Επισκέπτης
 

Re: Reverse landing

Δημοσίευσηαπό tsouloufis » Τρί Νοέμ 27, 2012 12:11 pm

kmntinos έγραψε::και κατι αλλο ο σωστος πιλοτος δεν φτανει σε αυτη την θεση φροντιζει απο πριν για τις συνθηκες..... :!:


Σωστος !!!!!!

__________________________________________________________________
https://web.facebook.com/dreamparaglidi ... =bookmarks
http://www.dreamparagliding.gr/
tsouloufis
Competition
 
Δημοσ.: 1216

Re: Reverse landing

Δημοσίευσηαπό cumulus » Τρί Νοέμ 27, 2012 12:37 pm

Γιατί πολύ απλά στην προσπάθεια να σταυρώσεις τους ιμάντες 10-15 μέτρα από το έδαφος με ένταση πάνω από 40 χλμ. είναι πολύ πιθανό να προκαλέσεις έντονη στροφή της πτέρυγας και να καταλήξεις με τα μούτρα στο έδαφος.
Αυτό που δουλεύει κατά την γνώμη μου και το έχω δοκιμάσει είναι να διορθώνω την πορεία μου με το σώμα, να κρατώ τους “Β” ιμάντες και με το που θα πατήσω να κάνω ένα δυνατό “B line stall” ουτως ώστε να μην με σέρνει η πτέρυγα.

Ο καλυτερος πιλοτος ειναι αυτος με το μεγαλυτερο χαμογελο μετα την πτηση ! :lol:

http://www.youtube.com/profile?user=manoskyriakakis

http://www.o2paragliding.gr/
cumulus
Competition
 
Δημοσ.: 213

Re: Reverse landing

Δημοσίευσηαπό MIK » Τρί Νοέμ 27, 2012 12:52 pm

Σε αυτό που λεέι ο Μάνος (κατά κόσμο cumulus) να προσθέσω ότι πρέπει να κάνουμε προπόνηση στο έδαφος είτε με τα φρένα στα χέρια είτε με τους D στην απογείωση να βρίσκουμε τους Β αμέσως. Δεν είναι δύσκολο απλά πρέπει να το έχουμε συνηθίσει οπότε με λίγο προπόνηση βγαίνει.

Πολλές φορές κάνω κοντρόλ και για δοκιμή λέω στον εαυτό μου "πανικός έβαλε αέρα" και πάνε τα χέρια αμέσως στους Β.

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Re: Reverse landing

Δημοσίευσηαπό badoulis » Τρί Νοέμ 27, 2012 2:03 pm

Την έχω ακούσει και εγώ αυτή την τεχνική, δεν μπορώ να βρω το σχετικό κείμενο τώρα...

Αν δοκιμάσεις, πάντως, να σταυρώσεις τους ιμάντες εν πτήσει, θα δεις (όπως λέει και ο cumulus) ότι χωρίς να το καταλαβαίνεις μπορεί να δώσεις έντονη στροφή στην πτέρυγα. Επίσης, κάθε φορά που το έκανα (σε σταθερό άνεμο, μεγάλο ύψος και ήρεμες συνθήκες), με το που προσπαθούσα να πιάσω τους C-D ιμάντες, απλά με ξεβίδωνε με δύναμη και με γύρναγε κανονικά. Δε θέλω να φανταστώ τι θα γινόταν αν το δοκίμαζα σε δυνατό αέρα με αναταράξεις, 10-15 μέτρα από το έδαφος. Ίσως να θέλει εξάσκηση, αλλά η εντύπωση που μου έδωσε είναι ότι είσαι τρομερά εκτεθειμένος μέχρι να καταφέρεις να πιάσεις τους C-D, ενώ μετά μπορεί να μπερδευτείς με τη στάση του σώματος και να μπεις σε στροφή χωρίς να το θέλεις. Βέβαια, από την άλλη, έχω δει να κάνουν wagga σε πλαγιά, πετώντας ανάποδα (δε σκοπεύω να το δοκιμάσω, εννοείται).

btw, πρόσφατα, κάνοντας control σε δυνατό αέρα, μια ξαφνική ριπή με σήκωσε 4 μέτρα στον αέρα και ευτυχώς ήμουν με τους C-D στα χέρια και το κατέβασα χωρίς παρατράγουδα.

Το σημαντικότερο είναι αυτό που λέει ο kmntinos, μη βάλεις τον εαυτό σου σε τέτοια θέση. Η προσγείωση στο βίντεο είναι του Pal Takats (http://www.xcontest.org/2012/world/en/f ... 2011/16:49), αν δεις στο tracklog και στην περιγραφή που γράφει ο ίδιος, ήταν μια τελείως χαζή απόφαση, να χωθεί στη χαράδρα με δυνατό αέρα, παρότι εμπειρότατος και ικανότατος πιλότος.

Νομίζω ότι η κίνηση-κλειδί σε τέτοιες στιγμές είναι το πώς "σκοτώνεις" την πτέρυγα με το που θα πατήσεις στο έδαφος. Το B-stall είναι μια επιλογή, αλλά το πανί δεν καταλήγει αμέσως στο έδαφος και σε δυνατό αέρα, μπορεί να συνεχίσει να τραβάει. Προσωπικά προτιμώ να τραβάω Α και αντίθετο Δ (ή πολύ αντίθετο φρένο) και τρέξιμο προς την πτέρυγα, γιατί το πανί γίνεται αμέσως πατσαβούρι και πέφτει με ζήλο στο έδαφος (αυτό, νομίζω, κάνει και ο Takats) http://www.expandingknowledge.com/Jerom ... #Wing_Kill

Του φευγάτου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ
https://www.hikeflybook.eu/
https://www.youtube.com/user/ShipwreckedFP
https://vimeo.com/aimilios
badoulis
Competition
 
Δημοσ.: 428

Re: Reverse landing

Δημοσίευσηαπό badoulis » Τρί Νοέμ 27, 2012 2:58 pm

kmntinos έγραψε:Δε ξερω αλλα η λεξη (σκοτωνω) την πτερυγα δεν μου καθεται καλα,οσο πεταει ειμαι ασφαλης
αν δεν θελω να πεταει δεν πεταω..ο μονος λογος να (σκοτωσω το πανι μου ειναι οταν εχω ανοιξει εφεδρικο η οταν εχω πατησει στο εδαφος)..ολοι οι αλλοι τροποι που αναφερονται ειναι για πιλοτους που ξερουν τις συνεπειες αυτων που κανουν,και οχι για αρχαριους.


Μα, για μετά την προσγείωση μιλάω... έχω συρθεί από πτέρυγα που παραμένει φουσκωμένη υπό γωνία στο έδαφος και δεν έχει καθόλου πλάκα (επικές στιγμές σε ΣΕΦ και Μουρίκι). Ναι, όσο πετάει είμαστε ασφαλείς, αλλά στο έδαφος με δυνατό αέρα, έχω δει από πρώτο χέρι (και είναι και βαρύ) πόση δύναμη έχουν 30m2 υφάσματος με 30-40χμλ αέρα και εκεί χρειάζεται - κυριολεκτικά και μεταφορικά - να τη σκοτώσεις τη σκύλα χωρίς δισταγμό :mrgreen: .
Αμέσως μετά, χρειάζεται να αυτομαστιγωθείς, επειδή δε θα έπρεπε να είχες βάλει τον εαυτό σου σε αυτή την κατάσταση.

Του φευγάτου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ
https://www.hikeflybook.eu/
https://www.youtube.com/user/ShipwreckedFP
https://vimeo.com/aimilios
badoulis
Competition
 
Δημοσ.: 428

Re: Reverse landing

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Τρί Νοέμ 27, 2012 3:36 pm

Συμφωνουμε..... 8)

Επισκέπτης
 

Re: Reverse landing

Δημοσίευσηαπό BARBATUS » Τρί Νοέμ 27, 2012 3:40 pm

kmntinos έγραψε::Θα σου προτεινα να ξεχασεις αυτον τον τροπο προσγειωσης σε κατασταση αναγκης...απλα ξεχνα τον.ειναι πολυ λιγοι αυτοι που μπορουν να το κανουν σωστα εστω και για πλακα ποσο μαλον σε κατασταση αναγκης.....και κατι αλλο ο σωστος πιλοτος δεν φτανει σε αυτη την θεση φροντιζει απο πριν για τις συνθηκες..... :!:


Δεν το λέω για το κάνω προσωπικά άλλωστε δεν πιστεύω να βρεθώ σ αυτή τη κατάσταση καθ ότι παρακολουθώ τα δελτία καιρού δεν απογειώνομαι με μεγάλη ένταση ανέμου εχω γρήγορη πτέρυγα (reflex) και πάνω απ όλα δεν είμαι για να τραβάω ρίσκα απλά το χω απορία κι είπα να ρωτήσω έμπυρους.

Τώρα για το B line stall δεν μου ακούγεται καλή ιδέα καθ ότι αυξάνετε η οπισθέλκουσα κι εκεί που σε πήγαινε πίσω με λίγα τώρα σε πάει με πολλά(αν κάνω λάθος διορθώστε με) εκτός κι αν μιλάτε για top landing(και δεν σε πάει πίσω αλλά πάνω) που μου ακούγεται πιο λογική αυτή η επιλογή.

badoulis λες "με το που προσπαθούσα να πιάσω τους C-D ιμάντες, απλά με ξεβίδωνε με δύναμη και με γύρναγε κανονικά" Τους C-D πιάνουμε σ αυτές τις περιπτώσεις ή τις αρτάνες των φρενών όσο πιο ψηλά και ανοιχτά απ τις τροχαλίες φτάνουμε;(ώστε να φέρνουμε αντίσταση και να μην μπορεί να μας ξεβιδώσει) Στο κοντρόλ που λες αν σε πάρει τραβάς C-D και κατεβαίνει γρήγορα και στο αν θες να σκοτώσεις τη πτέρυγα τραβάς Α και αντίθετο Δ συμφωνώ απόλυτα.

BARBATUS
EN A
 
Δημοσ.: 34

Re: Reverse landing

Δημοσίευσηαπό badoulis » Τρί Νοέμ 27, 2012 4:09 pm

BARBATUS έγραψε:badoulis λες "με το που προσπαθούσα να πιάσω τους C-D ιμάντες, απλά με ξεβίδωνε με δύναμη και με γύρναγε κανονικά" Τους C-D πιάνουμε σ αυτές τις περιπτώσεις ή τις αρτάνες των φρενών όσο πιο ψηλά και ανοιχτά απ τις τροχαλίες φτάνουμε;(ώστε να φέρνουμε αντίσταση και να μην μπορεί να μας ξεβιδώσει)


Να μη σου κάνω τον έξυπνο, δεν ξέρω ποια είναι η "σωστή" τεχνική. Παραθέτω απλώς την (ελλιπή) εμπειρία μου. Το πρόβλημα που είδα ήταν όταν γύρναγα ανάποδα εν πτήσει. Για να γυρίσω, κρατάω τα φρένα στα χέρια (για να μη χάσω τον έλεγχο σε περίπτωση ξεβιδώματος) και πιάνω όλους τους ιμάντες στο ύψος των μικρών καραμπίνερ. Τους φέρνω μαζί και το κάθισμα γυρνάει ανάποδα. Σε αυτό το σημείο, έχει μεγάλη τάση να ξεβιδώσει, κάθε φορά που δοκίμασα να αφήσω το ένα χέρι για να πιάσω Δ, με γύρισε κανονικά με μεγάλη ταχύτητα. Μια φορά, το δοκίμασα χωρίς να κρατάω τα φρένα, μήπως αποδειχθεί ευκολότερο και κατέληξα να χορεύω τσάμικα (είπαμε, με μεγάλο ύψος και σταθερές συνθήκες, πειράματα κάνω, δεν έχω deathwish). Δεν έχω καταφέρει να φτάσω στο σημείο που τα χέρια μου βρίσκονται στους αντίθετους Γ-Δ.

Προκειμένου να μη με ξεβιδώνει, από το κοντρόλ, έχω δει ότι έχω καλύτερο έλεγχο και καλύτερη αντίσταση στο ξεβίδωμα με τους Γ-Δ, παρά με τα φρένα (αν και με τα φρένα γίνεται μια χαρά, αν δεις τον jolly να κάνει ανάποδα δυναμικό στο ΣΕΦ, θα καταλάβεις). Αλλά στη θεωρητική περίπτωση για την οποία μιλάμε, με πολύ αέρα, θέλεις σίγουρα Γ-Δ, αλλίως το πανί θα παράγει άνωση, τη στιγμή που εσύ θες να το κατεβάσεις.

kmntinos έγραψε:Συμφωνουμε..... 8)

8)

Του φευγάτου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ
https://www.hikeflybook.eu/
https://www.youtube.com/user/ShipwreckedFP
https://vimeo.com/aimilios
badoulis
Competition
 
Δημοσ.: 428

Re: Reverse landing

Δημοσίευσηαπό tsouloufis » Τρί Νοέμ 27, 2012 4:30 pm

BARBATUS να στο πω απλα ...μπορεις με 40plus χιλιομετρα αερα να κρατησεις ενα πανι με Β ιμαντες χωρις να σε ριξει κατω και να σε σερνει :) και να χεις πιασει και την κουβεντα.

__________________________________________________________________
https://web.facebook.com/dreamparaglidi ... =bookmarks
http://www.dreamparagliding.gr/
tsouloufis
Competition
 
Δημοσ.: 1216

Re: Reverse landing

Δημοσίευσηαπό BARBATUS » Τρί Νοέμ 27, 2012 6:26 pm

badoulis Σωστό το παράδειγμα με το Jolly Roger αν παρατήρησες κρατάει τις αρτάνες των φρενών πιο ψηλά απ τις τροχαλίες κι ανοιχτά (μακριά απ το κέντρο της πτέρυγας)γι αυτό δεν τον ξεβιδώνει μα μου φαίνεται δεν γίνετε κι αλλιώς δηλαδή εγώ δεν το εχω δει να γίνετε διαφορετικά.
Ακριβός όπως η παρακάτω φωτογραφίες:
[ img ]
[ img ]
Ωραία;Φαντάσου λοιπόν τον παραπάνω κύριο όπως ακριβώς είναι στην παραπάνω φώτο να είναι στην κατάσταση που λέγαμε στην αρχή δηλαδή ισχυρός αέρας και πάει πίσω την πτέρυγα ΑΛΛΑ επειδή ο πιλότος έχει γυρίσει αντίθετα κινείται μπροστά σε σχέση με το έδαφος και μπορεί επιτέλους όταν προσγειωθεί να τρέξει.
Εφικτό;;;;;; εδώ θέλω την απάντηση σας.

Τώρα αφού πατήσει τα βλογημένα ποδιά κι όχι τον κώλο του στη γη το πως θα σκοτώσει την πτέρυγα είναι ένα άλλο θέμα που το αναλύσαμε εκτός θέματος παραπάνω δηλαδή με Β ιμάντες και να χεις πιάσει και την κουβέντα :) ή με C-D στα χέρια και το κατέβζεις χωρίς παρατράγουδα ή με πολύ αντίθετο φρένο και τρέξιμο προς την πτέρυγα γιατί το πανί γίνεται αμέσως πατσαβούρι και πέφτει με ζήλο ή με Α και αντίθετο Δ, κατανοητό.....κι εγώ προτιμώ την τελευταία μέθοδο...όχι ότι οι άλλες είναι λάθος.

BARBATUS
EN A
 
Δημοσ.: 34

Re: Reverse landing

Δημοσίευσηαπό badoulis » Τρί Νοέμ 27, 2012 7:49 pm

Όπως έγραψα και πριν, είτε πιάνοντας τα φρένα πάνω από τα ράουλα είτε με Γ-Δ, μπορείς να το κρατήσεις άνετα και να με σε ξεβιδώσει. Αλλά, στην υποθετική περίπτωση για την οποία συζητάμε, τα φρένα θα παράγουν άνωση, ενώ εκείνη τη στιγμή θες το ακριβώς αντίθετο. Οπότε, Γ-Δ.

Πχ, ο Kung κατεβάζει την πτέρυγα από τα 2 μέτρα, χρησιμοποιώντας Γ-Δ. Στο βίντεο το παρακάνει επίτηδες για να δείξει πόσο εύκολο είναι να στολάρεις, αλλά αν δεν το ματσουκώσεις, μπορείς να την κατεβάσεις σχετικά εύκολα (όπως έμαθα με το δύσκολο τρόπο :D )



Το πρόβλημά μου όμως, που δεν έχω ξεπεράσει για το συγκεκριμένο είναι πώς θα βρεθείς με τους αντίθετους Δ στα χέρια, εν πτήσει;

Του φευγάτου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ
https://www.hikeflybook.eu/
https://www.youtube.com/user/ShipwreckedFP
https://vimeo.com/aimilios
badoulis
Competition
 
Δημοσ.: 428

Re: Reverse landing

Δημοσίευσηαπό BARBATUS » Τρί Νοέμ 27, 2012 9:21 pm

Πολύ σωστό σε βρίσκω τώρα με το βίντεο που ανέβασες κατάλαβα τι εννοείς...2 σε ένα και προσγειώνεσαι και σκοτώνεις και την πτέρυγα.

Συνοψίζοντας λοιπόν εφόσον μπορείς να γυρίσεις ανάποδα σε ένα ύψος που αισθάνεσαι ασφαλείς και κρατηθείς πράγμα που γίνετε(εσύ μπορεί να μην το έχεις καταφέρει ακόμα αλλά γίνετε έτσι δεν είναι;) και στα 2 περίπου μέτρα τραβάς Γ-Δ τότε κάνεις ανάποδη προσγείωση σίγουρα δεν είναι εύκολο αλλά κάποιος που έχει δουλέψει αυτή τη τεχνική μπορεί να το κάνει σε περίπτωση δυνατού αέρα και να γλιτώσει πιθανό τραυματισμό σωστά;; η πάλι δεν κατάλαβα καλά;

BARBATUS
EN A
 
Δημοσ.: 34

Re: Reverse landing

Δημοσίευσηαπό cumulus » Τετ Νοέμ 28, 2012 10:39 am

Φίλε αυτό το οποίο συζητάς πολύ απλά δεν γίνετε, δεν παίζει … όταν πας για προσγείωση με 40+ χιλιόμετρα ο άνεμος δεν είναι ποτέ η σχεδόν ποτέ ήρεμος, όπως εκεί που ο Kung κάνει κοντρόλ και παίζει, έχει απότομες αυξομειώσεις που καθιστούν οποιαδήποτε απότομη αλλαγή πορείας άκρος επικίνδυνη.
Απόδειξη είναι ότι στο βίντεο που παραθέτεις είναι ο τοπ άκρο πιλότος παγκοσμίως ( όπου ο Kung δεν κάνει όσα αυτός ούτε στον ύπνο του … ) και δεν δοκιμάζει κάτι σαν αυτό που προσπαθούμε να σε πείσουμε ότι δεν γίνετε.
Και όσον αφόρα την φωτογραφία που έβαλες σχετικά με κλείδωμα – ξεκλείδωμα όταν είσαι ανάποδα, θεωρείς ότι αυτό που φορεί το τύπος είναι κάθισμα ; είναι όντως 30ετιας με ανάλογη γεωμετρία που του το επιτρέπει, δεν νομίζω ότι κάποιο σύγχρονο κάθισμα μπορεί να σταθεί καταυτόν το τρόπο.

Ο καλυτερος πιλοτος ειναι αυτος με το μεγαλυτερο χαμογελο μετα την πτηση ! :lol:

http://www.youtube.com/profile?user=manoskyriakakis

http://www.o2paragliding.gr/
cumulus
Competition
 
Δημοσ.: 213

Re: Reverse landing

Δημοσίευσηαπό stork » Τετ Νοέμ 28, 2012 7:27 pm

Διαβάζοντας τα παραπάνω,για ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα,μιας και μου έχει τύχει στο παρελθόν και μπορεί και στο μέλλον, να αλλάξω λίγο την ερώτηση και να ρωτήσω το έξης:
πως προσγειώνεις μία πτέρυγα διπλού με +30χιλ? που είναι πολύ μεγαλύτερη πτέρυγα και έχεις και δυσκολίες κινήσεων λόγο του επιβάτη.

Η μία λύση που δεν την ανέφερε κάποιος είναι αυτά τα καραμπίνερ ταχείας απελευθέρωσης
http://www.cloudbase.gr/equipment/misc/169-quick-out
ειδικά για όσους ασχολούνται με tandem τα προτείνω ανεπιφύλακτα,τα έχω και τα έχω δοκιμάσει ναι είναι ότι πιο απλό και ασφαλές.

τώρα ,για τις υπόλοιπες μεθόδους που αναφέρετε,είναι όλες σωστές ,αλλά στην θεωρία,γιατί δοκιμάζοντας με πραγματικές συνθήκες νομίζω είναι δύσκολο να καταφέρεις να πιάσεις πάντα τους ιμάντες που πρέπει και κατά πόσο θα είναι αυτό εφικτό σε κάθε διαφορετική περίπτωση

στους Β ας πούμε πρέπει αφού πατήσεις στο έδαφος να γυρίσεις και μετά να τους πιάσεις να τους τραβήξεις και να τρέξεις προς την πτέρυγα μέχρι αυτή να κατέβει χαμηλά, αλλιώς αν μείνεις μπροστά και τους τραβήξεις το πιθανότερο είναι να σε ρίξει πίσω με τις συνεπίες που ξέρουμε.

επίσης,μία λύση ανάγκης είναι να λυθείς πολύ χαμηλά και να αφήσεις το ένα πόδι τελευταίο πριν πατήσεις,ώστε μόλις πατήσεις να απελευθερώσεις και το κάθισμα φεύγοντας μπροστά.
σίγουρα σε όλα τα παραπάνω θέλει να γίνουν πολλές δοκιμές στο έδαφος με νορμάλ συνθήκες ώστε όταν χρειαστεί να ξέρουμε στην πράξη τι να κάνουμε και τι θα επιλέξουμε να κάνουμε από όλα αυτά που έχουμε δοκιμάσει
και το πιο σημαντικό σε μεγάλες εντάσεις είναι να επιλέξουμε πολύ προσεχτικά από ψηλά το μέρος της προσγείωσης διότι οι ρότορες και οι αναταράξεις χαμηλά με μεγάλη ένταση είναι πολύ επικίνδυνοι επειδή ότι κλείσιμο μας συμβεί χαμηλά δεν θα προλάβουμε να κάνουμε και πολλά πράγματα.
εδώ δίνω και μια απάντηση στον φίλο που ρώτησε αν μπορούμε να κατέβουμε με reverse ιμάντες μέχρι το έδαφος,προσωπικά θα προτιμούσα να έχω τα φρένα στα χέρια από τους ιμάντες μέχρι κάτω,ίσως προλάβω κανένα κλείσιμο έτσι,αφού δεν είμαι ο Kung :) ακόμα.
σίγουρα μπορούμε να πούμε πολλές περιπτώσεις και τρόπους ακόμα,αλλά το σημαντικότερο είναι να προνοήσουμε να μη μπλέξουμε σε τέτοιες περιπτώσεις όταν μπορούμε να επιλέξουμε.
ελπίζω να βοήθησα λίγο,,, :D

stork
EN B
 
Δημοσ.: 42

Re: Reverse landing

Δημοσίευσηαπό BARBATUS » Τετ Νοέμ 28, 2012 10:44 pm

Ο.κ κατανοητό δεν είναι εφικτό,μια απορία είχα μου λύσατε πολλές ευχαριστώ για τον χρόνο σας :D

BARBATUS
EN A
 
Δημοσ.: 34


Επιστροφή στην Συζητήσεις

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες