Φίλε Βαγγέλη, έπιασα τον εαυτό μου να αναρωτίεται για τα λεγόμενα σου, και ως ενα σημείο άρχισα να διερωτάμαι εαν η Gradient είναι φτηνιάρικη μάρκα κτλ κτλ....
Μετά λοιπόν απο λίγο ψάξιμο θέλω να σου επισημάνω 3 σημεία:
1 ΣΗΜΕΙΟ: Δες το λινκ απο το επίσημο site της DHV
http://www.dhv.de/DHVonlineDB/source/te ... ¬eid=95
Παραθέτω
"Paraglider Advance Sigma 4/25 S DHV GS-01-0620-98, Advance Sigma 4/29 S DHV GS-01-0622-98, Advance Sigma 4/27 S DHV GS-01-0624-98, Advance Sigma 4/29 DHV GS-01-0625-98, Advance Sigma 4/27 DHV GS-01-0626-98
In extreme flying situations with frontal collapse and sudden reopening in the middle of the wing, a number of the upper first level lines have torn. "
Δηλαδή σχίστηκαν αρτάνες στα συγκεκριμένα Sigma μετά απο μπροστινά κλεισίματα.
Δεν είναι οι μόνη περίπτωση, υπάρχουν και πολλές άλλες μάρκες στο site απλώς είχαμε την κουβέντα της Advance που έχει την φήμη (και είναι) πολύ καλής εταιρίας.
2 ΣΗΜΕΙΟ: Σε πρόσφατο ParapenteMag υπάρχει συγκριτικό τεστ 30 αλεξιπτώτων κατηγορίας 1-2. Το μοντέλο της Gradient (golden) έχει λιανική στην Γαλλία 2850 Eu ΙΔΙΑ ακριβώς τιμή με τα περισσότερα μοντέλα (Οι τιμές κυμαίνονται απο 2600 -3000 Ευ με τα πιο πολλά να πέφτουν στην μέση δηλαδή 2800).
Αυτό που ξέρω απο τους υπολογιστές αλλά πρέπει να ισχυέι και στους άλλους τομεις είναι πως η κάθε εταιρία έχει διαφορετικούς τρόπους τιμολόγησης, Πχ η Canon έχει πολυ αυστηρή ευρωπαική πολιτική, 1 επισήμο αντιπρώσοπο στην Ελλάδα, και ενιαία τιμή στα προιόντα της ανα την Ευρώπη. Άλλες εταιρίες δουλεύουν με περισσότερους αντιπρωσόπους ανα χώρα που σημαίνει πιο ελεύθερη τιμολόγηση.
3 ΣΗΜΕΙΟ. Έτυχε να ανεβαίνω στην απογείωση με τον Mike Kung σε ένα φουλ φορτωμένο φορτηγό. Μου έκανε εντύπωση το πόσο προσεκτικά έβαλε πάνω - πάνω τον σάκκο του , και παρεξηγήθηκε σχεδόν όταν κάποιος έβαλε το ΕΝΑ πόδι του πάνω στον σάκκο του, ( ενώ οι υπόλοιποι καθόμασταν αναγκαστικά πάνω στους σάκκους).
Φίλε Δημήτρη, σε καταλαβαίνω όταν λες οτι "ούτε σε τσουλήθρα Gradient" ... και εγω το ίδιο θα ένιωθα αν ένα αλεξίπτωτο με είχε "προδώσει", αλλά συμφωνώ και με τον Βαγγέλη, ΠΡΕΠΕΙ το αλεξίπτωτο να σταλεί στην DHV για να βγει "safety notice". Ισως σε αυτές τις περιπτώσεις πρεπει να δραστηριοποιθεί και η ΕΑΠ
Καλές πτήσεις σε όλους
Μανώλης