Ημερομηνία Τετ Μάιος 15, 2024 9:34 pm
Text Size
Αρχική Κοινότητας Γενική Συζήτηση Συζητήσεις

Συζητήσεις

Εφεδρικό Τσουλούφη

Θέματα γενικού ενδιαφέροντος που αφορούν τον χώρο του αλεξιπτώτου πλαγιάς.

Συντονιστής: Moderators

Einai alh8eia?

Δημοσίευσηαπό meis » Τρί Μάιος 04, 2004 7:16 am

Παιδακια χαιρεται!

Για πειτε μου, τι εγινε με το Τσουλουφη? Γιατι δεν ειμουν εκει,
και μπορει να μου εφτασε στα αφτια μου λιγο παραλαγμενο...
Ειναι αληθεια πως εσπασε ο ημαντας του αλεξιπτωτου του??

Την καλημερα μου!

meis
EN A
 
Δημοσ.: 12

Δημοσίευσηαπό badder » Τρί Μάιος 04, 2004 9:45 am

Τα γεγονότα πολλές φορές κυκλοφορούν σαν χαλασμένο τηλέφωνο...

Η αλήθεια είναι ότι ενώ έβαζε το αλεξίπτωτο σε στροφή σκίστηκε ο θόλος και μαζί του κάποιες αρντάνες. Και το αλεξίπτωτο είναι 9 μηνών με περίπου 80 ώρες πτήσης. Ανεπίτρεπτο.

Πάλι καλά που είχε πάρει ύψος!

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

to gambit???

Δημοσίευσηαπό vagos » Τρί Μάιος 04, 2004 1:38 pm

finito

Τελευταία επεξεργασία απο vagos την Τρί Μάιος 11, 2004 12:59 am, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1007

Δημοσίευσηαπό orck » Τρί Μάιος 04, 2004 2:55 pm

με αλλα λογια εννοεις οτι τα gradient δεν ειναι και τοσο γερα;
(ειναι και πιο φτηνα; )

Τελευταία επεξεργασία απο orck την Τρί Μάιος 04, 2004 3:21 pm, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
orck
Competition
 
Δημοσ.: 447

Δημοσίευσηαπό badder » Τρί Μάιος 04, 2004 3:04 pm

Επιμένω ότι δεν δικαιολογείται να σκιστεί και ειδικά με το τρόπο που σκίστηκε. Όταν λέμε ότι δεν είναι για ακροβατικά προφανώς εννοείται ότι εαν του κάνει κάποιος ακροβατικά θα αλλάξει η αεροδυναμική της πτέρυγας, τα μήκη των αρντανών και μάλλον δεν θα πετάει με τον ίδιο τρόπο με ότι συνεπάγεται αυτό. Δεν προειδοποιεί κανείς ότι μην κάνετε ακροβατικά γιατί το αλεξίπτωτο θα σκιστεί. Αν ήταν κανένα αγωνιστικό πρωτότυπο ίσως, αλλά εδώ μιλάμε για πιστοποιημένο αλεξίπτωτο. Άλλωστε το αλεξίπτωτο έχει καμια 80αρια ώρες πτήσεις μέσα σε 9 μήνες. Για να έχει 50 ώρες ακροβατικά θα έπρεπε τα 2/3 της κάθε πτήσης να είναι κωλοτούμπες, πράγμα δύσκολο.

Και υπερθεματίζω το σχόλιο του Βαγγέλη για το Gambit που αν και 2-3 (και όχι 2αρι όπως το Aspen) έβγαλε πολύ περισσότερες ώρες ακροβατικών με μοναδική επίπτωση τη συμπεριφορά στη πτήση.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό vagos » Τρί Μάιος 04, 2004 3:13 pm

finito

Τελευταία επεξεργασία απο vagos την Τρί Μάιος 11, 2004 1:01 am, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1007

Δημοσίευσηαπό GUS » Τρί Μάιος 04, 2004 10:40 pm

Και υπερθεματίζω το σχόλιο του Βαγγέλη για το Gambit που αν και 2-3 (και όχι 2αρι όπως το Aspen) έβγαλε πολύ περισσότερες ώρες ακροβατικών με μοναδική επίπτωση τη συμπεριφορά στη πτήση.

Άλλο SAT και άλλο wing-over. Δεν είναι τυχαίο που το SAT στα ζόρια χρησιμοποιείται για να λύσει γραβάτες.

50 ώρες ακροβατικών = 400 ώρες πτήσης

(οι ώρες ακροβατικών μετράνε και αυτές από τη στιγμή της απογείωσης έως την προσγείωση)

Δεν είναι τυχαίο ότι όσοι ασχολούνται σοβαρά με τα ακροβατικά αλλάζουν αλεξίπτωτο κάθε τόσο, είδε κανείς ποτέ τον Kung χωρίς καινούριο φτερό; ε;

Υπάρχουν πολλά φτερά που πετάνε έως σήμερα μία χαρά αλλά θα γίνουν κομμάτια αν μπούνε σε SAT.

Όσο για το φθηνά: τα Gradient στο εξωτερικό έχουν παρόμοια τιμή με τα υπόλοιπα.

Δηλαδή αν ο Τσουλούφης είχε ένα Sigma 5 πόσο νομίζετε ότι θα κρατούσε με τέτοια χρήση και μεταχείριση; Ένα μήνα περισσότερο ή ένα λιγότερο;

GUS
EN B
 
Δημοσ.: 104

to avax mou??

Δημοσίευσηαπό vagos » Τετ Μάιος 05, 2004 12:56 am

finito

Τελευταία επεξεργασία απο vagos την Τρί Μάιος 11, 2004 1:03 am, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1007

Δημοσίευσηαπό andread » Τετ Μάιος 05, 2004 11:33 am

Πολύ τρομακτική η συνειδιτοποίηση ότι μπορεί το φτερό να σκιστεί πάνω σε ακροβατικά. Είναι κάτι που όλοι το ξέραμε αλλά άλλο να το ξέρεις και άλλο να συμβάνει μπροστά στα μάτια σου !!!!!

Διαβάζοντας στο internet είδα οτι έχουν σχιστεί φτερά ακόμα και απο μπροστινά κλεισίματα, πηγαίντε στο
http://ww4.web-partners.com/forums/Sear ... &un=6awqhd
και δώστε την λέξη tear

Σε καποια περίπτωση ήταν ελατωματικό το φτερό....

Ο κυρίως ενδιαφερόμενος, ο Τσουλούφης τι άποψη έχει ?

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό GUS » Τετ Μάιος 05, 2004 11:59 am

Αγαπητέ Βαγγέλη,

Το ότι μπορεί κάποιος να βρει φθηνά ένα φτερό δεν έχει να κάνει πάντα με την ποιότητα, συνήθως είναι θέμα marketing, φορολογίας και νοοτροπίας.

Στην Βουλγαρία τα Gradient κοστίζουν όσο και στην Ελλάδα (και ας παίρνει
ένας Βούλγαρος το πολύ 200 ευρώ μισθό), στα Σκόπια από την άλλη, οι τιμές είναι *πολύ* πιο χαμηλές και όχι μόνο για τα Gradient... Στην Αγγλία είναι πανάκριβα (όπως και τα υπόλοιπα): http://www.skysystems.co.uk/paraglid.htm


Το ότι μπορεί να βρει κάποιος το ίδιο προϊόν πολύ πιο φθηνά σημαίνει ότι:

1. είναι μαϊμού (που δεν τίθεται τέτοιο θέμα),

2. είναι αφορολόγητο,

3. δεν είναι τελείως καινούριο,

4. είναι κλεμμένο,

5. είναι demo,

6. οι τιμές των άλλων είναι υπερβολικές.

Υπάρχουν εταιρίες που δεν δίνουν με τίποτα αφορολόγητα και άλλες που δίνουν.

Πλησιάζω τις 700 ώρες με Gradient πτέρυγες και δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα κάνοντας στο παρελθόν και ακροβατικά σε λογικές δόσεις. Όσο για το δικό σου, δεν είναι λίγες οι φορές που είτε ολόκληρες παρτίδες είτε μεμονωμένα κομμάτια παρουσιάζουν προβλήματα http://www.dhv.de/typo/Safety_Notes.849.0.html (λίστα της DHV) γιατί απλά καμία εταιρία δεν είναι τέλεια.

Ο Στράτος έμαθε SAT με το Sigma όσο ήταν καινούριο μετά έβαλε και αυτός μυαλό και τα έκοψε, δεν κάνει επίγεια και το προσέχει πολύ (δεν το πετάει από εδώ και από εκεί σαν τσουβάλι).

Πολύς κόσμος έχει σκοτωθεί όταν κάνοντας SAT με διάφορες πτέρυγες όταν κόπηκαν αρντάνες, ξεκόλλησαν θόλοι, σκίστηκαν υφάσματα και δεν πρόλαβαν να πούνε ούτε "κιχ".

GUS
EN B
 
Δημοσ.: 104

Δημοσίευσηαπό vagos » Τετ Μάιος 05, 2004 1:37 pm

finito

Τελευταία επεξεργασία απο vagos την Τρί Μάιος 11, 2004 1:06 am, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1007

Δημοσίευσηαπό GUS » Τετ Μάιος 05, 2004 3:30 pm

Το συμπέρασμα είναι για μία ακόμα φορά: μακριά από ακροβατικά. Μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη... Μάγκας είναι αυτός που θα καταφέρει να πετάει έως τα βαθιά γεράματά του χωρίς να πάθει τίποτα.

Όσο για τα φτερά, σήμερα όλα ίδια είναι και όλα τα άλλα είναι φούμαρα των αντιπροσώπων (και αυτοί όλοι ίδιοι είναι). Σημασία έχει η κατηγορία του φτερού ανάλογα με την εμπειρία και τον χαρακτήρα του πιλότου καθώς και το εύρος βάρους και όχι η εταιρία.

GUS
EN B
 
Δημοσ.: 104

Δημοσίευσηαπό sofia » Τετ Μάιος 05, 2004 4:52 pm

"Όσο για τα φτερά, σήμερα όλα ίδια είναι και όλα τα άλλα είναι φούμαρα των αντιπροσώπων (και αυτοί όλοι ίδιοι είναι). Σημασία έχει η κατηγορία του φτερού ανάλογα με την εμπειρία και τον χαρακτήρα του πιλότου καθώς και το εύρος βάρους και όχι η εταιρία."

Nομιζω οτι ουτε ολα τα φτερα ειναι ιδια, οπως δεν ειναι και π.χ. ολα τα αυτοκινητα ιδια, και το κυριοτερο δεν ειναι ολοι οι ανθρωποι ιδιοι Κωστα.

Και ενα ακομα ζητημα που θετει ο Δημητρης ειναι για τις ζωνες "ava sport" που εχουν συρταρωτα το εφεδρικο απο κατω, πιστευει οτι ηταν τυχερος που δεν πετουσε με αυτη αλλα τη ζωνη που του εδωσε ο Αμαξας.

Τον παρακαλω πολυ να γραψει τι ακριβως εγινε, τη γνωμη του και ας ειμαστε πιο προσεκτικοι για να ΄μην δημιουργηθουν παρεξηγησεις.

sofia
EN B
 
Δημοσ.: 108

Δημοσίευσηαπό norad » Τετ Μάιος 05, 2004 6:39 pm

Εγώ την πάτησα ήδη. Δεν ήμουν προσεκτικός και παρεξηγήθηκα με τον Δημήτρη από τον οποίο και ζητώ συγγνώμη εάν τον στεναχώρησα. Μου ζήτησε να διαγράψω τα posts μου και το έκανα, διότι σέβομαι την ψυχολογική φόρτιση στην οποία βρισκόταν μετά το συμβάν.

Και όχι, δεν είναι όλα τα φτερά ίδια.

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό tsouloufis » Τετ Μάιος 05, 2004 6:41 pm

Κωστα " μια του κλεφτη δυο του κλεφτη".... τρεις και θα φυτευτω αν ξαναπεταξω εστω και για τσουληθρα gradient.
Και για να μαθαινεις θα σου πω μερικα πραγματα.
1) Σε καμια περιπτωση δεν εχω 50 ωρες ακροβατικων γιατί τυχαινει εκτος απο το parapente να δουλευω καθημερινα και να πεταω μονο Σ\Κ αρα αν υπολογισεις τους μηνες που το εχω και τα Σ\Κ(20) που εχω πεταξει και τον χρονο που διαρκουν τα ακροβατικα(2 λεπτα ), βγαλε εσυ τις συμπληρωμενες ωρες των ακροβατικων μου.
2) Ο kung ειναι η δουλεια του να κανει ακρο, πεταει καθε μερα, και δεν κανει μονο sat. Κανει ενα σωρο ακροβατικα που σε μας ειναι αγνωστα.Γιαυτο στειλτου ενα mail. και ρωτησε τον καθε ποτε αλλαζει αλεξιπτωτο, και καθε ποτε συμπληρωνει 50 ωρες ακρο.
3)Σου ειπε καποιος οτι ψαχνω τροπο για αυτοκτονια κανοντας ακρο,και παρολο που δεν ειμαι "μαγκας" με την κακη εννοια, εγω θα γερασω κανοντας ακροβατικα γιατι ετσι απλα ειναι το στυλ της πτησης που εγω γουσταρω.
Αυτα φιλε Κωστα.

Οσο για την ζωνη που λεει η Σοφια ειναι μια ava sport (Hermes) το εφεδρικο μπαινει συρταρωτα απο κατω, την κρεμασα εκατσα επανω δεθηκα κανονικα και προσπαθησα να το τραβηξω, σας πληροφορω οτι δεν τραβιοταν ουτε και με τα 2 χερια, γιατι με το βαρος του σωματος και το δεσιμο της ζωνης το σφηνωνει και δεν βγαινει. αρα αυτο το συστημα δεν ειναι οτι καλιτερο για οποιαδηποτε ζωνη.

Και καλό θα ειναι ολοι οι πιλοτοι να ανοιγουμε τα εφεδρικα μας τουλαχιστον 2 φορες τον χρονο να αεριζονται γιατι απο αυτο εξαρταται η ζωη μας.

τελος ευχομαι σε κανεναν να μην συμβει κατι τετοιο γιατι μονο σε αυτον που του συμβαινει το καταλαβαινει και οχι σε οσους το βλεπουν απο κατω.

Και τελος παντων οταν συμβαινει οτιδηποτε σε καποιον απο μας να τρεχουν οχι μονο 3 να βοηθησουν αλλα 103.

Ξεχασα να πω οτι η ζωνη που αναφερω υποτιθεται ειναι για ακροβατικα, αρα πιο γερη, τους πρωτους 4 μηνες που την ειχα ειχε ξηλωθει σε 4 σημεια. Μαρτηρας ο Φυσερος ο οποιος και την εραψε.

tsouloufis
Competition
 
Δημοσ.: 1216

Δημοσίευσηαπό vagos » Τετ Μάιος 05, 2004 7:19 pm

finito

Τελευταία επεξεργασία απο vagos την Τρί Μάιος 11, 2004 1:08 am, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1007

Δημοσίευσηαπό GUS » Τετ Μάιος 05, 2004 7:32 pm

Φίλε Δημήτρη, πάρα πολύ σεβαστή η γνώμη σου. Δυστυχώς έγινε, ευτυχώς έγινε έτσι και δεν έπαθες σωματικά τίποτα αν και το ψυχολογικό θα είναι αφάνταστο και κανείς μας νομίζω δεν θα ήθελε να ήταν στη θέση σου. Μια και θα κάνεις αλλαγές, ίσως ένα κάθισμα με 2 εφεδρικά να ήταν καλή ιδέα (πολλοί διάσημοι και σοφοί ακροβάτες και δοκιμαστές πετάνε με δύο).

Σοφία μου, άλλο αμάξι, άλλο πτέρυγα και άλλο οδοντογλυφίδα, δεν είσαι καθόλου χαζή και καταλαβαίνεις τι εννοώ. Όσο για τους ανθρώπους, δεν είναι τυχαία τα ανέκδοτα που κυκλοφορούν για ιατρούς, δικηγόρους και άλλες ομάδες επαγγελματιών, με το "ίδιοι" εννοούσα ίδιας ποιότητας που αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με κανέναν και ούτε θέλω να αποκτήσω.

Επειδή βλέπω ότι το τράβηξα πολύ, αφήνω τον εγωισμό μου στην άκρη και σταματάω εδώ.

GUS
EN B
 
Δημοσ.: 104

Δημοσίευσηαπό DrFlight » Τετ Μάιος 05, 2004 8:56 pm

Φίλε Δημήτρη γιατί δεν το κάνεις ένα πακέτο και να το στείλεις μαζί με κάποιο ιστορικό στην DHV? Εκείνοι δεν το έχουν πιστοποιήσει, όχι μόνο ως πλωιμότητα, αλλά και σαν ύφασμα - αρτάνη - ραφή?
Αν κάτι δεν είναι σωστό δεν θα πρέπει να βγει ένα safety notice όπως σε αμέτρητες άλλες περιπτώσεις που θα προειδοποιεί τους απανταχού χρήστες?
Αυτή η διαδικασία χρησιμοποιείται ακόμα και για ''ήσσονος'' αξίας υλικά όπως τα καραμπίνερ πόσο μάλλον για ένα αλεξίπτωτο. Και εξετάζεται και το αν έχει ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο σε άλλο ίδιο μοντέλο σε όλο τον κόσμο και η DHV το ξέρει. Κάνω λάθος?
Καλές πτήσεις , να είσαι πάντα καλά!

'Paragliding and Aviation' blog
http://drflight.blogspot.com/
Vangelis 'drflight' Patra.
DrFlight
Competition
 
Δημοσ.: 313

Δημοσίευσηαπό andread » Παρ Μάιος 07, 2004 12:44 pm

Φίλε Βαγγέλη, έπιασα τον εαυτό μου να αναρωτίεται για τα λεγόμενα σου, και ως ενα σημείο άρχισα να διερωτάμαι εαν η Gradient είναι φτηνιάρικη μάρκα κτλ κτλ....

Μετά λοιπόν απο λίγο ψάξιμο θέλω να σου επισημάνω 3 σημεία:

1 ΣΗΜΕΙΟ: Δες το λινκ απο το επίσημο site της DHV
http://www.dhv.de/DHVonlineDB/source/te ... &noteid=95

Παραθέτω

"Paraglider Advance Sigma 4/25 S DHV GS-01-0620-98, Advance Sigma 4/29 S DHV GS-01-0622-98, Advance Sigma 4/27 S DHV GS-01-0624-98, Advance Sigma 4/29 DHV GS-01-0625-98, Advance Sigma 4/27 DHV GS-01-0626-98

In extreme flying situations with frontal collapse and sudden reopening in the middle of the wing, a number of the upper first level lines have torn. "

Δηλαδή σχίστηκαν αρτάνες στα συγκεκριμένα Sigma μετά απο μπροστινά κλεισίματα.

Δεν είναι οι μόνη περίπτωση, υπάρχουν και πολλές άλλες μάρκες στο site απλώς είχαμε την κουβέντα της Advance που έχει την φήμη (και είναι) πολύ καλής εταιρίας.

2 ΣΗΜΕΙΟ: Σε πρόσφατο ParapenteMag υπάρχει συγκριτικό τεστ 30 αλεξιπτώτων κατηγορίας 1-2. Το μοντέλο της Gradient (golden) έχει λιανική στην Γαλλία 2850 Eu ΙΔΙΑ ακριβώς τιμή με τα περισσότερα μοντέλα (Οι τιμές κυμαίνονται απο 2600 -3000 Ευ με τα πιο πολλά να πέφτουν στην μέση δηλαδή 2800).

Αυτό που ξέρω απο τους υπολογιστές αλλά πρέπει να ισχυέι και στους άλλους τομεις είναι πως η κάθε εταιρία έχει διαφορετικούς τρόπους τιμολόγησης, Πχ η Canon έχει πολυ αυστηρή ευρωπαική πολιτική, 1 επισήμο αντιπρώσοπο στην Ελλάδα, και ενιαία τιμή στα προιόντα της ανα την Ευρώπη. Άλλες εταιρίες δουλεύουν με περισσότερους αντιπρωσόπους ανα χώρα που σημαίνει πιο ελεύθερη τιμολόγηση.

3 ΣΗΜΕΙΟ. Έτυχε να ανεβαίνω στην απογείωση με τον Mike Kung σε ένα φουλ φορτωμένο φορτηγό. Μου έκανε εντύπωση το πόσο προσεκτικά έβαλε πάνω - πάνω τον σάκκο του , και παρεξηγήθηκε σχεδόν όταν κάποιος έβαλε το ΕΝΑ πόδι του πάνω στον σάκκο του, ( ενώ οι υπόλοιποι καθόμασταν αναγκαστικά πάνω στους σάκκους).

Φίλε Δημήτρη, σε καταλαβαίνω όταν λες οτι "ούτε σε τσουλήθρα Gradient" ... και εγω το ίδιο θα ένιωθα αν ένα αλεξίπτωτο με είχε "προδώσει", αλλά συμφωνώ και με τον Βαγγέλη, ΠΡΕΠΕΙ το αλεξίπτωτο να σταλεί στην DHV για να βγει "safety notice". Ισως σε αυτές τις περιπτώσεις πρεπει να δραστηριοποιθεί και η ΕΑΠ

Καλές πτήσεις σε όλους

Μανώλης

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό DrFlight » Παρ Μάιος 07, 2004 3:13 pm

Αγαπητέ Μανώλη θα συμφωνήσω με τα λεγόμενα σου.
Ανέφερα τη DHV γιατί αφενός είναι ανεξάρτητη και αφετέρου η δουλειά της είναι να πιστοποιεί τα υλικά, να ελέγχει και κατ' επέκταση να μας προστατεύει. Αλλιώς θα είμασταν έρμαια σε κάθε είδους εταιρεία μαιμού και θα υπήρχαν πολλές.
Μεμονωμένα περιστατικά συμβαίνουν σε όλες τις εταιρίες αλλά το ''πως'', το ''γιατί'' και το ''κάτω από ποιες συνθήκες'' είναι εκείνοι νομίζω που έχουν την τεχνογνωσία και την εμπειρία επάνω στον συγκεκριμένο τομέα για να μας απαντήσουν.
Η απάντηση αυτή θα μπορούσε να είναι π.χ. μια safety notice που θα αφορά το συγκεκριμένο τύπο στις συγκεκριμένες συνθήκες. Σε κάθε περίπτωση τα υλικά και η καταπόνηση που μπορούν να αντέξουν είναι από μόνα τους μια ολόκληρη επιστήμη για την οποία πιστεύω ότι δεν είναι μέσα στο γνωστικό μας πεδίο.
Σε κάθε περίπτωση ο Δημήτρης έχει το δίκιο με το μέρος του αλλά υπάρχει πάντα η περίπτωση να υπάρχουν και παραπάνω από ένα δίκαια. Και γι' αυτό νομίζω συζητάμε τώρα.
Έχω τη γνώμη ότι για ακροβάτες πιλότους θα έπρεπε η κάθε εταιρεία να βγάζει ένα εξειδικευμένο μοντέλο που να αντέχει ακόμα περισσότερο σε καταπονήσεις έστω κι αν υστερεί λίγο σε επιδόσεις. Αλλά για να γίνει ακόμα κι αυτό θα πρέπει να το απαιτήσει και πάλι η DHV.


ΥΓ.1 Όσον αφορά τη διαδικασία με τη DHV δεν ξέρω πως πρέπει να ακολουθηθεί. Ούτε και γνωρίζω το πιθανό κόστος. Όποιος ξέρει ας μας ενημερώσει. Όλα αυτά ίσως να μπορούσε να τα αναλάβει η ΕΑΠ - ΕΛΑΟ, ίσως σε συνεργασία με την ΥΠΑ (αν τα πράγματα ήταν καλύτερα μαζί της) και γιατί όχι σε συνεργασία και με την ίδια τη Gradient η οποία θα έχει έτσι κι αλλιώς το τελικό όφελος, αν το αλεξίπτωτό της δεν εμπλακεί ξανά σε άλλο παρόμοιο συμβάν, κι ακόμα περισσότερο αν ''αθωωθεί''.

ΥΓ. Μανώλη το προηγούμενο αλεξίπτωτο που πέταγα τα τελευταία πέντε περίπου χρόνια ήταν ένα Gradient Topas (από το 1998 όταν η Gradient ήταν σχεδόν άγνωστη, έως το τέλος του 2003) και η απολύτως προσωπική μου γνώμη είναι η καλύτερη δυνατή. Δεν υπάρχει συσχετισμός τάξης-μεγέθους με τα ακροβατικά, αλλά και δεν είδα ποτέ φθορά σε υλικά.


Πολύ καλές πτήσεις με ασφάλεια σε όλους!

'Paragliding and Aviation' blog
http://drflight.blogspot.com/
Vangelis 'drflight' Patra.
DrFlight
Competition
 
Δημοσ.: 313

this is the end my lovely friend!

Δημοσίευσηαπό vagos » Παρ Μάιος 07, 2004 5:10 pm

finito

Τελευταία επεξεργασία απο vagos την Τρί Μάιος 11, 2004 1:11 am, επεξεργάστηκε 2 φορές συνολικά.
vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1007

Δημοσίευσηαπό norad » Παρ Μάιος 07, 2004 5:48 pm

DrFlight έγραψε:Έχω τη γνώμη ότι για ακροβάτες πιλότους θα έπρεπε η κάθε εταιρεία να βγάζει ένα εξειδικευμένο μοντέλο που να αντέχει ακόμα περισσότερο σε καταπονήσεις έστω κι αν υστερεί λίγο σε επιδόσεις. Αλλά για να γίνει ακόμα κι αυτό θα πρέπει να το απαιτήσει και πάλι η DHV.


Εδώ και 2 περίπου χρόνια έχουν κυκλοφορήσει αρκετά μοντέλα από αρκετές εταιρίες ειδικά για ακροβατικά. Ενδεικτικά αναφέρω UP Rock, MacPara Intox, Gin Gangster, Ozone Mutant, Firebird F-18, και άλλα πολλά ειδικά φτιαγμένα να αντέχουν σε πολλά G και σε σκληρή χρήση.

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό Savas » Δευτ Μάιος 10, 2004 4:34 pm

Μπαίνω σε αυτήν την διαδικασία, επειδή αισθάνομαι ένα χρέος προς τους πιλότους των Gradient.

Το πρόβλημα μπορεί να έχει προκύψει μόνο από τις εξής αιτίες:

1) κακή ποιότητα κατασκευής ή των υλικών.
O συγκεκριμένος τύπος αλεξίπτωτου με τα συγκεκριμένα υλικά κατασκευής έχει περάσει επιτυχώς και τα test στατικής κοπώσεως DHV (GS01-1071-03).
Εάν η πτέρυγα του Δημήτρη παρουσιάζει οποιαδήποτε κατασκευαστική απόκλιση από το πρότυπο, που υποβλήθηκε σε test, τότε τίθεται σοβαρό θέμα αξιοπιστίας της κατασκευάστριας εταιρείας.
Ήδη έχω παραλάβει τη συγκεκριμένη πτέρυγα και την έχω στείλει στην Gradient για έλεγχο και αξιολόγηση. Εάν όμως για οποιοδήποτε λόγο, ο ιδιοκτήτης της πτέρυγας αμφιβάλλει για την ποιότητα κατασκευής ή των υλικών, θα πρέπει πριν από οποιαδήποτε πιθανή επέμβαση της κατασκευάστριας εταιρίας, να την στείλει ο ίδιος (ή σε συνεργασία με το ΚΑΠ) για έλεγχο σε αρμόδιο φορέα, που στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι κανένας άλλος παρά μόνο το DHV. Σ’αυτή την περίπτωση, θα πρέπει, Δημήτρη, να ζητήσουμε την άμεση επιστροφή της από την Gradient!!


Αν όμως η πτέρυγα του Δημήτρη δεν παρουσιάζει κάποια απόκλιση από το πρωτότυπο της DHV τότε τίθεται
2) θέμα αμφισβήτησης της αξιοπιστίας των αποτελεσμάτων της DHV η των πιθανών ελλείψεων στις προδιαγραφές της…

3) κακή χρήση του προϊόντος.
Δεν είμαι σε θέση να κρίνω, αν αυτός είναι ο λόγος. Όπως είπα και στον Δημήτρη, την ημέρα του συμβάντος, δεν γνωρίζω πόσο έχει καταπονηθεί η πτέρυγα κατά την διάρκεια των 9 μηνών και τα μόνα στοιχεία στα οποία θα μπορούσα να βασιστώ, είναι αυτά τα λίγα που είδα εγώ ο ίδιος, οι περιγραφές του ίδιου και οι μαρτυρίες παρόντων πιλότων.

Από την άλλη, ώμος, με σιγουριά ξέρω, ότι:
Α) Με την πραγματοποίηση της παραγγελίας έχω προτείνει στον Δημήτρη (γνωρίζοντας και τον πιθανό τρόπο χρήσης) την αγορά της ίδιας πτέρυγας αλλά σε acro έκδοση. Κανείς δεν περιμένει από ένα απλό αμάξι να αντέξει όσο ένα 4x4.
B) Το εγχειρίδιο χρήσης του προϊόντος μεταξύ άλλων αναφέρει τα εξής:
“A wrong manoeuvre at the wrong time may change a fairly easy situation into a dangerous problem and furthermore you are exposing your glider to forces which may damage it...”


Αν και δεν έχει καμία σχέση με το ατύχημα, κάποιος βρήκε την ευκαιρία να αμφισβητήσει και τα καθίσματα (ζώνες) της AVA Sport…. της οποίας επίσης τυχαίνει να είμαι αντιπρόσωπος…
Η ΑVA παράγει 110 διαφορετικά προϊόντα αεραθλητισμού και έχει συγκεντρώσει αξιόλογη τεχνογνωσία γύρο από τον εξοπλισμό ανεμοπορίας.
Κατασκευάζει καθίσματα (ζώνες) για καταξιωμένες εταιρίες όπως Skyline, Charly, Firebird, Airwave, Edel, High Adventure….και σε καμία περίπτωση δεν θα παρήγαγε δικά της καθίσματα λιγότερο λειτουργικά ή από υλικά κατώτερης ποιότητας.
Το Hermes (1999) είναι μια εκδοχή του Tangra αποκλειστικά για την ελληνική αγορά και δεν έχει σχεδιαστεί ως acro κάθισμα.
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ: Για τα καθίσματα της, μπορεί ο πελάτης να επιλέξει τέσσερις διαφορετικές θέσεις τοποθέτησης του εφεδρικού!!!


Και για να σε διευκολύνω, Βαγγέλη, στο βασανιστικό ψάξιμο: πάτα Alt + Shift

Savas
EN A
 
Δημοσ.: 1

Δημοσίευσηαπό vagos » Τρί Μάιος 11, 2004 1:24 am

ilikrina to kana me megali anakoufisi afto!

tellos ena megalo sorry se sena ke mono,,,( giati den skeftika tin sinepia tou na iperaspizome tis gnosis ke tis apopsis mou se ena dimosio forum)

vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1007


Επιστροφή στην Συζητήσεις

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες