από guru » Τετ Απρ 06, 2005 1:15 pm
Καλά το σχετικό τμήμα του sky.gr δεν παίζεται !!!
10:32 Αναφορά προβλήματος από τσαμπατζή πελάτη.
11:01 Καταγραφή του προβλήματος στο σύστημα πελατειακών σχέσεων (CRM), και ανάθεση στο σχετικό τμήμα.
11:31 Ολοκλήρωση των παρακάτω ενεργειών:
1. Αξιολόγηση του προβλήματος.
2. Ανάθεση σε αρμόδιο τεχνικό.
3. Προγραμματισμός επίλυσης από αρμόδιο τεχνικό.
4. Υλοποίηση σε τεστ περιβάλλον και Α’ τεστ.
5. Προώθηση στο τμήμα διασφάλισης ποιότητας του sky.gr.
6. Έγκριση της διόρθωσης και προγραμματισμός εγκατάστασης στο περιβάλλον παραγωγής.
7. Εγκατάσταση σε περιβάλλον παραγωγής.
8. Ειδοποίηση του τσαμπατζή πελάτη μέσω του σχετικού τμήματος.
Συγχαρητήρια σε όλους αυτούς που συνεργάστηκαν στην επίλυση του τόσο σοβαρού προβλήματος.
Τι χρωστάω?
Apostolos Mavrothalassitis
Axis team